Vierailija

Onko sinusta ok tehdä lapsi, vaikka miestä ei olisikaan?

Millainen rooli " siittäjällä" tulisi olla?

Kommentit (15)

siihen tilanteeseen tahtomattaan.

Vierailija:

Lainaus:

että mies lähtisi lätkimään. Olisiko minun sitten pitänyt tehdä abortti vaan sen takia etten tuo maailmaan isätöntä lasta..? Vai pitäisikö vain olla harrastamatta seksiä ollenkaan koska mistä sitä ikinä tietää lähteekö mies vai jääkö?! -> Aina voi saadakin isättömän lapsen

Asiaa on tietenkin helpottanut juuri se, ettei lasten biologiset isät ole kuvioissa mukana. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että lapset kyllä haluavat tutustua juuriinsa. Ainakin teinitytöille se tuntuu olevan paljon mietityttävä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta jos kyse on raskautumisesta muutenkin (baarista mies tai raskaaksi hankkiutuminen jonkun tutun avulla vaikka ei halua hänen kanssaan olla yms), niin mielestäni en mennyt ihan ohi asian

t. 14

Pitäisi kysyä: Onko kaikilla lapsilla oikeus isään ja äitiin?

Jos siihen ap vastaa, että ei ole niin kai hänen mielestään sitten voi tehdä lapsen yksinkin.

lapsella ei ole isää tai tietoakaan isästä.

Tietysti kummastelevia kommentteja tulee saamaan jos baarista metsästää jonkun yhdenillanjutun josta saakin vauvan.

eikä aikuisen. Kaikkihan me kyllä haluamme lapsia itsekkäistä syistä, eikä meilläkään todellakaan mitään täydellisiä vanhempia olla, mutta jotenkin minusta olisi turvallisempaa ajatella, että lapsella on kaksi tasa-arvoista vanhempaa.

että mies lähtisi lätkimään. Olisiko minun sitten pitänyt tehdä abortti vaan sen takia etten tuo maailmaan isätöntä lasta..? Vai pitäisikö vain olla harrastamatta seksiä ollenkaan koska mistä sitä ikinä tietää lähteekö mies vai jääkö?! -> Aina voi saadakin isättömän lapsen

Lapsi kaipaa " isää" ja kuka voi ennustaa ettei äidille käy mitään tai äidistä puhti lopu kesken juoksun. Lapsella pitäisi olla oikeus sisarukseen ja isään, vaikka meillä toki on onni jo näinkin yhden lapsen ja äidin kesken.

Minusta siittäjän tulee antaa lapselle mahdolisuus myöhemmin tutustus juuriinsa. Eli siittäjänkin tulee suhtautua myönteisesti ajatukseen lapseen tutustumisesta. Olen ollut siittäjänä. Minusta se on ollut suuri kunnia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat