Vierailija

Kolmansia osapuolia ei ole, siitä olen ihan varma. Ehdottanut olen monestikin, enää en viitsi, kun ei tule vastakaikua. Surullista... Muita?

Kommentit (16)

Mut miksi ootte menneet naimisiin miehen kans, joka ei teitä millään tavalla kiinnosta?

Tai auttaako se vieraisiin meno sit tuohon tiedän väliseen haluttomuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun ei se aina ollut niin. Päinvastoin, ennen mies oli hyvinkin aktiivinen, ja luulin siis meneväni naimisiin seksuaalisesti aktiivisen miehen kanssa.

Mutta ehkä kun työpaineet vähän helpottaa, tilannekin helpottaa.

Toivoa en ole vielä heittänyt pois.

T. 13

Yksinhuoltajana mulla on ollut aina samanlainen aikataulu. Ja pystyin hyvin pitämään seksisuhdetta kodin ulkopuolella. (koska en halunnut lasten näkevän miestä). Sovimme vaan tapaamisen työmatkalla tai ruokiksella vaikka 15 minuutiksi. Onnistuu se seksi autossa muiltakin kuin teineiltä.

Häiden jälkeen ollaan harrastettu seksiä muutaman kerran. Sen verran kuitenkin, että pari lastakin ollaan saatu aikaiseksi. Nyt viime kerrasta onkin jo yli 3 vuotta aikaa. Ei se seksi minua oman mieheni kanssa erityisesti kiinnostakaan.

Olen itse tapaillut vuoden ajan varattua miestä, pari lastakin hänellä. Tapaamme väh. kerran viikossa, joskus useamminkin. Hänen avovaimonsa ei mitenkään ole epäillyt miestään toisesta naisesta. Joten kyllä, miehelläsi tosiaankin saattaa olla toinen nainen.

Tosi vähän seksiä on ollut viimeisen vuoden aikana.

Syy on miehen työuupumus.

Ymmärrän syyn, mutta.....kyllähän se syö naista jos ei seksiä saa. Sillä minä pidän seksistä, se on musta kivaa jne.

Mutta kun ei, niin sitten ei....

Meillä kun pitäisi olla kaikki ihan hyvin. Kaksi pientä lasta tosin, mutta se olen minä joka herään öisin, jos lapset heräävät. Mieheni nukkuu hyvin, ei ole työstressiä (tiedän, kun joskus on ollut), ei rahahuolia tms.

Meillä oli tuollainen kausi, nyt suunta on parempaan, vaikka olin jo heittänyt pyyhkeen kehään. Tiedän siis, miltä sinusta tuntuu. Meillä " huonompaa" kautta kesti nelisen vuotta. Kuulostaa ikuisuudelta, mitä se olikin. Nyt kun elämä on muutenkin mallillaan, olemme ns. löytäneet toisemme uudelleen.

Muuten en osaa oikein neuvoa kuin, että älä luovuta heti.

Olen aivan vakuuttunut, ettei ole kolmatta osapuolta mukana. Mieheni käy töissä 8-16, vie ja hakee lapset hoidosta, kun hänellä on auto. Työpaikka on sellaisessa paikassa, ettei sieltä noin vain ruokatunnilla lähdetä vieraisiin (vie kamalasti aikaa, eikä lounasajan puitteissa edes onnistuisi). Ei ole myöskään työmatkoja eikä saunailtoja. Käymme yhdessä ravintolassa jne. Mieheni vastaa aina puhelimeen kun hänelle soitan ja myös sähköposteihin töistä. Ei ole mitään epäilyttäviä menoja tms. Käy lenkillä, mutta sinä aikana ei ehtisi vieraisiin. Ei missään välissä siis yksinkertaisesti ehtisi.

En myöskään voi uskoa, että pitäisi miehistä. Seksiä on ollut aiemmin, kuopusta odottaessa loppui kiinnostus, eikä ole sen jälkeen palannut :( Oma kokoni, ulkonäköni ja muut seikat ovat pysyneet suhteemme aikana suht samanlaisina. En siis ole lihonut tai muuta. Itse en aio vieraaseen sortua, olen tyytynyt oman käden onneen...

Lisää kommentteja?

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat