Vierailija

Hei, meillä on edessä suunniteltu sektio tuossa marras-joulukuun vaihteessa. Olemme miehen kanssa jo pitkään pohtineet ehkäisyasioita ja nyt tuntuu, että klipsit tai piuhojen katkaisu voisi olla yksi varteenotettava vaihtoehto. Ja olen ymmärtänyt, että sektion yhteydessä sellainen operaatio voitaisiin tehdä...

Olisi erittäin mukava lukea kokemuksianne, jos jollekin on tehty sektion yhteydessä piuhojen katkaisu tai laitettu klipsit tms. Vaikuttiko itse sektioon mitenkään, pitikö jotenkin valmistautua? Miten lääkärit suhtautuivat asiaan? Miten toivuit? Mitä jälkiseuraamuksia operaatiosta oli jos oli mitään?

Kaikki kokemukset ja tieto olisi tervetullutta! Kiitos!

Kommentit (7)

Kauan me ollaan tätä mietittykin, joten uskoisin lääkärin tekevän paperit kun hyvin perustelen. Meillä kuitenkin kaikki kriteerit täyttyy eli on jo kolmas lapsi ja ikääkin yli 30v. Eikä nuo hormonaaliset ehkäisyt ole koskaan olleet kovin toimivia mulla.

Olisiko muilla omakohtaisia kokemuksia asiasta? Lukisin mielelläni muitakin!!!!

ap

Ehtiiköhän tuon paperiasian hoitaa silloin? Tarkoitan, että kuinka paljon ennen operaatiota itse sait paperit kuntoon?

Kiitos vastauksistasi muuten!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nimenomaan suunnitellun sektion yhteydessä. Paperit piti olla kunnossa jo etukäteen. Eli olin hankkinut paperit sektioon etukäteen ja vein ne sairaalaan/ menivät koneella sinne jo etukäteen.

Toimenpide, sektio, kesti hiukan pitempään. Kipuja oli hiukan enemmän, johtui siitä kun elimistö alkoi tottumaan klipseihin. Kipulääkettä kyllä sai.

Eipä ole kaduttanut ja oli mukava kun hoitui siinä samalla.

Mä olin ajoissa liikkeellä, eli puhuin siitä heti ekalla lääkärikäynnillä. Halusin sitä niin ehdottomasti, etten uskaltanut jättää viime tippaan. Tämä oli mulle se ehdottoman viimeinen raskaus ja muut ehkäisyt ei sovi.

On kyllä ollut toimiva ratkaisu :) Mä olen tullut aina heti raskaaksi, joten aina on saanut pelätä "vahinkoja". Nyt on siitä huoleton olo.

Lainaus:

Nimenomaan suunnitellun sektion yhteydessä. Paperit piti olla kunnossa jo etukäteen. Eli olin hankkinut paperit sektioon etukäteen ja vein ne sairaalaan/ menivät koneella sinne jo etukäteen.

ap

Mulle tehtiin vuosi sitten kiireellisessä sektiossa sterilisaatio. Piti olla toki suunniteltu mutta vauva päätti toisin... :)

PAperit pitää pyytää ainakin meillä päin, niin neuvolasta, lupa sterilisaatioon. Neuvolalääkäri sen allekirjoittaa tai sitten synnytyssairaalan sellainen.

Mulle tehtiin niin että piuhat poikki, koska enää ei tosiaankaan ole tarkoitus lapsia tehdä. Sektio kesti ehkä hitusen kauemmin, ei juurikaan, en tiedä. On mulla toinen sektio kestänyt kauemminkin koska oli niin paljon kiinnikkeitä, eli ei pahasti huomaa eroa.

Tyytyväinen olen ollut ratkaisuun!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat