Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

en tilannut tällaista elämää kaikkine epävarmuuksineen...

en niin, mutta sellaista elämä on - miks kaikkeen aina pitää löytää syyllinen?

Kommentit (8)

isät ja varsinkin äidit, päväkodit, perhepäivähoitajat, opet, lääkärit, kätilöt, jumala, jeesus, naapurit tai vaikka lähikauppias... aika hyvä on kanssa YHTEISKUNTA

Sisältö jatkuu mainoksen alla

käyttämättömästä elämästä ei saa rahoja takaisin.

Jos nyt vituttaa, niin voit valita kahdesta vaihtoehdosta: olla todella vittuuntunut ja miettiä ketä syyttää, tai "ottaa opiksesi" ja kaikin keinoin pyrkiä pois tuosta tilanteesta.

Itse voit vaikuttaa yllättävän paljon. Tsemppiä jatkoon ja paljon auringonpaistetta!

joulupukkia, jumalaa, jeesusta, opettajaa, koulukiusaajaa, miestäsi, lapsiasi, terveydenhoitajaa, lasten opettajaa, kavereitasi, pomoasi, työkavereitasi, asiakkaitasi...

Voi, lista on ihan loputon! Kyllä aina löytyy joku sopiva syntipukki ihan mille asialle vaan! Ja pitäähän se löytää, kyllä oma elämä helpottuu kummasti kun ei tarvitse itse ottaa vastuuta mistään eikä hyväksyä elämän epävarmuutta.

Mulla on reikiä hampaissa -> äitini syy, ei pessyt mun hampaita kunnolla, tartutti muhun kariesbakteerin ja opetti huonosti pesemään. Olen hellyydenkipeä -> mieheni syy jos vaikka petän, kun ei tajua antaa mulle huomiota ja rakkautta (ja minähän en alennu pyytämään!) Lapsellani on vinot hampaat -> lääkärin syy, asianhan olisi pitänyt selvitä jo rakenneultrassa jotta olisin voinut päättää, haluanko vinohampaisen lapsen tai mulla olisi ollut edes aikaa SOPEUTUA ajatukseen vinohampaisesta lapsesta!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat