Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Myin äitiysvaatteita, huuto sulkeutui 2 viikkoa sitten. Ostaja ei ole ottanut yhtään mitään yhteyttä, olen laittanut 3x viestin jossa tilinumero, nämä kauniilla äänensävyllä. Ajattelin että jos huutaja on vaikka joutunut laitokselle niin on ihan ymmärettävä syy miksi ei ole vastannut.

Nyt kuitenkin tänä aamuna tein hieman salapoliisityötä ja huomasin että huutaja on tehnyt huutoja minun kohteeni sulkeutumisen jälkeen ja saanut niistä jopa palautteita " nopea maksu" , " hyvät kaupat" yms. Joten viestini hän on ainakin saanut.

Itse myin paketin ja hän on ostanut erikseen vastaavia vaatteita ja jo maksanutkin ne, pitäisikö mun nyt olettaa että hän ei aio lunastaa pakettiaan kun ei mitään vastaa? 2 viikkoa ilman mitään yhteydenottoa on aika pitkä aika...

Laitanko paketin suoraan myyntiin ja täräytän huutajalle negan vai vieläkö odottelen ja laitan viestejä?

Harmittaa, melkein 1000 huutiskauppaa enkä ikinä ole joutunut laittamaan negaa kenellekkään.

Kommentit (6)

sähköposti toimii kun muita tuotteita ostanut ja palautteiden mukaan jopa maksanutkin minun huutoni sulkeutumisen jälkeen.

Ärsyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Entä onko ostajan yhteystiedoissa puhelinnumeroa? voisit soittaa.

Jospa viestit ei kuitenkaan mee syystä tai toisesta perille.. Mun opiskelupaikan sähköposti ei toiminu kuukauteen. Jotkut viestit tuli perille, mutta ei kaikki.

en tiedä mikä oli vikana kun kumpikaan ei ollut saanut viestejä!!?? sain tän tietää sitten kun laitto negan ja että erittäin epäluotettava jnejne. :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat