Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

on huono olo jatkuvasti ja palelen sisälläkin.ehkäisyä en ole käytänyt puoleen vuoteen kohta ja lasta olllaan yrittämässä et olis ihana yllätys.

Kommentit (5)

eroja on paljon, siksi kokeilinkin kaikilla kolmella kerralla eri testillä...mutta ei sillä kyllä itselleni väliä ollut vaikka niin myöhään vasta paljastuikin, en kuitenkaan olisi keskeyttänyt raskautta vaikka aikaisemminikin olisi näkynyt.

Itselläni ei kuukautiset ole ehtineet millään kertaa olla edes myöhässä, kun olen jo arvannut missä tilassa olen. Itselläni rinnat turpoavat välittömästi ja ovat kosketusarat ja pinkeät. Eli elimistö kertoo. Sinulla k.o oireet voivat viitata vaikka flunssaaan, joten menet apteekkiin ja haet testin. Sillä se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse tein raskaustestin eka kertaa kun olin jo kolme viikkoa ollut raskaana.negatiivista näytti.seuraavan kerran tein kun olin viisi viikkoa ollut raskaana ja jälleen negatiivista. vasta 6,5 viikkoa raskaana ollessani testi näytti positiivista..että ei niihin testeihinkään aina niin luottaminen ole!ajattelin silloin viimeistä raskautestiä kokeillessani että olen varmaan vaan oksennustaudissa mutta päätin silti kokeilla vielä ennenkuin otin sairaslomaa..ja sieltähän syy sitten pahaanoloon löytyi!nyt viimemetreillä raskaus,n.kuukauden päästä pitäisi olla pienokainen sylissä..jännää aikaa ku ei ole kokemusta vielä omista lapsista!=)

myöhästymis päivänä tai sitten edellisenä päivänä jo....

Eli testistä myös voi olla kiinni millä testaa... eroja kun on aika paljon.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat