Vierailija

Mä olen tässä ollut ostamassa kosteussuojahaalaria tytölleni (11 kk) talveksi. Anoppi on pph ja sanoi että kannattaa ostaa vaan tavallinen haalari ja käyttää kurahousuja. Kun kuulemma hän on huomannut että vanhemmat sitten kuitenkin niitä kurahousuja tuovat, kosteussuojahaalarit ei kauaa kestä. Väitti että Reimatecitkin kestää vaan pari kuukautta ja alkaa vuotaa.

Sanoi myös, että haalareita joutuu sitten pesemään tosi usein, kun sitä kura-aikaa kuitenkin piisaa. Että senkin takia kannattais pitää kurahousuja.

Mä olen nyt sitten vähän pihalla mitä teen. Lapsi on kotihoidossa eikä me mitenkään hirveästi ulkoilla. Pulkkamäkeen varmaan talvella mennään ja sen sellaista, mutta en mä sitä aio kurakelillä tuntikausia ulkona pitää. Eli ostanko kosteussuojahaalrin vai jonkun tavallisen?

Kommentit (4)

Mulla on lapsi päiväkodissa ja hommaan sille aina talveksi useamman haalarin, reimatecin (vettähylkivä), lassien (toppaukset pakkassää-haalari) ja ehkä vielä jonkun merkittömön halpis-talvi-asun kaupunki ja ostosreissukäyttöön. Kurahousut meillä aina on lapsella ollut ja kuratakki ja hanskat. Ne vain pitää talvella olla normaalia isommat, että mahtuvat talvihaalarin päälle......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat