Seuraa 

VKO 36 (3.9 ¿ 9.9. 2007)

Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu lokakuun loppuun, viikolle 44!

[size=1]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen (pituus)

[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]

TAUSTALLA

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 77.6 kg, ( 62 kg), 80.1 kg, -0.5 kg, 14.7 kg, 2.5 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.4 => 29.1 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]

66.5 kg, 61 kg, ( 59 kg), 63.2 kg, 0.0 kg, 3.3 kg, 2.2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.1 => 22.9 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]

58.2 kg, 52 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.2 kg, 1.8 kg, 4.4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 22.5 => 21.8 ..( 1.61 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 92 kg, ( 75 kg), 93.6 kg, 0.0 kg, 0.1 kg, 1.6 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.9 => 30.9 ..( 1.74 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 80.8 kg, -0.2 kg, 11.4 kg, 4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 31.2 => 27.3 ..( 1.72 m )

[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] göögle [/b]♥[/color] Ei päivitystä

106.3 kg, 98 kg, ( 72 kg), 103.6 kg, -1.7 kg, 2.7 kg, 5.6 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 36.8 => 35.8 ..( 1.70 m )

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color] Ei päivitystä

83.3 kg, 65 kg, ( 60 kg), 67.0 kg, -1.9 kg, 16.3 kg, 2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.5 => 23.7 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

78 kg, 74 kg, ( 63 kg), 77 kg, 0.2 kg, 1 kg, 3 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.4 => 29.0 ..( 1.63 m )

[color=fuchsia][b] JohannaK84 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

87 kg, 78 kg, ( 65 kg), 83.5 kg, -0.7 kg, 3.5 kg, 5.5 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 33.2 => 31.8 ..( 1.62 m )

[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color] Ei päivitystä

110.9 kg, 99 kg, ( 80 kg), 108.1 kg, -0.7 kg, 2.8 kg, 9.1 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 36.6 => 35.7 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90.2 kg, 76 kg, ( 68 kg), 80.9 kg, -0.6 kg, 9.3 kg, 4.9 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 32.0 => 28.7 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90.5 kg, 81 kg, ( 75 kg), 86.8 kg, 0.2 kg, 3.7 kg, 5.8 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 35.4 => 33.9 ..( 1.60 m )

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color] Ei päivitystä

95 kg, 75 kg, ( 68 kg), 78.5 kg, -0.1 kg, 16.5 kg, 3.5 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.9 => 28.8 ..( 1.65 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color] Ei päivitystä

95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 77 kg, -0.3 kg, 18.5 kg, 1.5 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.1 => 24.3 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

69.6 kg, 67.5 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 1.2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.7 => 24.3 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color] Ei päivitystä

87 kg, 65 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 27.5 => 21.8 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color] Ei päivitystä

98 kg, 94.6 kg, ( 85 kg), 97 kg, 0.0 kg, 1 kg, 2.4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 35.6 => 35.2 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90 kg, 75.6 kg, ( 70 kg), 78.3 kg, 0.0 kg, 11.7 kg, 2.7 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.7 => 25.9 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

TAUKO

[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

65 kg, 55 kg, ( 55 kg), 59.2 kg, 0.0 kg, 5.8 kg, 4.2 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 23.6 => 21.5 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color] Ei päivitystä

73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 61.3 kg, -1.0 kg, 11.7 kg, 2.8 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 24.7 => 20.7 ..( 1.72 m )

[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color] Ei päivitystä

84.1 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.3 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 32.0 => 31.6 ..( 1.62 m )

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90 kg, 73.7 kg, ( 70 kg), 77.7 kg, -0.9 kg, 12.3 kg, 4 kg,

8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 27.8 => 24.0 ..( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

1. sija => Henniina : -1.9 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vko 44 tavoitetta [b]

1. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kaikki SISUNAISET

[/b][/size][size=1]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, JohannaK82, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga

Laihduttajia: 25

Painomme oli alussa: 1993 kg

Painamme nyt: 1731 kg

Tavoitepainomme (vko35/2007): 1652 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -8.0 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 210 kg

Kokonaispainonpudotus: 263 kg

Matkaa tavoitteeseen: 78 kg

[/color][/size]

Sivut

Kommentit (47)

Täällä siis sataa taas vaihteeksi.

Niin, mitä tulee minun veden juontiin, niin valitettavan vähän sitä tulee juomia. Mutta kun se ei maistu, niin ei mahda mitään. Töissä yritän juoda jonkin verran. Välillä tulee jaksoja, että menee max 1 litra vettä töissä ollessa, toisinaan juon vai 2 kuppia kahvia ja ruoalla lasin maitoa.

Nyt elokuun helteillä toin töihin kaupasta ostamani vissysatsin. Sitä tuli parhaimmillaan juotua melkein litra päivässä. Yllättävän äkkiä siihen tottui. Nyt on tullut taas taukoa juomiseen. Pitääkin avata taas yksi vissypullo tuohon viereen, niin sitä tulee enempi juotua.

Ikää minulla on 32 v.

Minlee

Ilmotan nyt tähän viestiin siis vaan ton viime viikon painon, etten sotke sua minlee ihan täysin... :)

Paino 6.9 Torstaina: 58,9

miinusta tuli siis 300 grammaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli kans mielessä että pitäisi udella ikiä, että minkä ikäistä sisunaista täältä löytyy.. Hyvä että joku muukin älysi kysyä! :)

mulle tulee 30 täyteen ensivuonna, tammikuussa.

Jonkunlaista 3kympin kriisiä tässä on jo varmaan vuoden verran ollut havaittavissa.. ja sekin oli yksi liikkeelle paneva voima, että NYT pitää alkaa tekemään jotain ton ylipainon takia.. parempi tietysti olis ollu, että olis pistäny painon kuriin jo 10 vuotta sitten (tai aiemminkin, olenhan jo lapsena ollut ylipainoinen) mutta että nyt on viimeiset ajat alkaa tehdä jotain.. :) tai nyt voi olla vielä jotain tehtävissä!!

(ja ihan vaan muuten vaan, paino oli tänään 97,0 :) että heiluri se heiluu vaan ;))

Eilen muuten kävi kaveri kylässä (nähty viimeks n.vuosi sitten).. sanoi melkein heti, että oot pienentynyt! :) aaaah, se on sulosointuja korvalleni :D Mut aika jännä juttu sinällään..että silloin vuosi sitten olin suurinpiirtein samanpainoinen kuin nyt, mutta nyt se on kiinteämpää.. tai muuten olemus on hoikempi :)

Niin..ja se piti muuten kans mainita, että mulla on reisi kasvanu!! vissiin lihasta alkanu tulla :-o Huomaan nimittäin farkuista sen.. :S Mut ei se mitään, kunhan loppuis se höllyminen!! (no..siihen on kyllä vielä pitkä matka..)

no joo.. piti ihan vaan lyhyt juttu kertoo..mut tällee tää taas meni :)

t. *puheripuloiva* Nolaana :D

Niin... ensiksi [b]supersuuret onnittelut ALLAKKA[/b] 70-kerhoon pääsystä!!!!! Perässä tullaan kunhan ensin lämmitellään ;-)

Mitähän [b]Köris[/b] kirjoitteli... ai niin, unohtui vaakalla käynti - vähän niin kuin minullakin... minulla tosin ei unohtunut vaan jätin tietoisesti väliin kun iltapaino oli sen verran koholla ja aamuun mennessä tiedän sen laskevan maksimissaan siitä sen kilon...

Voisin siis ilmoittaa itselleni joko pe-la-su aamupainon eli [b]80,4kg[/b] jolloin pudotusta tulisi 400g tai odottaa huomiseen ja ottaa tiistaipainon - ensi viikollahan minulle tulee väkisinkin tiistaipunnitus, kun palaan reissusta vasta ma iltana kotiin... Jospa annan tuon luvun tuossa jäpittää ja JOS huomenna alitan sen, niin saattaahan sitä innostua napsimaan kannustavammankin luvun ;-) Pidä siis Minlee vielä tuo luku minun osaltani sivussa - jookos :)

Mainittakoon, että viikonloppuna olin KAKSILLA synttäreillä enkä usko silti lihonneeni yhtään 8-) Eilen kävin juoksulenkilläkin, [b]41min, 352kcal ja 5,4km[/b] ja sen jälkeen kun ennen juomista punnasin niin vaaka näytti seiskalla alkavia lukuja!!! Voin vannoa, että näytti aivan mahtavalta - tahtoo HETI nähdä uudestaan!! Käsittämätön ajatus, että kohta se on minulle jo arkipäivää :)

Luottavaisin mielin siis astelen eteenpäin, tiedän ja uskon tähän projektiini enkä näe nälkää - en sitten ollenkaan. Tahti ei ehkä ole ihan niin kiihkeä kuin elokuun alkuviikkoina suunnittelin, mutta nyt tämä tuntuu oikeammalta. rauhallisesti painoa alaspäin ja kroppaa kiinteämmäksi - siitä ne pysyvät tulokset leivotaan.

Mukavaa viikkoa!!

Emo

[b]Katti[/b]: Joo, sadan gramman kaulaan ei ole paljoa luottaminen ;-) Tosiaan yritänkin nyt ajatella enemmän tuota omaa olemusta kuin painoa (mutta vaa' an orjuudesta on vaikeakaan päästä) jolloin nuo liikunnan aiheuttamat nesteenvaihtelut ei niin harmita. Kokonaisuudessaan tässä kuitenkin kevennytään, sanoi vaaka mitä tahansa! Mulle liikunta on vaan intohimo, nautin siitä älyttömästi vaikka usein tietty kaipaisi kaveria mukaan - turhan yksinäistä tää ex-tempore-liikkuminen ajoittain on. Salille sentään saan työkaverin mukaan :)

[b]Köris[/b]: Pyöräily tosiaan on ihan tehokasta, nostaa sykettä helposti ja aiheuttaa maitohapon kertymistä lihaksiin... pitäis aina muistaa polkea tarpeeksi pienellä vaihteella ainakin välillä ja lopuksi, niin että lihakset " aukeaa" eikä kipeydy ja mene tukkoon niin kuin sinulla taisi käydä... Mulle spinning on just sellaista avaavaa liikuntaa, jolla saa hyvin maitohappoja liikkeelle :)

[b]Minlee[/b]: n.4viikon tulokset oli kiva nähdä ja tosiaan siellähän sitä edistystä näkyy! Kiitos!

Äh, ei tästä työnteosta mitään tule kun lomakuumetta pukkaa... onneksi ei sentään lämpöilyn muodossa. Paras painella kotiin... Ai niin: sitä piti sanoa, että mulla tuota aikaa jää liikunnalle senkin takia, kun teen vain 6-tuntista päivää. Joskus kun ei muuten pääse, otan lenkkikamat töihin mukaan ja käyn lounastauolla tai iltapäivästä ennen kotiin lähtöä tunnin lenkin :)

Emo

No joo, en minä sitten laittanutkaan viikonloppuna ranttaliksi, vaikka uhosin. Lenkilläkin eilen kävin :) Mutta syötyä tuli vähän enemmän viikonloppuna.. Tässäpä tulokset (jotka eivät kovin huikeita ole)

Paino: 66,8kg

Muutos: -200g

Hitaasti, mutta varmasti!

Minlee: Hienosti oli lista päivitetty ja kaikki kohdillaan! Kiitos oikein paljon :)

Missäs kaikki SISUNAISET luuraa?

~Henniina

Minä olen kohta 30. Olo on kuin nuorella tytöllä, heh. Oliskin. Ostin hienon ja kalliin ja jämäkkäjousitteisen sängyn ainaisten selkäongelmien vuoksi, mutta eipä auttanut. Se on nyt uskottava 4 kk jälkeen, etä se mikä selkään koskee on tuo mahan kellukka!

[b]Voi &//%¤" %&%([/b]

Kirjoittelin pitkät rimpsut siitä, kuinka pitää muistaa, että vaikka plussaa tulisi, [b]ei lihomista silti ole tapahtunut[/b] (=läskiä kertynyt) vaan kyseessä on kehon nesteet!!! Lisäksi muistutin seuraamaan omaa painoa [b]neljän viikon jaksoissa[/b], jolloin huomaa jotain tapahtuneen - tuskin meistä kukaan painaa nyt saman verran kuin neljä viikkoa sitten..? Toivotaan ainakin, ettei :)

No, sitten huitaisin tuota Esc-näppäintä joka oli ihan kahvikupposeni vieressä ja kaikki pyyhkiytyi pois :( Varokaa, ettei teille käy samoin...

Oma painoni tänä aamuna oli jälleen [b]80,4kg[/b] vaikka kuinka yritin keikistellä vaa' an päällä eri asennoissa. Tavoitteeseen pääsyssä ollaan siis heti kärkeen 100g jäljessä, sillä tavoitteenani on haihduttaa 500g/viikko. No, sanasta miestä (tai naista) ja lupaan katsoa tuloksiani neljän viikon jaksoissa eli kolmen viikon päästä vasta arvioin, pääsenkö tavoitteeseen vai jäänkö kauas taakse :D Eiliseen kuului kuntosalitreeni, joka tunnetusti kasvattaa lihasmassaa keräämillään nesteillä --> ei hädän päivää.

Mulla on kumman luottavainen olo, vaikka laihistelen ihan issekseni - teidän avustuksella tietty - mutta siis ilman Kalorilaskuria tai mitään :) Jotenkin tuo vatsakin tulee täyteen niin helposti, enkä himoitse makeaakaan kuten ennen. Nyt on keksit saaneet olla kaapissa (ja ne on ihan oikeesti [b]lasten[/b] keksejä) useita viikkoa kun ennen olisin ahminut ne joku aamu kahvikupposen kera kerralla kitaani! Oli muuten ihanan täyttävä iltaruoka eilen: täysjyväriisiä, omatekoista tomaattisalsaa ja tonnikalapihvi :) Suosittelen!! Kaloreita tosi vähän (olisko ollut arviolta 300-350/annos) ja massu pullollaan koko illan! Eikä mitään turhaa.

Ihanaista ja päättäväistä viikkoa naiset! Tällä alkaa huomenna loma 8-)

Emo

Täällä yksi jota potuttaa ihan vietävästi, kun paino jumii vaikka seisos päällään ja söis vaan ituja!!!!!! Oikeasti ottaa pannuun! Tähänkö se nyt sit loppu tää meikäläisen laihtuminen? Kiitos vaan!

No joo, itse olen paasannut täällä kärsivällisyydestä ym ym mut kun tää jumi omalle kohdalle sattuu niin kyllä se ärsyttää. Jo toista viikkoa samat lukemat mittarissa, vaihtelee vain noin 200g. Ja urheilen tosi paljon ja syön kevyesti... Tiedän, että pitäs tosissaan valittaa vasta sit kun on kuukauden jumittanut, mut tämä häiritsee.. No nyt lopetan valituksen ja koitan ryhdistäytyä.. Pitäs varmaan oikeasti viikon ajan syödä vähän raskaammin, kun mulla on taipumusta mennä säästöliekille ja eilen huomasin syöneeni vaivaset 1070 kaloria ja se on ihan liian vähän !!! niin kaipa pitää vähän syömisiä tsempata, taitaa olla syynä liian kevyesti syöminen..

Minusta on hienoa, että tuemme täällä toisiamme iästä, ulkonäöstä tai mistään muustakaan riippumatta :) Kiva huomata, että meitä on aika mukavasti eri ikäisiä täällä. On sopuisa sekalainen seurakunta tää meidän Sisunaisten poppoo!

Missä VOLGA?

Johanna, ei haittaa mua ainakaan jos haihdat nimimerkkiä, mutta saako sua edelleen sanoa Johannaksi vai kutsunko sillä uudelle nimellä?

Nyt pesemään vaatetta, nääääääääh!

~Henniina

ALLAKKA: Mulla voi nousta paino edellisen päivän repsahduksesta vaikka tuon puoli kiloa. Niin mulle tais käydä eilen, punnituspäivänä sillä tänään paino on taas laskenut eilisen, tiukan otteen vuoksi 600grammaa. Älä vaan masennu vaan ole oikein kunnolla tänään ja tyytyväinen itseesi, huominen paino voi hyvinkin palkita tiukan otteesi!

Ororo

Emonamoha sulla on hyvin mennyt paino nyt alaspäin. Jos vaaka ei näytä vielä huomenaamulla 7 alkavia lukuja niin veikkaampa että ensi viikolla niin käy!

Tsemppiä kaikille. Huomenna on taas päivä uusi, nimimerkillä muutama salmiakki meni.

terveiset täältä sateen keskeltä.

Nyt on sitten edessä uusi viikko ja uudet kujeet. Viime viikko meni omasta mielestäni ihan hyvin mutta vaaka oli aivan eri mieltä.

Eli pudotusta ei tullut, mutta ehkä se oma olo ja katsepeiliin,kuitenkin on jonkinlaista edistystä mielestäni tapahtunut. Kävin pari kertaa juoksemassa ja kerran uimassa viime viikolla. Kuntosalin jätin kokonaan väliin. Pitää taas tällä viikolla käydä hikoilemassa myös raudan kanssa (Kun ei vaaka auta niin pitää itse motivoida jotenkin muuten) Mutta kyllä se tästä. Eli:

Paino nyt ja viimeviikolla 56,4 kg

Muutos +-0

Tsemppiä kaikille ja ei muuta kun liikkumaan.

Bertta

Nyt vaan pikavisiitti, pienempi karjuu jo unille... Pudotusta viime viikolta tuli vähän juhlaviikosta huolimatta, nyt paino 102,9kg. Hiljalleen alas.... ;o)

Ihanaa, ei tarvii aamulla herätä töihin.

Tää viikko on mennyt aika nihkeästi laihista ajatellen. painoakin oli tullut 100 g lisää (nyt siis 77.1 kg).

Ensi viikolla juhlitaan pojan 5 v synttäreitä eli eipä taida olla miinuksialuvassa. Olen sen verran perso makealle, etten voi vastusaa kaapissa tai pöydällä olevia herkkuja. No siitä jatketaan sitten ja toivotaan ,ettei koko tämä vkolle 44 ulottuva tavoite karkaa tämän yhden viikon seurauksena. No, vielä pitäisi ensin tsempata tuonne maanantai aamulle.

Johanna: nimi tieto on päivitetty. Ensi viikolla pitäisi ainakin olla oikein. Jatkossa saattaa vahinossa tulla välillä vääräkin (on sen verran monessa paikassa tuo vanha nikki).

Mutta yritän parhaani.

t. Minlee

EMO: Juu, sä olet ihan oikeassa, että armollinen pitää olla, mutta, mutta..... kun tuo paino kävi jo siellä seiskaseiskassa ja ihan omasta syystä viikkotulos oli odotettua rumempi. Mun junnaaminen näkyy tuossa minleen uudessa listassa, joka oli muuten tosi kiva nähdä, kiitos MINLEE! 700 grammaa on tuossa ajassa lähtenyt, no onhan se parempi kun ei mitään ja se tuntuu jo sitten pysyvämmältä kun nämä viikkopudotukset.

Kävin tänään uimassa uimahallissa pitkästä aikaa, olin jo unohtanut miten mahtava olo uinnin jälkeen tulee- vaude! Sitä oloa sitten riitti koko illaksi.

Olen tehnyt koko vuodeksi suurpiirteisen urheilusuunnitelman eli näin:

Syys-lokakuu: urheilua 3-5 kertaa viikossa

Marras- helmikuu: urheilua 1-3 kertaa viikossa

maalis-toukokuu: urheilua 3-5 kertaa viikossa

kesä-elokuu: urheilua 1-3 kertaa viikossa

Jaoin liikkumiskerrat vuodessa neljään eri kauteen koska tiedän, että esim. kesällä mulla on niin paljon työkiireitä, että en edes vaadi itseltäni liikaa ettei sitten pääsis pettymään itseensä.

Tähän suunnitelmaan lisäsin vaihtoehdot mitä haluan tehdä eli: lenkkeily, pyöräily, uinti, punttisali ja astangajooga. Näistä voin sitten fiiliksen mukaan valita mieleiseni.

Syy miksi tein listan oli se, että kun jotain on paperilla on sitä helpompi noudattaa, nyt tuo suunnitelma muhii tuolla takaraivossa sen lisäksi, että täytän liikuntapäiväkirjaa. Ehkäpä joku muu ketä jaksoi tän lukea saa tällaisella systeemillä lisäintoa liikkumiseen? Mulle se on auttanut.

Ai niin vastauksia vielä: Juon veteni kylmänä ja täytän kolmekymmentä ens tammikuussa.

Terkuin, Ororo

Kävin vasta tänään vaakassa ja paino nyt 80,5 kg eli -400g. Kyllä se olisi pudonnut varmaan enemmänkin jos olisin päässyt liikkumaan. Mulla oli viimeviikolla ihme mahakipu ja kuumeilua. Lauantaina vetäisin överiksi: Pääsin syömään vasta klo 16 ja ahmin kaikki mitä eteen tuli, tulos 700 Kcal ylimääräistä! Yritin sitten sunnuntaina paikkailla...

Olen kuitenkin tyytyväinen, että paino menee alaspäin : )

Nolaana: Kylmää vettä mieluiten minulle, kiitos : )

Emo: Vielä olet 100 g edellä! Käyt kyllä kadehdittavan paljon salilla ja lenkillä. Minun pitäisi saada taas uusi vauhti päälle. Hankalaa on miehen iltavuoroviikon kanssa kuntoilla. Pitää varmaan laittaa jumppavideot jälleen pyörimään : ) Nyt Emo näytetään kaikille ja ensi viikolla mahtavat alitukset!!!! Tsemppiä!!!!

Allakka: Sinä teit sen! Onnea onnea! Älä tule takaisin kasikympin kerhoon!

Johanna: Eipäs masennella, jojoilut kuuluu asiaan, kyllä se paino sieltä alas sahaamallakin tulee. Ja paljonhan olet jo pudottanut.

Köris: Minun pitäisi ottaa mallia sinusta; eikun vaan lasten kanssa hyötyliikkumaan. Onko tosiaan sinun omat kemut tulossa? Sittenhän ollaan melkein saman ikäisiä!

Kääpäle: Uskomatonta! Jälleen upea pudotus. Onnea onnea!

Noniin, nyt tarvitsen teidän napostelun välttämiskeinoja. Mulla on pinttynyt tapa, että heitän kourallisen mysliä paketista suuhuni, tai syön ihan ohimennen lapselta jääneen banaaninpuolikkaan jne. Huomasin vaan, että alkaa taas lipsumaan. Yritä niitä sitten muistella kun merkkaa ruokapäiväkirjaa...

Katti

Olo on mitä mahtavin, sillä tulin justiinsa tähän koneelle merkkaamaan syömiset ylös sekä liikkumiset, sillä kävin pyörällä tuon meidän herra keskimmäisen hakemassa (niinkuin puhelinkin aiemmin), jonka jälkeen lähdin bestiksen kanssa 55min. reippaalle sauvakävelylenkille, voi miten se tuulettaa päätä, kun saa oikein purnata mikä mieltä painaa..toki me puhutaan paljon muutakin, mutta tuo purnaaminen puhdistaa sen täynnä olevan pääkopan ja kummasti taas jaksaa ;o) eikä tilannetta yhtään pahentanut se, että tulin kotiin ja pääsin suoraan ruokapöytään herkuttelemaan, koska isäntä-kulta oli kokannut..ihana mies :o)!!

RONJA1982:Hieno tiputus taas..pienin askelin kohti tavoitetta..onnea:o) ja tsemppiä!!

MINLEE:Sinä oot ihana..kiitos tuosta listasta..oli kivaa katottavaa munkin osalta pitkästä aikaa ;o)!!

KATTI26:Totta tosiaan..mä kerran katoinkin, että me kaks marjaa ollaan liki samanikäisiäkin vielä ;o)!!

Ja tuo hyötyliikunta on kyllä kannattavaa varsinkin miehen iltavuoroviikolla.. onhan se hirmusti rentouttavampaa ilman muksuja, muttei aina mahdollista ;o)!!

Hieno tiputus..ens viikolla jo alle 80kg:n, eikös??Tsemppiä!!

Naposteltavaksi otat hedelmiä, vihanneksia, sokerittomia nameja, purkkaa tms. vähemmän kaloripitoista ;o)!!

EMO:Jeps..minähän painelin suurimmalla vaihteella liki koko ajan, kun mua inhottaa vispata niin penteleesti sillä kevyellä vaihteella, kun tuntuu, ettei pääse lainkaan eteenpäin..katos rauhallisesti mä en osaa mennä mihinkään enkä koskaan..aina 100 lasissa ;o) ja se sit kostautui lihasten kipeytymisellä, mutta tietää ainakin pyöräilleensä..ja vähiten sitä ei muuten huomaa persauksesta mikä on kipee kuin mikä ;o)!!

GÖÖGLE:Hienoa, että pudotusta tuli juhlista huolimatta..onnea:O)!!

HENNIINA-:Tuo lenkkeily on kyllä tosi mukavaa, kun on kaveri mukana..kilometrejä kertyy ja aika kuluu ihan huomaamatta :o)!!

NOLAANA:On se kyllä mukava aina kuulla, jos joku huomaa, että on kaventunut..antaa kovasti lisää tsemppiä ainakin mulle :o)!!

Eipä mulla taas muuta..jos nyt merkkais ne syömiset ja liikunnat, kun tänne eksyin ensin ;o)!!

Se on moro taas..

-köris-

Mä sitten unohdin aamulla vaa´alla käynnin, sillä pakkaa nää maanantaiaamut olemaan yhtä menoa ja meininkiä, kun pitää pojat toimittaa toinen kouluun ja toinen kerhoon ja molemmat tietysti 9.00 ja ainahan sitä poikiakin silloin väsyttää ja aamupala/-toimet on yhtä hitailua vaan joten en siinä kohelluksen seassa muistanut enää itseäni punnita ;o)!

Aattelin, että joko meen huomen aamulla vaa´alle tai sitten jätän sen suosiolla lauantaille, jolloin meinaan punnita itseni joka tapauksessa, koska lauantaina on tiedossa omat 30v-pippalot niin en viitsi sitten maanantaina mennä niitä turvotusplussia käydä hakemassa ja mieltäni masentamassa ;o)!!

MINLEE:Mun tiedot ainakin ihan oikein..kiitos :o)!!

HENNIINA-:Hyvä pudotushan tuo on kumminkin..aina tarvii olla tyytyväinen, kun ees jotain tippuu..tsemppiä :o)!!

BERTTA07:Hyvä, että mieli kumminkin hyvä, vaikkei vaaka tiputusta näyttänytkään ;o)!!Tsemppiä!!

ALLAKKA:Hieno pudotus ja reippaasti alle 80kg:n onnea :o)!!Tsemppiä!

Nyt pitää lähteä hakemaan poika kerhosta..aattelin mennä kävellen kuopuksen kanssa rattailla eli kiirettä rupee jo pukkaamaan eli ei muuta, kun mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä kaikille!!

Moi..

-köris-

Mä avasin koneen nyt vasta ekaa kertaa..ihmeellistä ;o)!!

Mun tämän päivän syömiset on ollut kaikkea muuta, kun laihduttajan ohjekirjoista, sillä oltiin aamulla perhekerhossa ja siellä on aina kahvitarjoilu ja jotain hyväskää leivottuna ;o)..otin sitten ihan vaan yhden leivän, mutta päälle juustoa ja kurkkua, kun muuta ei ollutkaan ja lisäks siellä oli taivaallista omenapiirakkaa kera vaniljakastikkeen jota piti tietty myös maistaa ;o) ja pisteitä kului ihan huimasti..

Kotona söin kiireesti lounaaksi vaan leipää, mutta 3 palaa kera maksamakkaran ja äsken kun laskin niin pisteitä olikin kulunut jo 19.5 eli ei mun tarvii enää mitään tänään syödäkään sitten ;o) enkä muuten aio syödä, kun korkeintaan kukkakaalia ja tomaattia mitä kaapista löytyy 0 pisteellä..pisteissä pysytään, vaikka herkuteltaiskin ;o)!!

Tänään en oo ehtinyt lenkillekään ja aattelinkin, että on hyvä pitää välillä huilipäiväkin, kun jalat on edelleen juntturassa siitä pyöräilystä ;o)!!

ORORO:Hienot suunnitelmat sulla liikunnan suhteen..se onkin hyvä, ettei aseta itselleen liikaa vaatimuksia, jolloin koko hommasta menee maku ;o)!!

Uinti on kyllä kivaa ja se olo sen jälkeen, kun pääsee lämpimään saunaan rentoutumaan yms., mutta mulla on aina etukeno-olo, kun nousen altaasta 1km:n uituani..oon ku joku pingviini..hassu tunne ;o)!!

ALLAKKA:Mulla kans näkyy herkuttelut painossa heti lähipäivinä ja muistahan, että luovuttamalla ei läskit lähde ;o)..tiukka linja ja itsekuri päällä vaan porskutellaan eteenpäin yhdessä ja onnistutaan..jookosta??

RONJA1982:Totta tosiaan..liikunta tekee ihmeitä ainakin kotiäidin mielenterveydelle ;o)!!

MINLEE:Tulikos vissyt juotua ;o)??

EMO:Nuo vuodet pukkaa kyllä niin äkkiarvaamatta..mä tuota justiinsa mietin, kun esikoinen täytti 9v ja juurihan se mukamas syntyi ja nyt se ottaa mut kiinni pituudessa hetkenä minä hyvänsä ja käyttää liki pitäen samankokoisia kenkiä yms., mutta mielestäni mä olen edelleen se sama parikymminen nuori mitä silloin pojan saadessanikin, muttei se vaan näin taida olla..vuodet vierii vaivihkaa..mutta ikähän on numeroita vaan ;o)!!

CHICKY:Hyvä pudotushan tuo 300g on..ole tyytyväinen vaan..hitaasti, mutta varmasti ;o)!!Tsemppiä!!

Eipä mulla taas muuta..

köris

Saa kutsua kirjoituksissa Johannaksi,mut jos sais tonne pinoon muutettua uuden nimen niin tykkäisin=)Mie ootan et millon pääsisin alle kasikympin.....ois niin mukavaa ku paino jo alkais seiskalla....ja kova yritys on et jouluna on seittemänkympin paremalla puolella paino.Saas sit nährä onnistuuko.Pidetääs peukkuja pystyssä et voitan kuntosalikortin vuodeksi!!!Oon osallistunu semmoseen arvontaan,ja sielt kuntosalilta jo soitettiin et vois tulla ilmaiseksi tutustumaan sinne.Tietysti meen =)=),kaveri vaan mukaan ja menoks.Ja sit mä oon tykästyny tohon sauvakävely hommaan....meinaa olla hartiat jumissa ku tota pikkuveikkaa kantaa päivät,niin se sauvakävely kyl helpottaa.Oliks se muuten tän viikon sunnuntaina ku tääl tampereella on se sauvakävelyn maailmanennätyksen rikkominen....aattelin osaallistua=)

ONKS TÄÄL MUITA TAMPESTERISTA???En oo hoksannu kattoa.

Joo mutta nyt taas jatkaan kotiaskareita=)Huomenna on jo PERJANTAI....hirmu nopeesti menny tää viikko ohi=)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat