Vierailija

Eikö se ole naisen älykkyyden aliarvioimista jos Satua pidetään narusta vedettävänä pässinä? Pelinaisiakin löytyy. Veikkaan, että Sadusta eivät pidät huonon itsetunnon omaavat kotiäidit??

Minusta Sadullakin on pelisilmää ja pitää Timoa omia mielihaluja tyydyttämässä. Onko Satu koskaan sanonut ääneen, että kuvittelisi heidän seurustelevan tms? Sadulla on viime seksikokemuksesta sen verran aikaa, ettei ihme jos vähän panettaa.

Sivut

Kommentit (36)

Lisäksi on osoittautunut tosikoksi ja ahdasmieliseksi. Päälle vielä mustasukkaisuus ja uskomaton naivius: mielipiteet siivoamisesta, lapsista, urasta, palkasta jne. Mä en käsitä, miten kukaan 22-vuotias päästelee tuollaisia enää suustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen aina inhonnut ihmisiä, jotka puhuvat vaikkei niillä ole mitään asiaa. Lässytys on toinen, yhtä ällö tapa.

Mutta komppaan edellisiä että Timoa pitäis ravistella.

Kuten se, että Satu sanoi viikkotehtävässä, ettei haluaisi esiintyä pelkissä bikineissä, ettei vanhemmat tai mummo näe. Mutta seksiä kyllä voi harrastaa Timon kanssa? Mitäköhän mummo tai vanhemmat siihen sanoo? Minusta ainakin seksin harrastaminen tosi-tv:ssä on paljon pahempaa kuin bikineissä esiintyminen.

Sitten mua ärsyttää yli kaiken se Satun puhetapa ja kirjakieli. Ja samoin se räpsyttely.

Minusta on ihan oikein, mitä Timo sanoi Satusta, eli että ei ole kovin kiinostunut hänestä. Satu vaan ei itse taida tilannetta tajuta. Roikkuu vaan koko ajan Timossa.

, mutta näin parin viikon tiirailun perusteella vaikuttaa aikas vauhdikkaalta ja sellaselta tyypiltä, joka tekee ensin ja miettii vasta sitten. Ja välillä kyllä on tilannetaju vähän hukassa ja tekee aika suoria kysymyksiä eikä tajua, että joku voi niistä vaivaantua... Mutta tosiaan, en tunne tyyppiä, joten tämä " viiltävä analyysi" on ihan mun oma ensikäsitykseni hänestä!

jaajuu, timo on kyllä aika sikamainen :/

Ei tarvi koko ajan olla äänessä! Tunneälykin o-hoi! Ei osaa kyllä tiimiesimies opiskelija lukea ihmisiä. Ei sitten yhtään.

Ja jos halusi vain seksiä, niin olisi sitten sekstailujen ulkopuolella ihan vaan " cool" mutta ei. Roikkuu Timossa, silmät räpsyy hermona ja on vaan niin helevetin ärsyttävä.

Ei raukka ota ymmärtääkseen, jos Timo haluaa olla siitä vähän erossa.

Harmittaa, että Timo puhuu Sadusta vähän halveksuen. Kenenkään naisen ei tulisi sellaista sietää. Että se siitä hyvästä itsetunnosta.

Ensin paneskellaan paremman puutteessa ja sitten aletaan julkisesti nöyryyttämään ja komentelemaan muiden läsnäollessa. Minä en ainakaan kuuntelisi keneltäkään tuollaista paskaa: " ole hiljaa ja mene nukkumaan" .

Totta puhuen Timoa pitäisi jonkun vetää turpaan ja kunnolla.

Itse olen hämeen suunnalta ja minulle on monesti sanottu mm. Pohjanmaan ja Varsinais-Suomen seuduilla, että puhun kirjakielimäisesti. Johtunee ihan siitä, että ei tarttunut hämeestä mitään mainittavaa murretta matkaan. Siellä puhutaan kai lähinnä yleiskieltä. Näin sen ainakin muistaisin lapsuudestani. :D

Satu vähän naiivi ja räpyttelee silmiään ja puhuu kolmannessa persoonassa kirjakieltä. Timo tosi törkeä ja mitäänsanomaton...Timo ei voita BB:TÄ!!!!!!!!

Sen huomaa jo katsojatkin vaikkei asu talossa!! Eli tyhmä akka ja ärsyttävä nimenomaan, vaikken suosi Timonkaan käytöstä letkautella asioita.

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen hämeen suunnalta ja minulle on monesti sanottu mm. Pohjanmaan ja Varsinais-Suomen seuduilla, että puhun kirjakielimäisesti. Johtunee ihan siitä, että ei tarttunut hämeestä mitään mainittavaa murretta matkaan. Siellä puhutaan kai lähinnä yleiskieltä. Näin sen ainakin muistaisin lapsuudestani. :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat