Vierailija

.

Kommentit (13)

Lainaus:

Suihku on kyllä kotona, mutta lasten kanssa ei vaan päivisin pysty käymään ja iltaisin olen liian väsynyt. "Vanhaan hyvään aikaan" suihkuttelin n. joka toinen päivä, mutta nyt on välit venähtäneet inhottavan pitkiksi.

no minä kyllä jätän vauvan ja kolmevuotiaan siksi ajaksi kahdestaan, kun käyn suihkussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuntosalille, uimahalliin, kaverille, sukulaisille suihkuun.

Ja siis en tajua - jos teillä on taloyhtiön remppa, niin pakkohan ne suihkutilat on olla järjestetty tai jotain??

Ja jos ei oo vessaa niin missä te käytte vessassa sitten???

Jos oikeesti ei pääsis mihkään suihkuun, niin kainalot + rinnanaluset jne. pystyy ihan "hyvin" pesemään vadistakin saippualla. Samoin jalat.

Myös vauvojen kosteuspyyhkeet on hyviä hätävaroja mökki- yms. olosuhteissa, toimivat myös intiimihygieniaan.

Niillä kun pyyhkii tarpeeksi usein kriittiset paikat niin ei pääse ihan pahaksi. Hiukset on ongelma jos ei pääse kunnolla pesemään.

Suihku on kyllä kotona, mutta lasten kanssa ei vaan päivisin pysty käymään ja iltaisin olen liian väsynyt. "Vanhaan hyvään aikaan" suihkuttelin n. joka toinen päivä, mutta nyt on välit venähtäneet inhottavan pitkiksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat