Vierailija

Kommentit (9)

joten olkaas ämmät " lähtökohtaisesti" ja " kunnallisella alakautta" ihan hiljaa, jos ette mistään mitään tiedä..

Riippuu pitkälti ihan sairaalasta jossa tehdään. Täällä esimerkiksi kaksi sairaalaa lähekkäin, toisessa tehdään vatsan päältä ja toisessa alakautta. Joten tule ap huomenna kertomaan miten tehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaksi ensimmäistä lastamme ovat syntyneet kun asuimme kaupungissa ja molemmilla kerroilla np-ultrat tehtiin alakautta.

Kolmas syntyi kun olimme muuttaneet pikkukuntaan joka osti ultrauspalvelut yksityiseltä. Oli muuten noloa kun menin np-ultraan ja kun kehoitettiin menemään tutkimuspöydälle niin heitin housut nilkkoihin ja olin kiskomassa niitä pois kun sanottiin, että ei kun ultrataan vatsan päältä...

Siellä sanottiin, että ensin kokeillaan vatsan päältä ja jos ei onnistu, niin sitten alakautta. Kaikki näkyi tosi selvästi vatsan päältäkin, vaikka olin ollut siinä uskossa, että tietysti se tehdään alakautta niin kuin aiemmassakin raskaudessa.

Riippuu kuulemma laitteesta, ja tuolla laitteella kuulemma näkee paremmin vatsanpeitteiden läpi, kuin alakautta.

Vauvan pää oli kuitenkin sen verran takana, että joutui myös ultraamaan alakautta, että nähtiin aivojen kaikki osat kunnolla. Mutta täytyy sanoa, että muutoin näkymät olivat huonommat kuin vatsan päältä.

Eli tapauskohtaista ;). Aina ennen, on minulle np-ultra tehty alakautta (Kättärillä nekin kaikki kolme).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat