Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei tarvitse olla ihan priimaa, kunhan lämmin, eikä merkilläkään niin väliä. Tytölle ratsastus-/tallihaalariksi tarvitsisi...

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

huudella, pyytävät alyttömiä. Kirpparilta löytää tosi halvalla kun jaksaa vähän käppää. Ja uutenakin niitä saa jo 25-30eurolla. Itse en oo talvihaalareista tai puvuista maksanut 30euroa enempää ja ovat olleet reiman pukuja.

</p> <p>[quote kirjoitti:

Minkä värinen puku on?

Tuo "kurahousukangas" voisi olla hyvä, kun istuu satulassa (ei luista). ap

Valehtelenkohan pahasti jos sanon että tummahkon marjapuuron punaista ja ruskeaa (saattaa olla myös punertavan violettia, mutta tummaa kuitenkin). Alaosa siis tuota "ruskeaa" sekä yläosassa pari "raitaa", hihat ja yläosa muutenkin pääosin tuota punaista. Ja hieman valkoista haalarissa, mm. hupussa.

Mulla siis heikohko värienerottelukyky, siitä noi arvailut :-)

Lainaus:

huudella, pyytävät alyttömiä. Kirpparilta löytää tosi halvalla kun jaksaa vähän käppää. Ja uutenakin niitä saa jo 25-30eurolla. Itse en oo talvihaalareista tai puvuista maksanut 30euroa enempää ja ovat olleet reiman pukuja.

meillä on vain muutamia kirppareita, eikä niissä ollut. Maksan mieluusti pari kymppiä hyvästä käytetystä haalarista. ap

siis se jossa kurahousukangasta alaosa. Mitoitukseltaan pieni - Reiman Peuhari 110 oli saman kokoinen (no Reima oli väljempi).

Johathanin haalareitten mitoista muuten... Jonathanin tähtihaalari on Reimaakin reilumpi mutta se "vanhempi" malli on Reimaa pienempi. Ainakin tää on mun näppituntuma.

Lainaus:

siis se jossa kurahousukangasta alaosa. Mitoitukseltaan pieni - Reiman Peuhari 110 oli saman kokoinen (no Reima oli väljempi).

Johathanin haalareitten mitoista muuten... Jonathanin tähtihaalari on Reimaakin reilumpi mutta se "vanhempi" malli on Reimaa pienempi. Ainakin tää on mun näppituntuma.

Tuo "kurahousukangas" voisi olla hyvä, kun istuu satulassa (ei luista). ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat