Vierailija

Kommentit (10)

Ja nähnyt en ole 20vuoteen, vaikka asutaan tällekin erää alle 20km säteellä toisistamme. Saa nähdä kuinka käy, kun äitini muuttaa alle 1km päähän ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ajattelee aina seksin yhteydessä exäänsä? (Siis vain siinä mielessä). Olen onnellisesti naimisissa ja kaikin puolin onnellinen, mutta yhden exän kanssa seksi oli jokaikinen kerta kuin uuden vuoden ilotulitukset potenssiin sata :) Muuten mies oli pirullisin tapaamani ihminen.

Jos joskus elämässä ollaan taas siinä tilanteessa, että se on mahdollista, voisi siitä rakkaudesta kehittyä vähemmän platonistakin, ehkä. Nykyään ei, sillä olen naimisissa rakastamani miehen kanssa. Ex on silti eräs parhaista ystävistäni.

Meidän suhteemme kaatui aikoinaan siihen, että hän ei ollut niin tosissaan kuin minä olin ja sen vuoksi emme nähneet järkeä jatkaa yhteistä matkaa. Ero sattui minuun pahasti sillä olin todella rakastunut.

Jälkeenpäin vasta huomasin, että eihän kaverilla housut pysyneet yhtään jalassa! Ei ollut pysynyt silloinkaan kun me olimme olleet yhdessä. En silti ollut vanhoista vihainen vaan pikemminkin iloinen siitä, että hän oli ollut minulle rehellinen siinä, että yhteistä matkaa olisi minun toiveillani ollut järjetöntä jatkaa.

Edelleen kun harvakseltaan tapaamme tulemme hyvin juttuun. Meillä on hauskaa ja yhdessä voidaan hirnua vanhojakin juttuja jos satutaan vähän huppelissa olemaan. Voimme halatakin tai tanssia yhdessä ja siinä ei ole enää mitään seksuaalista. Ei todellakaan. Mieshän on sika mieheksi! Mutta ihana ihminen muuten, hauska ja älykäs.

Uskon, että välillämme tulee aina olemaan tietty yhteys. Välitän hänestä nyt kuten välittäisin veljestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat