Vierailija

Vietämme tänään hääpäivää ja mies on viettänyt koko päivän telkkarin vieressä. Miten huomauttaa asiasta nätisti?

Kommentit (11)

Niin minäkin teen, eihän se (tai välttämättä kyllä minäkään) muuten muista! Kuusi hääpäivää on mennyt ohi niin ettemme ole kumpikaan muistaneet kuin muutama päivä vasta sen jälkeen...

Tänään voit laittaa vähän nätimpää yöpukinetta päälle ja menet sanomaan että tästä lähtisi ihana vaimo mukaasi jos vaan muistat mikä päivä tänään on!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli joka vuosi olen puhunut tulevasta hääpäivästä etukäteen ja yhdessä ollaan sitten suunniteltu jotain kivaa sille päivälle (viini-iltaa, leffailtaa, ulkona syömistä jne.), 10v päivänä teimme matkan Pariisiin ja 15v päivänä lähdimme Roomaan:)

Meillä oli viikonloppuna hääpäivä. Muistin sen viikolla mutta ko. päivänä sitten unohdin, muistin vasta aamupäivällä. Eipä muistanut mieskään, vasta kun kysyin että muistaako mikä päivä on.

No, minä lähdin kauppaan ja mies jäi sivoamaan lasten kanssa. Ajattelin että yllätän miehen ja ostin kakun jälkiruuaksi ja kun tlin kotiin mies oli käynyt ostamassa kimpun kukkia :)

Että näin suureellisesti meillä ;) No, ollaan me kerran oltu hääpäivä matkalla Wienissä.

Meillä on nyt mennyt kaksi kihlapäivää ohi kun kumpikaan ei olla muistettu, mut jos olisin itse muistanut niin olisin kyllä saattanut jotain erikoista ruokaa laittaa tai vaik ostaa lahjan miehelle tai jotain, miks mun olis pitänyt odottaa iltaan että muistaako mies ja sit suuttua ja murjottaa jos mies ei olis muistanut??

Mitä sitä suotta riitaa nostamaan, tiedä vaikka saisi jotain vielä pelastettua pukeutumalla pitsiin?

Ja tiedä vaikka mieskin muistaisi paremmin ensi vuonna, muistellessaan edellistä ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat