Vierailija

Eli siis muutettiin juuri ja raivattiin kertynyttä tavaraa. Ekaluokkalaisen vanhoja leluja oli hirveästi, ja osan olemme antaneet ystäville ja osan veimme alueemme terveyskeskukseen, jossa ne neuvolapuolella otettiin innoissaan vastaan. Nyt on minulla tuossa vielä säkillinen leluja, joista suurin osa pehmoleluja (ihan siistejä ja tämän vuosituhannen " mallia" ). En usko, että pehmoleluilla tehdään hirveästi terveyskeskuksen leikkinurkissa, mutta olisikohan niistä iloa esim. lastensairaaloiden potilaille? Käynkö tarjoamassa säkkiä esim. lastenklinikalle tai osasto kympille? Pesenkö lelut itse (ovat kyllä ihan siistejä, ei tahroja tms.) vai pesevätkö/erikoisdesinfioivatkohan he ne kuitenkin? Kelpaakohan lelut tästä hygieniasyystä edes? Vai vienkö vaikka kierrätyskeskukseen tai roskiin? (mieluiten veisin sairaille lapsille)...

Kommentit (10)

Ensi- ja turvakodeissa luulisi olevan tarvetta " halattaville" .

Itse vein keskussairaalan psykiatrian poliklinikalle, soitin etukäteen, ottivat mielellään vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli vein lastenpsykiatrialle.

Ja sielläkin sanottiin, että tarvetta on, koska jos joku lapsi oikein rakastuu johonkin nalleen, ei sitä raaski lapselta ottaa pois... Saman luulisi olevan tilanteen Ensi- ja turvakodeissa...

Soita Lastenklinikan leikkiohjaajille ja kysy tämän hetken tilanne. Itse en ole vienyt muutamaan vuoteen, mutta silloin kun vein, niin lelujen piti olla pestyjä. Heillä ei ole mahdollisuutta niiden pesemiseen.

Lelujen hävikki on aika iso, koska jos lapsi rakastuu sairaalassa ollessaan johonkin pehmoon, sitä on aika tylyä ottaa pois, vaan lapset saavat aika usein näitä lahjoituspehmoja kotiinkin sairaalamuistona.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat