Vierailija

Auttaako lääke? Minulle lääkäri kirjoitti Sepramia synnytyksenjälkeiseen masennukseen. En ole aikaisemmin syönyt mielialalääkkeitä.

Kommentit (3)

Erehdyin kerran ottamaan sitä kun kerran on rinnakkaislääke, mutta voihan se sulla toimia.

Näistä masennuslääkkeistä ei osaa sanoa kun ne vaikuttaa kaikilla hieman eri tavalla. Onhan jokaisen ihmisen fysiologia ainutlaatuinen.

Minulle sepram ei sopinut, koska siinä oli jokin apuaine joka sitten heikensi lääkkeen imeytymistä ja siksi toimi huonommin kuin cipramil. Rinnakkaislääkkeiden teho kun on 80-120% alkuperäisestä. Sepram on siis rinnakkaislääke ja jos lääkäri on nimenomaan sen määrännyt niin tietysti annostus menee sitten sen mukaan.

Itselläni määrättiin matalimmalla mahdollisella annostuksella PMS-oireisiin. Söin muutaman kuukauden kunnes totesin että PMS oli pienempi paha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei,

Minä söin sepramia paniikkihäiriiöön/ahdistukseen, ja se tepsi minulla ainakin tosi hyvin.

Ainoita sivuvaikutuksia alussa minulla oli janon tunne, ja join koko ajan vettä mutta se helpotti ajan myötä.

Toinen oli ahdistuksen lisääntyminen mutta sekin hävisi viikossa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat