Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (13)

yhtenä päivänä on todellakin mahdollsita mässätä kun muina päivinä pysyy kohtuudessa! Tai sitten jaat ne mässäilyt kahdelle pvlle, la ja su..

nimim.

ex-laihduttaja -15kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai sitten vaan jätät laihduttamatta. So sorry, mutta just ite tota pähkäilin ja tulin siihen tulokseen, että jos pystyy niin pystyy ja jos ei pysty niin ei pysty - kukaan muu ei sua tule laihduttamaan. Mulla on toiminut ihan hyvin siis ton pähkäilyn jälkeen.

" mulla noi luvalliset mässäilypäivät yleensä aiheuttaa sen, että mopo karkaa käsistä ja ruotuun palaaminen vaikeaa"

Jojoilu on INHAA, ja sanon sen omasta kokemuksestani.

Vielä en kuitenkaan ole keksinyt pitävää keinoa välttyä viikonloppurepsahtelulta ;=) Stressiä ja väsymystä kun on niin HELPPO hoitaa suuntaamalla ruokakaapille...

Perusongelmahan on nimenomaan tuo, että ei ole löytänyt yhtä helppoa ja tepsivää keinoa rentoutua. Voisiko siis siihen panostaa?

Hyvää ruokaa joo, mutta sitäkin voisi tehdä kevyemmin. Ja liikunnasta saa hyvin endorfiineja, siihenkin pitäisi panostaa enemmän.

Sallin itselleni yhden pienen herkun päivässä: pieni pulla/ 1 pala suklaata/ 2-3 karkkia.

Näin ei himo iske ja määrät pysyy kohtuudessa. Ei tule tarvetta mässäilypäiviin edes.

Mulla oli la herkkupäivä laihuttaessa. Pysyi vkonloppu kasassa ja jos oli viikolla aivan pakko saada hyvää niin jotain pientä vain ja kevyttä. Ei se

yksi herkuttelupäivä viikossa kaada painon hallintaa ja laihtumista.

Vihdoin löysin niistä sellaiasen josta tykkään (joo, ihan oikeesti) eli sen karamelli-toffeen. Ostan herkutteluksi sellaisen ja se lisäksi pitää minulla nälän tosi hyvin poissa. Kaloreita vain 211 kcal.

Liikunnasta sen verran, että viikonloppuna pyrin liikkumaan selvästi enemmän kuin viikolla. Saataan käydä pari kertaa kävelyllä/pvä jne.

Ja sen herkkupäivän voi kyllä pitää, mutta silloinkaan ei kannata mässäillä kohtuuttomasti, vaan antaa itselleen luvan esim. yhteen kakkupalaan tms.

Subway ei ole mitenkään suuri ongelma, kunhan valitset vähäkalorisen vaihtoehdon, etkä ota täytteeseen kastiketta. Älä myöskään ota virvoitusjuomaa sämpylän kanssa. Näillä ehdoilla laihdutuskuuri kestää hyvin yhden Subway-käynnin viikossa.

Kunnon ruokaa ja terveelliset välipalat mietittynä etukäteen auttaa! Varsinkin jos on jotain juhlia, niin kannattaa jo kotona suunnitella mitä suuhunsa aikoo pistää.

Itse en pysty kovin usein herkuttelemaan, koska sitten syöminen lähtee käsistä.

terv. Yksi entinen lihava, nykyään normipainossa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat