Vierailija

Itse työskentelen päivittäin kyseistä korvausta vastaan jos jonkinlaisena " sihteerinä" , työnkuva laajenee ja laajenee mutta palkka ei nouse. Työn todellinen vastuualue on huomattavasti laajempi kuin työsopimuksessa aikoinaan sovittiin ja työpäivätkin venyvät välillä hurjan pitkiksi. Olen kerran yrittänyt aloittaa keskustelun palkkani tarkastamisesta, mutta pomo sanoi että hommaan löytyy " päivässä uusi työntekijä" . Olen toki kiitollinen siitä että sain vihdoinkin työpaikan, kaltaisiani naispuolisia 30+ humanisteja on kortistot piukassa.

Kommentit (14)

Ja tärkeintä: kun liitto tietää missä mennään niin se tietää myös sen jos sinut irtisanotaan laittomasta syystä. Palkasta saa neuvotella ilman irtisanomisen uhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sisällöllä ei ole väliä. Se voi olla laajakin, koska haastava työ tuo vain sisäistä motivaatiota. Mutta aika on rahaa...

Kinkkinen tilanne sulla. Sanopa seuraavan kerran pomollesi, että hän kyllä voi löytää uuden työntekijän, mutta ei yhtä hyvää kuin sinä.

mutta voisin olla vaikkapa Eläinsuojelyhdistyksellä hoitamassa hylättyjä kissoja, niillähän (yhdistyksillä siis) ei paljoa varoja ole. Ja katit ovat niin lähellä sydäntäni, että sitä tekisin varmaan jopa halvemmallakin.

jotkut projektit olen tehnyt yksin kun pomolla ei ole aikataulu venynyt, en tee siis pelkkiä sihteerihommia. Arvostan työstäni saatavaa työkokemusta, jonka toivon auttavan paremman paikan löytämisessä. Kilpailu alalla on vain todella kova. Työsopimus määräaikainen (tehty kerrallaan 2 vuodeksi) ja uusittu jo pari kertaa. Perhettäkään en uskalla perustaa, koska sopimusta tuskin enää uusittaisiin jos tulisin raskaaksi. ap

Ja silloin olin todella tyytyväinen ja onnellinenn saadessani alan töitä (siis sihteeri minäkin).

Nyt tekisin tuolla rahalla jotain hyväntekeväisyyteen tai auttamiseen liittyvää, eli sellaista josta tulisi moraalisesti hyvä olo ja saisi samalla auttaa.

Konttorirottana en jaksaisi motivoitua.

Onko sulla vakituinen sopimus? Jos on, niin mikään ei estä koko ajan etsimästä uutta hommaa. Anna myös pomon huomata etsintäsi vakisopparin tapauksessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat