Vierailija

jos miehesi ois ja on siis komea, eivät asuisi samassa hotellihuoneessa tietenään mutta kuitenkin..

Sivut

Kommentit (75)

meillä on ollut todella vähän riitoja...ei mitään kriisejä ym. mutta ehkä se ei sitten olekaan niin hyvä.

En voisi kylläkään ikinä kuvitella että esim. veljeni ja ystävättäreni mies heittäisi autolla jonkun naisen kotiin.

ap.

Käy ihan kateeksi, että sulla on noin herkkä mies, joka osaa vielä punastuakin! Se on kuule harvinaista, että jäyhä suomalaismies punastuu.

Ja vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: Miehen työmatkat ja työkaverit ei haittaa yhtään, on ollut samassa reissussa myös "nuoria ja kauniita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän perheessä on edelleenkin kaksi traditiota. Mies menee joka vuosi viikoksi kavereidensa kanssa Lappiin hiihtämään ja minä mene pitkäksi viikonlopuksi parhaan kaverini kanssa jonnekin Eurooppaan. Näin on menty jo monta vuotta. Kaksi lastakin on saatu tähän "epäaviolittoon" mahtumaan.

Ei toista voi omistaa.

sanomista. Vai pitäiskö pyytää miehen pomoa erottamaan se hvvännäköinen ja palkkaamaan rumempi ? Myöskään mieheni ei voi vaikuttaa siihen minkänäköiseten miesten kanssa minä työskentelen. Ihmekysymksiä.

Nyt hoitoon! Ihme ettei miehesi ole vielä pakottanut sinua!

Oletko muuten kasvanut jossain muussa kulttuurissa Islam ym. kun ei enää sinun jutut enää ihan normaaliin Suomalaisen jutuilta kuulosta?

Lainaus:

meillä on ollut todella vähän riitoja...ei mitään kriisejä ym. mutta ehkä se ei sitten olekaan niin hyvä.

En voisi kylläkään ikinä kuvitella että esim. veljeni ja ystävättäreni mies heittäisi autolla jonkun naisen kotiin.

ap.

Olen siis melko perustavis :-) ulkonäöltäni, mutta mieheni mielestä kaunis.

Muuten toki olen kerrassaan ihana ;-).

AP: jos miehesi käytös häiritsee sinua, puhu hänen kanssaan. Edelleen olen sitä mieltä, että ongelma ei ole tämä työmatka, vaan suhteenne muuten. Jos suhde on kunnossa, eivät työmatkatkaan sapeta. Oli sitten kuinka ihanaisen pikkupimun kanssa tahansa.

Lainaus:

enkä olisi edes mustasukkainen, kun en osaa olla.

Mies ei tietty kysely multa lupaa työmatkoihinsa - kuten en minäkään omiini häneltä. Tai niihin liittyviin työtovereihin. Ne kun ei ole päätettävissäni.

Mutta se, että luottaa omaan mieheen (ei sinisilmäisesti) tietäen ettei ole mitään syytä olla mustis, on ilmeisesti etuoikeus, kun sitä täällä niin kysellään. Kaikilla ei ole yhtä hyvin siis.

Mun mies on muusikko, enkä mä silti osaa olla mustasukkainen. Kun nää pettämisasiat on sellaisia, että jos toinen on mennäkseen, se menee vaikka apteekkireissulla. Turhaa energian tuhlausta mustasukkaisuus mun mielestä.

Ei meillä tosin kummankaan tartte lupia kysellä etenkään _työ_matkoille.

Mä olen ollut lomamatkallakin toisen miehen kanssa, kahdestaan, ja joka yö nukuttiin samassa huoneessa, yksi yö jopa samassa sängyssä kun se oli ainoa saatavilla ollut vaihtoehto. En kysynyt mieheni lupaa, sillä olen aikuinen ihminen enkä tarvitse lupia.

Lainaus:

mutta myöskään mieheni ei pidä että lounastan esim. jonkun miespuolisen työkaverini kanssa.

Minä lounasta miespuolistenkin työkavereiden kanssa. Käyn myös kahvilla (iiik) miespuolisten työkavereiden kanssa. Työpaikan juhlissakin liikun myös miespuolisten työkavereiden kanssa.

Työkaverit ovat tosiaan _työkavereita_. Sukupuolesta riippumatta. Meillä miehen pomo on nainen (kauheeta...) ja ovat olleet mm. työmatkoilla yhdessä. Ovat peräti kavereitakin jo vuosia olleet. Pitäisikö nyt olla mustasukkainen ja epäillä, että työmatkatkin ovat vain sumutusta? (As if: molemmilla on perhe ja lapset jne...)

että estäisin muka jotenkin mieheni työmatkat tai muutkaat matkat!

Olemme aikuisia ihmisiä, ei meillä ole oikeuksia estää toistemme matkoja.

Onpas outo kysymys, sun täytyy olla todella todella nuori ja mustasukkainen ja kokematon kaveri. Kypsyp.äs vielä vähän

Ja miten se tarkistaa, onko työkaverisi mukana komea ja seksikäs? Hohhoi, ap, hanki ensin se työ (ja kasva aikuiseksi).

Olen välillä mustasukkainen miehestäni, mutten näe miten voisin vaikuttaa mieheni työpäiviin, työmatkoihin, työkavereihin tms.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat