Seuraa 

Huomenta ! Uusi viikko on alkanut uusin kujein, toivotaan, että se olisi meille jokaiselle hyvä. Ei muuta kuin palstautumaan kultsut !!!

t. emmi

Sivut

Kommentit (48)

Jos muutaman sanan viikonlopun kunniaksi kirjoittaisi ..

Pietun keksimaku on juuri sama kuin omani ja samoin myös ' pullamaku' Jos tarjotaan korvapuustia ja voisilmäpullaa, tiedän takuu varmasti kumman otan .. Muistan lapsuudestani kun olin maalla niin naapurin emäntä leipoi maailman parhaimmat voisilmäpullat, arvatkaapa maistuiko voi .. Ja ankkiksen mainitsemat Wilhelmiinat on myös todella hyviä, munkin pitäisi laittaa mielenkiinto ruisleipään ja lopettaa keksien mässytykset.

Ja wemppa, täällä myös on vauvan syntymän jälkeen ollut ' kireää' melkein joka viikko on paukkunut ;-)) Välillä olen itsekin miettinyt, että nyt otan ja lähden, mutta sitten järki voittaa hetkelliset tunteenpurkaukset. Meillä mies kyllä yrittää kaikkensa, eilenkin hieroi selkää ja niskaa ainakin tunnin, mutta .. tuntuu, ettei mikään riitä. Pelailut on jääneet sellaiseen 2-3x/vko ja se tuntuu ihan oikealta määrältä juuri nyt, mutta alan kyllästyä tuon miehen jatkuvaan ' vonkaamiseen' ja siihen vielä enemmän, ettei ymmärrä sanaa ' EI' Mutta älä ole huolissasi, kyllä ne hormoonit sitten joskus palaavat normaaliin :-)) Miehelle ja lapsille vain pitkää pinnaa.

Äitiwelho, en usko ollenkaan että tupakanpolttosi olisi aiheuttanut esikkosi sairauden. Vaikkakin tupakkaa ei kannata polttaa oli sitten raskaana tai ei. Mutta sehän on tapa monien muiden joukossa. Mäkään en olisi ollut valmis äidiksi vielä 30v, koska silloin aloin tavallaan vasta hiffata omaa itseäni ja omia toiveitani, ja olin mieleltäni edelleen aika teini, mutta niin kuin kirjoitin 31v olin jo aivan varma, että haluan lapsen nyk. mieheni kanssa. Tai taisin silloin edelleen olla 30v .. Tunnen, että tiinu syntyi juuri oikeaan aikaan, en ollut päivääkään liian vanha vaan juuri oikean ikäinen, vaikkakin olisin toivonut olevani ainakin pari vuotta nuorempi. Onnea odotukseen, kyllä se siitä todellisemmaksi muuttuu, aivan varmasti !!!

ankkis, kiva että alkaa yrjöttämään :-)) Mutta toivotaan, ettei mitään mega yrjötyksiä esiinny, koska se ei ole kivaa. Tutulta kuullostaa tuo kuuma/kylmä ilmiökin .. Onnea edelleen sinne teille molemmille :-))

Tiinu nukkuu. Heräsi viime yönä klo.04, kiesus, mutta mua väsyttää ..zzzz vaikka neitonen nukahtikin melkein heti, mutta itse taisin olla hereillä tuonne miehen kellon pirinään saakka, eli kuuteen .. Olenkin miettinyt, että miten seuraavan vauvan kanssa jaksaa nämä yöheräämiset (?) Muutoin kaikki on hienosti. Neiti kasvaa ja kehittyy aivan silmissä. Eilen illalla villitsi niin, ettei saanut edes iltatorkkuja otettua, heilutteli päätä puolelta toiselle ja kiljui koko äänivarastonsa edestä. Että sellaista ...

Hyvää viikonloppua kultaiset ! t. emmi

Ihan samoja olemme näköjään kaikki ensimmäisen jälkeen miettineet eli voiko toista rakastaa niin kuin ekaa. Minä myös painiskelin ajatuksen kanssa kun toista odotin. Mutta kyllä se ajatus jäi unholaan jo synnärillä. Toinen on aivan yhtä rakas kuin ensimmäinenkin ja mitä niiden vuoksi ei tekisi,kaiken. Tosin molempia on pitänyt " käsitellä" vähän erilailla kun luonteet ovat välillä kuin yö ja päivä. Nyt pullan kohdalla en ole edes tarvinnut asiaa miettiä sillä tiedän että sylissä on tilaa kaikille ja rakkautta riittää varmasti saman mitallisen verran.

Sitten kysymykseen miksi lisää lapsia; jaahas,siihen ei varmaan mitään yhtä hyvää ja oikeaa ole. Lapset ovat mielestäni ihana rikkaus,jota ei voi missään muussa suhteessa mitata. Ne ovat jälki jotka minusta jälkeen jää. Haaveilin aina neljästä lapsesta mutta voi olla että ne ovat nyt tässä. Ja sekös on tiukka pala nieltäväksi. Tiedän että vielä tulee itkun aika sen johdosta,mutta kiitollinen täytyy näistä olla ja ihana että heidät olemme saaneet.

Itselläni on jotenkin tänään ollut tosi väsy olo. Mitään ei jaksaisi tehdä ja iltapäivällä töissä alkaa ihan hirvittävä " unitauti" . Ei jaksaisi millään olla pystyssä. Enää kolme viikkoa töitä ja jospa se sitten helpottaisi. Pulla myllää masussa mutta selvästi iskut muuttuneet tasaisemmaksi mylläykseksi.

No nyt tytöt huutaa nukuttamaan eli iltapusujen aika. Levinian vauvakuulumisia edelleen odotellaan...

-pietu ja pulla 30+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Levinia,lämpöiset onnittelut sinulle ja hopelle ison halauksen kera! Aivan tulee tippa silmään....Nyt vain odotellaan kuulumisiasi ja vauva-arjen alkua.

Minea,ihana että kaikki on kunnossa ja nyt vain odotellaan. Eihän sitä tiedä vaikka siellä olisi matkustaja jo mukana....

Vielä palatakseni eiliseen keskusteluun rakkaudesta vauvaan; meillähän eka tuli leikkauksella ja toinen alakautta " normaalisti" . Jotenkin ekan syntymän jälkeinen aika sairaalassa,se ensimmäinen vuorokausi, on tietyllä tapaa " usvan" peitossa ja ekat kunnon kontaktit vauvan kanssa siirtyivät seuraavaan päivään. Toisen kanssa päästiin sylityksin heti. Se ei kuitenkaan rakkautta ole vähentänyt, mutta alku siihen on ollut erilainen. Varmaan sen takia toivon nyt että pääsisi synnyttämään alakautta tai sitten suunnitellusti sektiolla ettei tarvitse lääketokkurassa olla niin kauaa.

Mutta nyt murkinalle...

-pietu ja pulla 31 tasan

Kirppu, ihania uutisia! Onneksi olkoon, ja kohta jo puolivälinperäti ohitettu. Pitkään olet pantannut uutista, mutta ymmärtäähän sen että on varovainen aikaisempien pettymysten takia.

Mi18mami tervetuloa joukkoon kuumeilemaan ja muutenkin vain turisemaan =)

Meillä oli tänään 3 kk neuvola, poju on 61,5 cm, 6010 g ja pää 40 cm. Hyvin siis kasvanut pelkällä rintamaidolla (lisämaitoahan ei ole annettu enää varmaan pariin kuukauteen) ja näin jatketaan. Ja terkan tekstit kortissa " " juttelee" vastavuoroisesti hienosti (tiedetäään :)), ikäänsä vastaava hyvä kehitys ja hyvin kasvanut äidinmaidolla" . Ja äiti ja isä olivat ylpeitä... saatiin eka rokote (tai siis olihan se rota silloin aiemmin, taas tuli muuten tuo me-muoto. Mutta koskeehan se vähän äitiin ja isäänkin kun toiseen sattuu, hieman eri tavalla vain), se piikki siis. Itkuhan siitä tuli mutta aika nopeasti rauhoittui. Nyt sitten odotellaan tuleeko mitään, toivottavasti ei. Tällä hetkellä vetelee sikeitä, nukahti sitteriin kun söin lounasta. 4 tuntia piikistä voi olla itkuinen ja levoton ja kohta siis ollaan siinä aikataulussa.

Höh, nyt unohtui demisnappulat ja kommentit. Tämä rokotepiikki taisi laittaa äidin sekaisin...

minä notkun:-) Eilen oli niin kaunis sää ja nyt tällasta harmaata, pöh.

Meillä (tulee näköjään tuo monikon 1. pers. helposti meiltäkin) syöminen on Sonjaemma koko ajan ollut tuollaista losuamista. Mulla on suihkutissit ja Meral vähän päästä aina irrottaa otteen, kun ei selviä maitomäärän kanssa tai siis sen paineen. Hyvin tyttö kuitenkin kasvaa, joten kyllä sinne massuunkin jotain menee. Vielä on edessä se aika, kun vauvan syöminen oikeesti häiriintyy kaikista kiinnostavista äänistä ym. Heh, aina on joku " vaihe" menossa..

Meillä on reissun ajankohta nyt ihan auki, kun mies pääsi sinne kurssille ja sen jälkeen töihin. Lomia tuskin tämän vuoden puolella on. Toisaalta appivanhemmat ovat täällä niin pitkään, että pöllöä oliskin lähteä samantien perään. Ihanalta kuitenkin kuulosti Sonjaemman Kanarian matka!

Mitenkäs vauvallisten vauvat muuten nukkuu päivisin? Meillä (taas..) on tosi rikkonaista ja tosi lyhyitä pätkiä tyttö torkkuilee. Yöt menee ihan jees toistaiseksi.

Nyt jäi demisnappula painamatta eli kommentoinnit jäi nyt tähän..

Ihan pieni kurkkaus tänne kesken kiireiden töistä..

Emmi: Kiitos lohduttavista sanoista. Niin mä arvelinkin, että kitkaa on myös muilla aina silloin tällöin. Joskus on vaan hetkiä jolloin tuntuu, että käy liian rankaksi...

Kirppu: Tosi ihania uutisia!!! Olipa mukavaa luettavaa kerrassaan.

VIIKONLOPPUJA KAIKILLE!!

wemppa

Levinialle sylin täydeltä onnea! Tarkempia tietoja malttamattomasti odotellaan..

Sää on sitä itteään : ( No, sisätiloissa on kuivaa ja lämmintä, illalla tuli kynttilöihin niin jopas tuntuu syksyn alkukin siedettävältä.

Kiirettä on pitänyt sen verran etten ole juuri ehtinyt kirjoitella, joten palaan vielä vähän viime viiikon aiheisiin..

Ensinnäkin siitä rakkauden määrästä; vekkuli juttu, myös meillä keskimmäinen on se tottelemattomin ja parhaiten osaa äidin pinnaa kiristää, mutta yhtäkaikki huisin rakas. Rakkautta riittää yhtä paljon jokaiselle, ja uskonpa että jos meitä vielä neljännellä siunataan, ei lopu kesken hänenkään kohdallaan.

Tyttökuumettakin täällä esiintyi; mulla oli esikoista odottaessa ihan mieletön tyttökuume ja olin varma etten poikaa edes osaisi hoitaa. Kaupoissa hypistelin mekkoja ja kaikkia tyttöjuttuja, mutta pakko tunnustaa, että kun poika sitten rinnuksille nostettiin, en olis vaihtanu miljoonastakaan.

Krooninen vauvakuume on muakin vaivannut enemmän tai vähemmän aina. Huono parisuhde löytyy myös mun menneisyydestä ja kyllä täytyy todella vetää kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja olla onnellinen siitä ettei vauvaa silloin edes yritetty. Ei tullut edes mieleen.. Mieheni tapasin 15 v. sitten ja olo oli kyllä sellainen kuin joku olis verhot avannu.. Siinä se oli, lasteni tuleva isä. Sen tunteen kun muistais nykyäänkin useemmin.. Mutta niinhän siinä kävi, että kun sitä lasta sitten alettiin yrittää, eipä se niin vaan onnistunutkaan.

Vauvojen puolesta ja vastaan oli laajemmaltikin pohdittu ja sitä pohdintaahan meidän perheessä tai siis lähinnä mun pään sisällä on tehty pitkään ja perusteellisesti. Plussia ja miinuksia en nyt käy tähän kirjaamaan, mutta sanottakoon että plussapuoli taisi jäädä niskan päälle, koska viimeinen pilleri meni alas sunnuntaina ja nyt sit ollaan ilman : ))

Aurinko tuli esiin..

walo

Tervetuloa Kangasmaitikka porukkaamme. Kävinkin vastaamassa sinulle tuolla toisessa pinossa kaavintaan.

Mitäs muille kultaisille kuuluu? Itsellä tänään rv 25 ja aina lauantaisin on olo kuin voittajalla. Kun tulee yksi viikko lisää edellisiin lukemiin, niin koko ajan on varmempi olo. Vaikka pahimmat pelot olen jo voittanut, niin kyllä sitä alitajunta jauhaa koko ajan " no nythän vauvaa voitaisiin jo yrittää pelastaa..."

Täällä on niin harmaa ilma, että tänään voi ihan hyvällä mielellä vaan lojua sohvalla ja levätä.

Mukavaa lauantaita kaikille.

wemppa

Walolle onnea tulevaan pillerittömään aikaan. Minä en osaa sanoa onko tyttö-vai poikakuume mutta ajatus siitä että kahden kuukauden päästä on tuhisija sylissä herkistää kyllä mielen monet kerrat päivässä.

Sonjaemma,täällä yksi vihreä kateudesta,pääsisinpä laukun pohjalle mukaan...

Wemppa,ihana että sulla on vielä lomaa ja noin runsaasti. Olisi sitä mullakin mutta säästän se säästövapaana. Vaikka nyt tuntuu siltä että olisi pitänyt ottaa ne tähän loppuun.

Isotikru,ihania työkavereita sulla. Toivotaan että jaksat olla töissä ja ainahan sieltä saa saikkua. Itseään ei kannata ajaa ihan loppuun. Niitä voimia vielä marraskuussa kysytään...

Minulla kanssa sellainen tietynlaisten keksien himo. Mitkään hirveän imelät ei käy(esim ei dominot) vaan sellaiset murokeksit,niitä menee aika runsaasti... ja olen kyllä surutta " vierasvaroja" ostanut. Ja ihan tavallinen voisilmäpulla on hyvää,ei korvapuusti. Niin ja alussa kun ei suklaa maistunut niin nyt menee kismetti-levy kevyesti. Ja jäätelöä. Se onkin minun motto että " jätski päivässä pitää painon sopivana" . Työkaverit ihmettelee miten minä voin päiväkahvilla vetää ison tuutin-eikä tee tiukkaakaan.

Senniina,hattua edelleen pidän sulle ylhäällä,olet tiukka sissi kun jaksat noin kauan. Vaikka kuinka ovatkin mukavia niin aina kun vieraita on omassa kodissa niin olo ei itsellään ole kovinkaan kotoinen,ainkaan minulla.

Vointi on tosi väsynyt ja vasen kylki on aivan hellä. Pylly tuntuu painavan sinne ja jalat viuhtoo oikealle. Päivälläkin pitää oikein itseään takakenoon vähän väliä viruttaa kun niin kylkiä juilii. No enää 13 työaamuherätystä ja jospa sitten helpottaa. Tuo väsymyskin on jännä,alkaa iltapäivällä,aamut olen niin virkku ja voisin juosta vaikka maratoonin. Enää yksi työ olisi saatava valmiiksi mutta se onkin sen verran iso että varmasti tämä reilu kaksi viikkoa siihen menee. Olisi niin mukava aloittaa loma " puhtaalta pöydältä" . Vaikka yksi mieskollega on luvannut työn tehdä valmiiksi jos en ehdi tai jaksa.

Kuinka ankkiksen vointi on? Ja mitä kuuluu anille?Ja minea,kuuluuko uutta?

Nyt katsomaan nuorimmaisen kanssa yksin kotona 4:sta.

-pietu ja pulla 31+1

Levinia on eilen (maanantaina) saanut neitokaisen. pituudesta ja painosta ei ole tietoa mutta sen tiedän, että kaikki on ok.

Onnea kovasti Levinialle, Hope-neidolle ja koko perheelle. !!

Nyt jatkan töitä...

Palaamisiin !!

T:Isotee

Hei, olen myös 60-luvulla syntynyt, joten aion jatkossakin lukea viestejänne. Välillä oma ikäni askarruttaa vauvan suhteen, lähinnä ajatus ehdinkö vielä saada yhden pikkuisen, kun keskenmenojakin on koettu. Kiva lukea, että meitä yli kolmekymppisiä! on muitakin.

Heipat vaan uuteen viikkoon!!

Sonjaemma ja Emmi: Kyllä niitä kaikkia lapsia rakastaa yhtä paljon. Ja mä ainakin sanon ton ihan rehellisesti. Meillä keskimmäinen on kaikkein tottelemattomin ja " ärsyttävin" tapaus, mutta ihan yhtä rakas mulle kuin siskonsakin. Lapsilta saa joskus palautetta " aina sä vaan kuuntelet tota, etkä mua, sä varmaan tykkäät siitä enemmän kuin musta" ... mutta yhtälailla kuin teille sanon, niin sanon lapsilleni, että ovat yhtä rakkaita minulle kaikki. Joskus olen miettinyt, että mitä tekisin jo olisimme kaatuvassa veneessä... kenet pelastaisin ensin. Siihen ei ole vastausta. Mutta oman henkeni antaisin jokaisen puolesta.

Nyt meni niin henkeväksi, että tohon voi lisätä vaan " hyvät kuulijat, tämä tarina on tosi" .

Olo on paljon parempi kuin eilen. Flunssa on vaan iskenyt näppinsä vatsaan ja vessassa saa juosta, mutta se on ihan ok, koska viimepäivät on muuten ollut enempi ummetuksen puolella.

Vaavi melskaa mahassa niin että ihan " häiritsee" . Ihanaa.

wemppa

Minäkin toivon Pippurille luomuvauvaa. Laatuaika miehen kanssa kuulostaa ihanalta - sitä pitäisi itsekin joskus yrittää järjestää.

Isotikru: Sulla on mukavat työkaverit. Jokapaikassa ei olla noin toiset huomioivia. Jaksamista työrupeamaan, ei se kauaa enää kestäkään.

Sonjaemma: Mä taidan hypätä laukkuun salamatkustajaksi Kanarialle. Ihanaa, todella upeaa että on tuollainen matka tiedossa. Itse olen haaveissani tehnyt matkaa jo pidemmän aikaa joko Mallorcalle tai Gran Canarialle, mutta on ollut niin rahakysymys, kun tytöt haluaisivat mukaan. Lupasinkin heille, että kun täytän 40v, niin sitten mennään koko porukka lomalle jonnekin etelään. Lainaan vaikka rahat jostakin. Toisaalta haluaisin IHAN YKSIN Mallorcalle, mutta perhe on kuitenkin niin rakas, että itsekkyys on unohdettava.

Emmi: Heitä tänne pari keksiä myös, mulle uppoaa nykyään mikä vaan ja miten paljon vaan. Ihan " pelottaa" seuraava neuvola, kun tähän asti painoa on tullut vaan ihan vähän. Ja nyt täytyy sanoa, että mikä nyt on tullut, on tullut syömällä. Ja kun liikunta on jäänyt lähes kokonaan pois, niin kiloja kertyy. Mutta siinähän kertyy. Keksit on hyviä ja sillä selvä...

Tiinulle onnitteluja hampaasta.

Walo: Täälläkin oli aurinko hetken esillä, mutta taas pimeni. Ei muuta kuin onnea pillerittömään aikakauteen!! Toivotaan pikaisia plussauutisia siltä suunnalta.

Senniina: Onneksi se on noinpäin, että yöllä nukutte (TE!!) pidempiä pätkiä.

Taas yksi päivä takana töissä. Huh, menee kyllä niin vauhdilla, ettei huomaakaan kun aina on jo kotiinlähdän aika. Pidän loput lomani lokakuun alusta (3 vkoa) ja saattaa olla että sen jälkeen alkaakin jo saikkuilut, joten eihön mulla ole enää kuin tämä ja kaksi seuraavaa vkoa töitä. Kuulostaapa upeelta!! Tietenkin toivon, että voin hyvin loppuun asti, mutta jo tuon kamalan ajomatkan takia olen aina jäänyt saikulle muutama vko ennen äippälomaa. Ja pitäähän perinteitä noudattaa.

wemppa

Senniina, toivottavasti ei tule pahoja ilmavaivoja seuraavaan kuukauteen.

Alavatsaa juilinut ikävällä tavalla koko päivän, mutta tämä ei ole kyllä ilmasta johtuvaa.

Sonjaemma ja Emmi, kyllä kaikkia lapsiaan rakastaa ihan yhtä paljon, rakkaus vaan muuttuu sen myötä kun lapsi kasvaa isommaksi. Uuteen vauvaan rakastuu ihan ensimmäistä kertaa ja vauvan kanssa elää kuitenkin jonkinasteisessa symbioosissa, joka sitten pikkuhiljaa väljenee ja lopultahan pitää päästää irti kokonaan.

Ja sitten miksi lisää lapsia... Lasten kautta pääsee iloitsemaan elämän pienistä asioista. Ketään ei rakasta kuten omaa lastaan eikä keneltäkään saa yhtä pyyteetöntä vastarakkautta. Enkä mä oikein tiedä mitä parempaa ja tärkeämpää tässä elämässään voisi tehdä. Ja ainahan kuitenkin raha ja tulevaisuus huolettaa oli niitä lapsia yksi tai viisi.

Mietit voiko toista rakastaa yhtä paljon. Mun mielestä voi, vaikka se muutaman viikon ensin kestääkin ennenkuin vastasyntynyttä kohtaan tuntee samaa megarakkautta, vaikka se heti syntyessään rakas onkin. Joskin mun mielestä esikoinen on aina varmaan erityisasemassa; se on se, jota ensin odotettiin (jo toiveissa ennen kuin miestä oli edes näköpiirissä) ja kuulosteltiin masussa. Mulla on kaksi tyttöä, jotka ovat molemmat yhtä rakkaita, vaikka ehkä eri tavalla. Miehellä selvästi kesti vähän kauemmin saavuttaa sama rakkaus kakkoseen kun ykkösen kanssa ovat niin läheisiä.

onnittelut tytöstä!!

Monesti on pitänyt Emmille vastatakin, että Meralin silmät eivät ole vielä muuttaneet väriään. Ne ovat sellaiset jännän tumman siniharmaat, joten voivat vielä muuttua. Hassua, kun meidän perheessä kaikilla on eri väriset silmät, miehellä ruskeet, mulla vihreet ja tytöllä siniset. Pojallakin on siniset, mutta vaaleemmat kuin Meralilla. Vaalea hän on muutenkin.

Onhan se sellanen merkki suhteen etenemisestä tietylle asteelle, kun uskaltaa paukutella toisen kuullen;-) Mulla on sen sortin vatsa, että ilmaa kertyy ihan hirveesti. Onneksi ne ei yleensä kuitenkaan haise..Ostin Meralille cuplatonia jossain vaiheessa, enkä saanut niitä annettua, joten täytyy vetää ne itse:-)

Mullakin on sellanen olo, että yksi lapsi pitäis vielä saada. Pojan ollessa kolmikuinen ei tullut mieleenkään, että kovin pian lisää. 7 vuottahan siihen menikin, tosin ei ihan omasta tahdosta. Hetki..

Onpas täällä ihania uutisia

ONNEA Levinia ja pikku-Hope, vauvantuoksuisia päiviä koko perheelle.

Ja Ankkis, plussahan se sitten oli, ihanaa, nyt vain tarraliimaa ja onnea koko loppuodotukseen.

Mineallakin lääkäriasiat menneet hyvin, toivottavasti plussa tulee mahdollisimman pian.

Missäs Ani on? Taitaa kiirettä pidellä, käy moikkaamassa kunhan kerkiät.

ON: Loma oli aivan ihana ja rentouttava. Lapsia tietysti kauhee ikävä koko ajan, mutta laatuaika miehen kanssa vei pahimman ikävän pois.

Päätimme yhteisymmärryksessa olla lähtemättä enää mihinkään hoitohin. Asia on siis päätetty ja jos on tullakseen luomuna niin tulee. Tosin niinkuin olen aiemmin todennut, aika mahdoton ajatus.

Mieli on ihan ok, siitä pas:n negasta on jo toivuttu ja elämä puksuttaa eteenpäin näinkin.

Joku kyseli siitä lasten rakastamisesta; sitä rakastaa niitä aivan ainutkertaisina ovat ne sitten tulleet hoidoilla tai ilman, itse uskon niin.

Itse jaksan ihastella joka päivä miten uusia asioita ja taitoja tulee, miten aamulla joku kömpii viereeni ja kertoo että äiti on parasta maailmassa.

Kaikille odottajille tasapuolisesti ihanaa syksyä kasvavien masujenne kanssa.

Wempalle piti vielä sanomani, että täällä toinen hysteerinen äiti noiden kihomatojen ja täiden kanssa.

Viime vuonna niitä oli aivan riittämiin ja odotan vain koska tulee taas!

Nyt päivällisen kimppuun ennenkuin mies tulee töistä,

hellurei,

Pippuri

Ihanaa, ja kiitos I-tikru viestin välittämisestä. Onnea Levinialle tyttö-vauvasta ja kaikkea hyvää uudelle alulle :-)) Koko perheelle myös rutkasti vauva-onnea ja iloa ainakin miljoona kiloa !!!

Tätä viestiä ollaan jo muutaman viikon ajan odoteltu, ja nyt vihdoinkin Hope on täällä meidän joukossamme, tervetuloa pikkuinen nukkaposki !!!

Onnea toivottaa emmi

Ankkis: Ihanaa, että kaikki on ok.

Äitivelho: Kiitos samoin. Parenemista. Itsellä jo parempi olo flunssan suhteen, mutta väsymys ja vi..tus vaivaa. Töissä ja kotona asiat vähän rampallaan.

Kuten tuossa yllä sanoin, on vähän kireää tunnelmaa kotona. Paljolti tunnelma varmaan johtuu mun hormonitoiminnan muutoksista ja ylireagoinneista, mutta eipä se oikein lohduta. Mielessä on tänään käynyt vaikka mitä... pakkaan kassini ja muutan tyttöjen kanssa - vaikka espanjaan. No, tiedän että aamulla asiat on paremmin. Näin on käynyt ennenkin.

Onko teillä muilla elämä aina yhtä ruusuilla tanssimista..? Vai löytyykö niitä piikkejä muistakin perheistä. Sanokaa pliis että löytyy..!

Ihanaa kuitenkin, että viikonloppu lähestyy.

wemppa

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat