Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli saako lapset mennä sinne? Tiedän yhden perheen, jossa lapset ei saa edes istua vanhempien sängyn reunalla. Musta se on ihan outoo, meillä ainakin saa lapset siellä lueskella,loikoilla ym. Millä ihmeellä tollasen totaalikiellon edes perustelee? Onko se niin vaarallista, jos peitto menee vähän ryppyyn.

Sivut

Kommentit (34)

_Minusta_ vaan on kurjaa, että äidin ja isin huoneeseen ei edes saa mennä. Vähänkö ne ihmettelee että miksi ja mikä siinä nyt on niin outoa.

Ja siis tota seksijuttua en kyllä ymmärrä, te sekstaatte siellä ja lapset kuuntelee ovan takana - voi ressuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta EI saa tulla päivävaatteissa (kun pyörivät milloin missäkin lattialla, itsekään en mene sänkyyn muussa kuin yöpuvussa) eikä sängyllä saa hyppiä, En todellakaan pidä siitä että lakanat on rypyssä. Olen sit ehkä tiukkapipoinen.

Haluan pitää makkarin vain mun ja miehen käytössä, päivisinkin jos lepäilen ni lapset tietää ettei saa häiritä. Lisäksi levittelisivät valokuva-albumit ja muutenkin sotkisivat. Pomppisivat sängyllä -> putoamisvaara.

Sänkyyn saa tulla meidän kanssa, mutta muulloin leikitään muualla, omissa huoneissa, yö' kerran tilavassa aulassa, vaikka olkkarissakin tai saunassa.

Telkkari ameidän makkarissa ei ole, joten siellä ei katsella piirrettyjä, ja jos lapset haluavat kavereden kanssa sängyllä loikoa niin voivat tehdä sen omissa sängyissään.

Minä halua että edes joku paikka on edes vähän " omaa" eikä lapset valloita ihan kaikkea...jotain tällaista on taustalla kun asiaa äsken pohdin. Lisäksi jos lapset päästää sinne sängylle keskenään " loikoilemaan" niin kohta siellä jo hypitään ja myllätään sänky mullin mallin.

olettaen että sänky on pedattu, en tykkää että hiekkaisilla sukilla joilla on kuljettu koulun käytäviä, tullaan mönkimään lakanoiden väliin.

Loikoilevat lukemassa, istuvat barbileikkien parissa, milloin mitäkin. Riehuakin saa, mutta ei hyppiä (paitsi pienenä saivat) koska edellinen sänkymme romahti hyppimisen aikana.

Viikonloppuisin aina aamulla lapset hipsivät meidän petiimme.

Isoja ovat 7 ja 5 vuotiaita enkä halua heitä likaisilla vaatteilla peiton alle. Mulle sänky on ihana puhdas keidas jossa nukutaan, haluan pitää sen sellaisen vaikka on lapsiakin.

Saavat toki tulla viereen nukkumaan jos haluavat ja 10kk vauva nukkuu meidän vieressä.

Kyllä mun mielestä jokaisella perheenjäsenellä, (vanhemmillakin) on oikeus pitää jotain asiaa/tavaraa/paikkaa ihan omanaan.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta EI saa tulla päivävaatteissa (kun pyörivät milloin missäkin lattialla, itsekään en mene sänkyyn muussa kuin yöpuvussa) eikä sängyllä saa hyppiä, En todellakaan pidä siitä että lakanat on rypyssä. Olen sit ehkä tiukkapipoinen.

Meidän sänky on toisinaan hyvin tungoksesta täyttä ja siellä voi puuhata ihan mitä tahansa muksujenkin kanssa :D Lasten kaveritkin siellä on peuhanneet yms-

Samalla varmistetaan etteivät keskeytä vanhempien intiimejä hetkejä. Huutelevat oven ulkopuolelta, jos on jotain asiaa (yöllä/varhain aamulla).

Kaikki väsyy joskus reuhtomiseen ja vietämme sänkylauantaita. Katsomme videoita, luemme, möyrimme ja olemme vain SÄNGYSSÄ, koko 5 henkinen perhe.

Lapset aina kyselee, että koska on seuraava. Toki syömme ja käymme puistossa välillä...

Ihmisen pitää olla hyvä ja turvallinen, myös hyväksytty olo kotonaan. Ihme neurootikkoja taas.

Miten lapsen itsetunto kehittyy jos hän ei kelpaa jonnekin edes omassa kodissaan?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat