Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eihän kukaan vielä ehtinyt aloittamaan uutta ketjua...

Kirjoittelen myöhemmin lisää, hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

täysikuu sekä pikkuinen 17+1

Sivut

Kommentit (35)

Sain nukkua todella pitkään kun esikoinen on päiväkodissa ja mies töissä. Itse olen sairaslomalla. En ole kerinnyt pitkään aikaan kirjotteleen, mut olen käynyt lukemasa teidän juttuja. Apen hautajaiset on vietetty ja töissä on ilmapiiri jo niin paha et jäin sairaslomalle. Työkaverit puhuvat seläntakana et pidän raskautta vain TEKOSYYNÄ etten viitsi tehdä töitä. Olen ammatiltani nosturinkuljettaja. Meillä on töissä 5 nosturia ja 1 niistä tärisee ja pomppii tosi pahasti. Siitä nosturista olen kieltäytyny. Kukaan pojiista ei myöskään halua sinne.. Sanovat minulle et hae sairaslomaa jos et voi mennä. Pomo on tähän asti ymmärtäny mut nyt käski siihen nosturiin. Käski hakea sairaslomaa jos ei pysty siihen meneen.. Pakko oli sit hakea.. En jaksa kertoa kaikkea likasia yksityiskohtia mitä olen joutunut kuulemaan, mut niitä paljo ja pahaa tekstiä.. Meidän tehtaalla on monta tuhatta työntekijää. Luulis löytyvän mullekkin sopivaa työtä.. Luottamusmies sai nyt asiat silleen et kun menen loman jälkeen töihin niin saan oman rauhallisen nosturin. Mut eipä olla enään pomon kans väleissä eikä monen työkaverin.. Tää hirvee stressi ja hautajaiset on ollu piinaavaa. Sain tän sairasloman verenpaineen takia. Sekun on muutenki koholla. Pissassa on edelleen hieman proteiinia. Neuvolan täti vaihtui samaan mikä oli esikoista odotellessa. Tosi mukava. Yksi hyvä uutinen. Kylläpä tuli valitettua.

Masu kasvaa hurjaa vauhtia ja pari bodya olen ostanu. En ota pakkausta. Ostan mieluummin itse millaset haluan.

T:Siirikki ja napero 17+3

iitulii72:Mulla on mennyt näköjään ohi et miksi sulla otettiin lapsivesinäyte?

ei oo vielä kätilö soittanut.Tietenki soittaa just kahelta ku vanhemman pojan hammaslääkäri on sillon.

anna_liisa 18+6