Vierailija

Mut se on varattu ja niin olen itekin. Vituttaa!

Kommentit (29)

komeamman miehen. JOs tämä nainen nyt näkisi mieheni niin luulen että katuisi myös. Siitä lapsenkasvoisesta finninaamaisesta silmälasipäisestä kaverista on muisto vaan jäljellä. No tapauksesta on tosin 15 vuotta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mies saa muuten tänä vuonna monta kymmentä tuhatta ylimääräistä tietyistä kaupoista.

Minulle kyllä paljon tärkeämpää on, että mies on onnellinen meidän kanssa. Hän nauttii lapsestaan ja on todella hyvä isä ja puoliso. Me nyt asuttais vaikka veneen alla hänen kanssaan ja oltaisiin onnellisia.

kutonen

mitä miehelleni sattui 5 v sitten. Nainen eronnut vasta komeasta exästään juuri.

Niin kerroitkos miehelle silloin, että ulkonäkö oli suhteenne este?

kutonen

Itsekin itse asiassa kämmäsin tilaisuuden nuorena. Valitsin silloin mielestäni komeamman, imagoltaan upeamman ja sosiaalisesti korkeammalla olevan miehen. No lemppasin tuon miehen myöhemmin kun se pysyi kakarana vaikka vuodet kului ja oli lähinnä jo pellen maineessa, ulkonäkökin muuttui jumalaisesta tosi tavallisen tylsäksi kun ikää alkoi tulla.

No tuo toinen jonka valintatilanteessa hylkäsin, on nykyään komistunut komistumistaan ja on tosi rikas yrittäjä. Lisäksi kohtelee vaimoaan todella hyvin ja on mitä mallikelpoisin perheenisä.

Että sitä saa mitä tilaa, täälläkin.

Se on mennyttä ja ollutta. Sulla on nyt perhe, itse et sitä miestä silloin halunnut. Mies ei halua sinua nyt, hänellä on perhe. Unohda ja jatka elämääsi.

Missä vaiheessa muka olit edes niin rakastunut siihen mieheen, jolle siis annoit pakit, että nyt aivan sieluasi ja sydäntäsi raastaa kun et häntä enää voi saada? :D Paskat, kun oot rahanahne sika.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat