Vierailija

Minua on alkanut ärsyttämään sängyssä se, että olen aina se joka päättää mitä tehdään. Koska suuseksi alkaa, koska loppuu, koska yhdyntä, missä asennossa... Itselle ei ole tässä mitään yllätystä!

Ehdotin yksi päivä miehelle, että molemmat tuotaisiin aina seksiin joka kerta vuorollamme jokin uusi juttu, siis ihan jokin pieni juttu tyyliin, minulla yllä mustat stay-upit, seuraavalla kerralla otan mukaan leikkeihin makuvoidetta, jokin uusi asento jne, sitten mies päättää vuorollaan ja yllättää. Aina jokin pieni juttu.

Niin mies totesi, että hyvä idea, kunhan minä aina olen se joka keksii. Hän ei siis halua keksiä mitään, koska ei omien sanojensa mukaan keksi mitä sängyssä voisi tehdä.

Minua on alkanut tympimään kun itselle ei seksissä ole mitään yllätyksiä, tiedän kaiken mitä tulossa on, koska minä päätän esim koska vaihdetaan asentoa vaikkapa ratsastuksesta johonkin toiseen.

Ymmärrän, että miehet tykkäävät naisista jotka ovat päättäväisiä sängyssä, mutta rajansa kaikella! Kyllä te miehetkin voisitte joskus ottaa ohjat käteen.

Kumma mies, kun ei suostu aktiiviseksi vaikka sitä olen häneltä pyytänyt. Seksistä kyllä tykkää, mutta on siinä ihan täysin vietävissä. Kyllästyttää, kun seksissä ei ole tiedossa mitään yllätyksiä, kun saa itse päättää kaiken.

AAAARGH!!!

Mitä tuon miehen kanssa nyt tekisi... Onko vinkkejä? Yhdessä on oltu kolmisen vuotta.

Kommentit (5)

..mutta kun se saa vaimoni täysin lukkoon. Seksi meillä toimii kun hän määrää.

Rakastajattareni kanssa on päinvastoin, hän vikisee ja minä vien. Yleensä.

On järisyttävän ihanaa olla taas ohjaksissa melkein 8-vuoden tauon jälkeen. Vähän ehtivät taidot jo ruostua :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Kumma mies, kun ei suostu aktiiviseksi vaikka sitä olen häneltä pyytänyt. Seksistä kyllä tykkää, mutta on siinä ihan täysin vietävissä."

Ethän unohda, että kaikki miehet eivät vaan ole " viejiä" . Ei hän sitä pahuuttaan tee, vaan koska nauttii teidän seksistänne juuri näin.

" Hän ei siis halua keksiä mitään, koska ei omien sanojensa mukaan keksi mitä sängyssä voisi tehdä."

Kyllä hän varmaan haluaisi keksiä yllätyksiä sulle sängyssä, mutta on varmaan ihan totta myös se, että hän ei oikeasti keksi mitä sängyssä voisi tehdä. Nyt kun hän tietää, että todella sitä kaipaisit, että hän ottaisi ohjat käsiinsä ja järjestäisi sulle yllätyksiä, on varsin normaali reaktio, että hän ei pysty edes yrittämään. Paineet ja sun odotukset ovat liian kovat.

Uskon, että miehesi mieliksesi muuttaisi kyllä itseään ja tapojaan, mutta ei se ole niin helppoa, jos ei tietynlainen johtajuus tai päätöksenteko ole hänelle luontevaa.

Auttaskohan teillä joku seksipeli? Tai että yhdessä laitatte vaikka lapuille erilaisia juttuja (mahdollisimman paljon erilaisia) ja ne laatikkoon ja sieltä hän voisi vetäistä ehdotuksia? Ja sitten ehdottomasti apua voisi löytyä seksikirjallisuudesta? Kama sutrasta on tehty myös moderneja tulkintoja, joista voisi saada ideoita. Plus kaikki lukemattomat muut seksioppaat.

Meillä mies on vähän enemmän se, jonka käsissä asennot ja niitten vaihtamiset ovat, vaikka lähes tasa-arvoisesti aloitteita seksiin tehdäänkin. Voin myös tottakai koska tahansa ehdottaa asennon vaihtoa. Suuseksi on poikkeus, siinä mulla on täysi " valta" , on mahtavaa saada iso mies vikisemään nautinnosta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat