Vierailija

Miehelläni on se ja se on leikattu. Edelleen siittimen kärki on oudon vaalea ja välillä vereslihalla. Leikannut urologi ajatteli, että se ei olisi tarttuvaa, mutta oli jotenkin hieman epävarma. Oli kysellyt jotain ihotautilääkäriltäkin. Onkohan niin, että lääkärit eivät oikein tunne tätä tautia tai sen aiheuttajaa. Onkohan se joku sieni kenties. Ei kai sentään kondylooma tai papillooma. Sen voi saada nainenkin. Mistä ihmeestä se tulee.

Onko teillä mitään kokemusta asiasta ja mitä teille on sanottu tarttumisesta? (Haluaisimme yrittää lasta, mutta tartunta pelottaa minua. Ikää on kertynyt ja ei olisi enää aikaa odottaakaan.)

Olisin kiitollinen tiedoistanne.

Kommentit (8)

Mistä olet kuullut noin? Miten se voi tulla, jos ei tarttumalla? Kertoisitko lisää.

(Mieheni ympärileikattiin, kun se oli mennyt aivan kamalan pahaksi, kun se jukuripää ei mennyt lääkäriin. Silti vieläkin on valkoisuutta ja välillä on vereslihalla. Eli kaikkea ei saatu poistettua.)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oli sitä mieltä, ettei tarttuisi, muttei oikein osannut olla vakuuttava. Jotenkin outo tauti, kun aiheuttajaa ja syytä ei tiedetä. Jäi epävarma olo ja siksi kyselisin, että mitä muille on sanottu tartuttavuudesta. (Oli hirmuisen vaikeaa saada mies edes tälle yhdelle lääkärille. Meni, kun ei enää meinennut saada pissattua.)

MIeheni suuttuu, kun mietin tätä tautia ja sen mahdollista tartuttavuutta. Ei itse kiinnostu terveysasioista ennen kuin on ihan pakko. (Minulla on pienoinen pakko, kun haluaisin vielä lapsen, ennen kuin ikää on liikaa.)

ap

Kysy asiaa erikoislääkäriltä. Luulisi, että toimenpiteen tehnyt lekuri ottaisi itse selvää ja kertoisi sitten teille. Sehän on hänen velvollisuutensa.

(Jos tuo tauti on sama kuin valkojäkälä, mistä en ole varma, niin tulee mieleen metsien jäkälä, joka leviää itiöiden avulla.)

Epämiellyttävältähän se vähän näyttää, kun on niin vaalea ja välillä haavoillakin. (Tähän tautiin kuuluu kovettuminen ja siitä seuraavat haavaumat.)

ap

jos tilanne on " pahempi" tehdään ympärileikkaus, millä estetään tulehdukset, pahanlaatuiset solumuutokset ja toiminnalliset häiriöt.

Damn

Vaikka vanha keskustelu niin tietääkseni sen aiheuttaa tiukka esinahka. Mies on yrittänyt väkisin vetää esinahkaansa taakse ja siitä on syntynyt arpeumaa esinahan päähän, jolloin esinahasta on voinut tulla vielä tiukempi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat