Seuraa 

... Eli siinäpä kysymys oikeastaan tulikin? Kävin loppuviikosta neuvolassa ja vauva on viistotarjonnassa eli pää ylhäällä ja tavallaan " istuu" minun lonkan päällä! Muistelisin että esikoinen oli jo hyvin aikaisin raivotarjonnassa ja siinä pysyikin loppuun asti. Viikkoja mulla on nyt 31+3 eli on tässä aikaa vielä mutta mietityttää vain... Toivotaan että kääntyisi itsestään...

Kiitti jo etukäteen =)

Kommentit (10)

heippa vaan ja mietin tätä perätila-asiaa. Aika useinhan taitaa noi käännetyt kierähtää takasin ja usein taitaa olla jokin syy miksi lapsi istuu siellä masussa esim napanuoranpituus??? Itse kyllä varmaankin joutuisin kovan pohdinnan alle kääntämisen suhteen..omat riskinsä siinäkin ja kun on tietää ja on kuullut, että kaveri kääntyy ennen synnytystä oikeinpäin.

Perätilasynnytystäkin kandee miettiä myös? Tuntuu tuo vko 35 tosiaikaiselta lähteä kääntämään kaveria. Tässä pohdintoja...kandee varmaan jutella lääkärin kanssa kun sinne menee ja neuvolassa, jos epäilyttäää mitä tehdä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esikoisesta en muista milloin. Pikkukakkonen kääntyi rv 38 lopullisesti raivotarjontaan. Oli hyvin liikkuvainen ja teki kuperkeikkoja viimeiseen asti, mutta pääasiassa viihtyi perätilassa. Tuntui kyllä tosi pahalta kun sellanen reilu nelikiloinen kääntyi perätilasta raivotarjontaan tuolloin rv 38. Pikkukolmonen on ollut rauhallisempaa sorttia, mutta oli viikkokausia poikkitilassa ja rv 37 menin sitten sairaalaan että oltais käännetty. Edellisenä yönä sitten kääntyi itse ja on siitä lähtien pysynyt raivotarjonnassa. Nyt rv 38+6.

.. Sitä ennen oli välillä poikittain (liikkeiden ja mahan muodon perusteella) ja välillä perätilassa. Esikoinen painoi päänsä alaspäin viiolla 26+ jolloin jouduin sairaalaan supistusten vuoksi.

mulla on ollut kokoajan, mutta kaverilla kääntyi muutamaa päivää ennen syntymistä vkolla 37 +. Laskettuaika oli kai ihan pielessä, kun ihan täyttä kokoa hänellä tuli ulos.

Hän ei suostunut kääntöön ja sitten tytsi olikin kääntynyt itsestään. perätilasta oli synnyttänyt.

Esikoinen mulla käänty vasta vikolla 36.

mulla on nyt viikkoja 33 ja vauva on milloin perätilassa ja milloinpoikittain ja kyllä tuntuu! Nytsittentämän vkon perjantaina on neuvolaan aika ja sieltä ilmeisestikin tilataan aika äitiyspolille. Yritetään ulkoisesti kääntää jos ei itse ole älynnyt kääntyä siihen mennessä. Huoh, en tykkää yhtään siitä ajatuksesta, että käännetään ja vielä rv 35. Onko liian aikaista kääntää silloin? voihan se mennä takaisin perätilaan sen jälkeen.

Mietityttää...

Mulla esikoinen viihtyi masussa poikittain rv 35 asti ja sitten yhtenä yönä muljautti itsensä raivotarjontaan. Muljahdus tuntui aikas veikeältä, mutta mun olo helpottui ihan hirmuisesti!

Tämä masussa oleva kakkonen on nyt rv 28 perätilassa ja just sanoi lääkäri, että istuupa tukevasti siellä. Mitähän se sillä mahtoi tarkoittaa? Toivottavasti ei ainakaan sitä, että ei muka kääntyisi enää. Aikaa on kyllä vielä sen verran paljon jäljellä, että eiköhän masuasukki jossain vaiheessa älyä kääntyä.

Sen jälkeen ei ainakaan ole kertaakaan kääntynyt enää toisinpäin. Eli tuskin kääntyy nyt enää kun on 1kk aikaa jäljellä. Aika vähä liikkeinen on muutenkin edelliseen raskauteen verrattuna. Liikkeet on pääasiassa ollu käsien ja jalkojen pientä sipsutusta... Edellinen kääntyili kunnolla kaiken aikaa...

lukee rv 26 alkaen neuvolakortissa, että raivotarjonta. Molemmat olleet rauhallisia masuasukkeja eivätkä heitelleet voltteja. TOsin molemmilla lyhyet napanuorat joten johtunee osaksi siitäkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat