Seuraa 

Hei!

Onko täällä enää ketään tuttuja? En löydä miltään palstalta tuttuja piinailijoita, kenen kanssa odotin raskauteni varmistumista, olisi kiva vaihtaa kuulumisia.

Täällä masua kasvattelen, eihän tuo vielä kovin iso ole. viikolla 20 käytiin rakenneultrassa ja siellä pikkuisella oli kaikki hyvin. Liikkui kovasti, ja nuo liikkeet olenkin tuntenut rv 18 (mulla istukka etuseinässä) Joka päivä tunnen noita ihania potkuja.

Minkälaisia tuntemuksia muilla? pahoinvointi loppui rv 17.

Nyt mennään viikolla 22+0, ja ylihuomenna on neuvola!

Syysterkuin. Marie :)

Kommentit (1)

Täällä tunnistettiin heti tuttu nimimerkki. Muistatkos sä vielä mut?

Silloin piinaillessakaan en kovin aktiivisesti kirjoitellut ja nyt en ole saanut aikaiseksi aikaisemmin kirjoittaa yhtäkään viestiä.

Mulla tuntuu että nyt viimeisen viikon aikana on tuo masu pullahtanut oikein kunnolla näkyviin. Meillä vauva ei ole oikein halunnut olla yhteistyössä ultrissa ja onkin niissä aina nukkunut. Muuten kyllä on jo pitkään ollut aktiivinen potkimaan, varsinkin iltaisin. Mulla myös on istukka etusinässä ja liikkeitä tunsin jo rv16. Nykyään liikkeet tuntuu jo päivittäin.

Mulla loppui myös pahoinvointi tosi myöhään ja istukkakin oli aluksi kohdun suulla ja muutamat suuret verenvuodot säikäyttikin oikein kunnolla.

Hemoglobiini on mulla tippunut tosi alhaiseksi, oli viimeksi 108. Rautatabletit odottaa tuolla kaapissa, mutta en ole niitä vielä ottanut kun neuvolan terkkari oli sitä mieltä aikaisemmin, että ne aiheutti mulle sen huonovointisuuden. Ja oikeastaan samantien kun lopetin niiden ottamisen, ruokahalukin kohentui. Mulla putosi paino lähtöpainosta yli 5kg, nyt olen jo saanut yhden kilon kerättyä takaisin.

Aika samoilla viikoilla mennään, mulla on tänään menossa 21+5 =)

~himmu~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat