Sivut

Kommentit (39)

Reissusta palattu ja olipas ikäviä uutisia täällä heti luettavana :( Suuri osanottoni kaikille joukosta tippuneille, _tiedän_ mitä käytte läpi koska myös minulla yksi km takana. Surkaa rauhassa ja koittakaa olla välittämättä toisten ihmisten tyhmistä kommenteista koska usein he eivät vain tiedä miten suruanne käsittelisi...

Täällä olo on edelleen ihan ok, aamupahoinvointia ei oo edelleen mutta iltaisin se jatkuva kuvotus. Ärsyttää kun koko ilta menee nieleskellessä eikä mieskään saa musta mitään seuraa kun tiuskin vaan turhastuneena. Mutta eiköhän tämä kk:n sisään helpota, toivottavasti ;) Mun maha on kanssa tosi turvonnut, farkkuja ei pysty kiinni pitämään ollenkaan mutta onneks muutamat suorat housut on ok. Äitiysvaatteisiin en vielä halua siirtyä kun kukaan ei ees raskaudesta tiedä. Ekaan neuvolaankin vielä 3 viikkoa ja ultraan 4 joten malttia pitäis jostain saada. Täällä Ruotsissa on sellainen tapa että neuvolaan ei mennä ennenkuin rv 12 koska ei kaivata " turhia" käyntejä. Eli siis keskenmenojen takia eivät kirjaa ihmisiä neuvolaan kuin vasta sitten kun riskit on jo pienemmät. Karua tavallaan mut kun resurssit on mitä on...

Mähän olin työporukan kanssa reissussa viime viikolla ja kyllä moni kyseli olenko raskaana... Kielsin ihan pokkana kaikille kun tuota km-taustaakin jo on. Tiedä sitten kuinka moni uskoi kun tosiaan maha on niin turpeena. Mutta olo oli reissussa tosi hyvä, tais ilmasto sopia mulle :)

Kuinka monelle ootte muuten jo raskaudesta kertoneet? Meidän ei tiedä kuin paras ystäväpariskunta, ei ees kummankaan vanhemmat. Odotellaan ultraan asti...

Emmis rv 8+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moi! Taidan jo uskaltaa liittyä joukkoon, viikkoja jo koossa 10+3, LA 9.4, esikoinen tulossa. Hyvin on mennyt tähän asti, ei ole ollut vuotoja tai muuta säikäyttävää. Kävin ultrassa 8+0, kaikki oli kunnossa ja sydämen syke näkyi =)

Kaikki mennyt aika iisisti muutenkin, olo vaan on ollut koko ajan TOSI väsynyt, töissä olen suurinpiirtein nukahdellut koneen ääreen, ja kotiin päästyäni olen mennyt saman tien nukkuun. Miesparka on saanut yksin pyörittää huushollia, siivoilla ja tehdä ruokaa.

Pahoinvointikin alkoi jo rv 6 lopulla, mutta se on siedettävissä rajoissa.

Neuvolassa oltiin viime viikolla, tosi kiva neuvolantäti osui kohdalle.

Np-ultra on jo 25.9., sitä jännityksellä odotellessa...

Vähän jänskättää kun keväällä oli yksi keskenmeno.. Neuvolassa tosin sanottiin että kaikki on ihan hyvällä mallilla kun viikkoja jo tänkin verran kasassa ja ultrassa jo bongattu sydämenlyönnit.

Synnytyssairaalaksi valittiin Naistenklinikka, kahdestakin syystä: olen itse syntynyt siellä ja sitten sain Kätilöopistolla huonoa palvelua keskenmenoni aikaan.

Nyt vaan toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka!

Tsemppiä, voimia ja odotuksen iloa muille huhtikuisille!

Esittelyä tässä hiukan. Niin, mulla tuo la olisi 27.4, tosin saattaa tarkentua myöhemmäksi kierron pituuden heittelystä johtuen. Nyt siis olisi 7+2 menossa...

Eilen kävin alkuraskauden ultrassa ja parin vkon päästä uudestaan, jotta saatais oikea la aikaiseksi. Olen täällä taustaillut ja seuraillut keskustelua jo pari vkoa, mutta nyt uskaltaa vasta ääneen (ainakin melkein ;)) jo kertoa raskaudesta, kun eilen nähtiin, että raskaus on kohdussa ja pienen pieni sydämen läpätyskin sieltä sikiöpussin ja ruskuaispussin keskeltä löytyi.

Odottelen siis kolmatta lasta, aikaisemmat syntyneet 01 ja 05, norm. alatiesynnytykset, ja tyttöjä molemmat, joten nyt jännityksellä odotellaan vieläkö perheen akkavalta vahvistuu!

En ole vielä ollut neuvolaan yhteydessä, kun en viitsi vielä töissäkään asiasta touhottaa, odotellaan vielä hiukan. Seuraavalla ultrakäynnillä lääkäri lupasi tehdä neuvolakortin yms. Soittelen sitten ja varaan terkkarille ajan. Pienessä kunnassa on vain jotenkin niin hankalaa pitää tällaisia asioita salassa, äitiysneuvolakin kun on erikseen kuin lastenneuvola jne. Emme halua miehen kanssa vielä asiaa julistaa, voihan sitä vielä kaikenlaista sattua.

Mulla viime vko meni sairaslomalla flunssan ja poskiontelotulehduksen käsissä, nyt sitten pahoinvointia ja alkuraskauden väsymystä. Olis niin kiva vaan maata pötkötellä peiton alla sohvalla, mutta, mutta, lapset ja koti vaativat oman huomionsa... Tosin villakoirat jo viilettää meidänkin lattialla - imuri ei ole itsenstään hommiin ryhtynyt...

Eiköhän tämä olo tästä hiljalleen parane, onneksi ei kuitenkaan hurjemmaksi vielä ole mennyt.

=)) Pahnu

Mäkin voisin taas pitkästä aikaa kirjotella, kun siihen on taas mahdollisuus. Melkeinpä päivittäin lueskelen teidän juttuja, mutten sitten kuitenkaan ole saanu itteäni kirjottelemaan. Töissä myös sen verran kiirusta, ettei siellä oikeen ole millekään ylimääräselle aikaa.

Ihan ensimmäiseksi multa myös pahoittelut joukosta pudonneille! On se vaan sääli kun ilo muuttuu niin äkillisesti suruksi. Mutta kaippa luonto hoitaa asiat niinkuin niiden pitäisi olla.. Tsemppiä teille kaikille seuraavaan yrityskertaan!

Meillä on vielä viikko jäljellä " kriittistä aikaa" minkä jälkeen sitten ehkä jo uskalletaan kertoilla porukoille. Mun perheen puolella tämä meidän masukki on ensimmäinen lapsenlapsi ja miehen puolella toinen. Miehen perhe tosin on innokkaammin jo pari vuotta kyselly koska sitä jälkikasvua on tulossa, mutta se nyt taitaa olla intialaisittain ihan normaalia (mun mies siis on Intiasta). Siellä kun tuntuu olevan sellanen käsitys, että jos ei viimeistään 1,5 vuoden sisällä häistä vauvaa odoteta, on jotain ongelmia =) Ja me kun ollaan kohta oltu naimisissa jo 3v, ne varmaan kuvittelee että meillä on jo kaiken maailman hoidot käynnissä.. Tämä meidän odotus on kuitenki ihan aikataulussaan meidän suunnitelmien mukaan, joten ajateltiin aluksi olla kokonaan kertomatta odotuksesta miehen perheelle ja ilmaantua vaan Intiaan joulukuussa vauvamahan kanssa. Muutettiin kuitenki lopulta suunnitelmia ja päätettiin että kerrotaan kaikille sitte heti kun np-ultrakin näyttää vihreetä valoa 1.10.

Mulla on masu jo aikamoisen turpea, ja housuissa joudun turvautumaan kuminauhavirityksiin. Eilen kävin HM:llä testailemassa mammahousuja ja oikein hyvältä ne tuntu. Jotenki en vaan uskalla ostaa niitä ennenku toi seuraava viikko on ohi. Olenko taikauskonen vai mitä? Ellokselta tuli myös eilen tilailtua ties minkälaisia tunikoita ja löysiä neuleita talven varalta. Eikö muuten ole ihanaa, kun nyt on noi tunikat niin in? Niitähän voi oikein hyvin käyttää vaikka millasen mahan kanssa, kun eivät varmasti purista mistään. =)

Jonkin verran on ollut mullakin väsymystä, mutta varsinkin laiskotusta! Me ostettiin vastikään talo, johon päästään muuttamaan lokakuun aikana, ja pitäis alkaa pakkailla (kaikki nurkat kotona on täynnä banaanilaatikoita), mutta jotenki sitä ei vaan ole minkäänlaista energiaa siihen. Mun mies on ahkera golfaaja ja suomen kurssien kävijä, joten on aika usein illat kotoa poissa. Kotiin tultuaan se aina ihmettelee, että enkö mä taaskaan ole saanu mitään aikaseksi. Yritän vaan turvautua selitykseen, että " olen raskaana" .. Saas nähä kauanko toi selitys menee läpi puhtaan laiskuuden tekosyynä. =)

No tulipa pitkä viesti, huh huh

~* Heidi + masukki 10+6 *~

Kurjaa kun kenkenmenneitä on nyt ollut monta! Voimia teille!

Töissä on aika väsyttävää, kun taukojen välit saattaa venyä ja syöminen on vähän mitä sun sattuu. Hämmentäviä tilanteita on syntynyt, kun olen kieltäytynyt kahvista asiakkaiden luona jne.

Joku kyseli äitiyspakkauksen ottamisesta. Aion ottaa. Meillä kun tuota ikäeroa tulee lapsille se 13 vuotta ei ole mitään tarvikkeita enää tallessa. Odotankin innolla, että pääsen kirppiksiä kiertämään. Vielä olen joutunut sitä lykkäämään, kun kuitenkin joku tuttu tuli vastaan ja jäisin heti kiinni. Yritän siis vielä malttaa, vaikka se on vaikeaa.

K3ngu 8+6

valitettavasti ei ton enempää kerrottavaa. käytiin siis yrittämässä josko sydänäänet jo kuuluis, mutta ei. kätilö moneen kertaan sano, että se on ihan normaalia, mutta ei sille kuitenkaan mitään voi, että nyt on sitte pettyny ja epävarma olo. :( no. parin viikon päästä niskaturvotusultra, koitetaan jaksaa sinne... en tiiä viittiikö tässä välissä käydä ees yrittämässä niitä ääniä. jos ei sittenkään kuulu, niin sittenhän vasta alkaakin ahdistaa!

pahoittelut AnniHelenille tuulimunasta. tosi tsi TOSI kurja juttu. :/

joku puheli äippäpakkauksen ottamisesta tai ottamatta jättämisestä. taidetaan ottaa rahana tällä kertaa. meillä on vauvanvaatteita (niinkun varmaan monella muullakin) aivan hirveet määrät vintissä. jos poika tulee, niin suurin osa on kyllä aika tyttösävytteisiä. että sitte täytyy varmaan jotain hankkia. mutta silti luulen että pärjättäis melkeen 6 kk:teen asti niillä mitä siellä on, vaikka kaikki tyttöjen vaatteet sieltä karsiskin pois. ajattelin kyllä tän lapsen jälkeen myydä niistä suurimman osan. ollaan ajateltu kolmea lasta, mutta sitä kolmatta sitten vasta muutaman vuoden päästä, kun mä valmistun. enkä tiedä kuinka kivalta ne vaatteet sitten enää näyttää. ja olis kiva jos sinne vinttikomeroon mahtuis jotain muutakin kun vauvanvaatetta... ;)

no niin, tulipas taas löpistyä. hauskaa viikonloppua kaikille! t.VadelmaMama rv. 9+5

Rutistukset ja voimia Gayalle ja Annikalle!

Tännekään ei mitään uutta juuri nyt. Odottelen vaan, että aika kuluu! Koko viikonloppu oli ihanaa häkellystä koko perheessä, kun kerrottiin tuleville isovanhemmille ensimmäisestä lapsenlapsesta. Ne tuli niiiin onnellisiksi, että. Silti koetetaan ottaa vielä rauhallisesti ja odottaa vaaralliset viikot ohi, ennen kuin liikaa hihkutaan.

Minäkin jännitän, millon töissä huomataan ihan vaan mahan koon perusteella. Jos se ei ole kasvanut, niin ainakin turvoksissa oikein kunnolla. Voi vaikuttaa sekin, että olen yleensä mahan kohalta litteä, vaikken sitten muista kohdista olekaan :)

Kukas se kyselikään, otetaanko äitiyspakkausta. Ensimmäistä kun oottelen, ootan myös pakkausta hirveän innokkaana! En malttais oottaakaan päästä hypistelemään... Muuten ei vielä mitään hajua, mistä mitäkin hommaan, eikä edes, mitä pitää hommata :)

Mukavaa viikonalkua! Niin, ja tervetuloa pahnu!

Gota

..Eka neuvola takana. Kiva oli terveydenhoitajan kanssa jutella ja käydä asioita läpi vaikka siis kolmatta odotellaan. Soitan ensi viikolla ensimmäisen uä tutkimusajan ja samalla tehdään seulonta..Verenpaineet oli hiukan koholla (kuten aina) nyt kotona seurailen mihinkäs ne asettuu. Ekassa raskaudessa siis jouduin aloittamaan verenpainelääkitysen, tokassa oli jo lähellä mutta ei tarvinnut kun laitettiin poika syntymään.

Kokeeksi Th päätti yrittää vanhalla ultraäänilaitteella josko jotain näkyisi (varoitteli että jos mitään ei näy niin laiteessa varmaankin vika..) mutta siellähän pikkutoukka köllötteli ja pienen pieni sydän jo pumppasi!!!!! kyllä se on aina niin helpottava tunne. Pysyisi nyt tiukasti mukana ja yli lasketun ajan kuten kaksi aiempaakin!

Nyt tekisi mieli kailottaa...OLEN RASKAANA!

-klematis- RV 9+3 (toistaiseksi)

Pikasesti silmät ristissä...

Annikalle, Gayalle ja Murmeliäitille ISOT HALIT! :( Eipä tässä oikeen muuta osaa... :/

Äh.. Mä jo unohdin, että mitä muuta mun piti kirjottaa.. Joku uus oli tullu joukkoon - hänelle paljon onnittelut ja tervetuloa! Muutamat oli kuullu sydänääniä - ihanaa! :)

Onko muita joista tuntuu, että olis jo pitkällä raskaudessa?? Musta nimittäin tuntuu siltä. Joudun aina muistuttelemaan itteeni, että mulla on vasta viikkoja 10+3 jne... Maha on jo selkee ja äippähousut käytössä, ni se on saanu semmosen olon, että ihan ku olis jo kohta puolessa välissä. HUH! Tulee siis piiiiiiitkä odotus. ;)

Kenes muksulla olikaan 1v synttärit tulossa? Meidän neidillä on viikon päästä kans 1v kekkerit ja sinne on kans tulossa about 40-50 henkee!!!! Siis huh huh! Saman verran ku meidän häissä!!!! :D Tosin mä kyllä luulen, että kaikki ei pääse. Mut silti... :0 Onneks ne on anoppilassa. ;)

Nyt on pakko lopettaa ja mennä syömään + nukkumaan. Silmätki on jo ihan ristissä. :) Öitä.

Burde & vilho-viljami 10+3 (+ Heidi <12kk)

Murmeliäidille pahoittelut täältäkin! Tämä alku on kyllä tosi rankkaa, kun ei yhtään tiedä, kuinka tulee käymään.

Mulle tehtiin viimeksi NP-ULTRA sekä että. Ensin siis alakautta, mutta vaavi oli niin huonossa asennossa, eikä suostunut kääntymään, joten otettiin sitten lopulta vatsan päältä. Eivät muuten olisi saaneet kuvattua aivoja yms... Mutta siis selkeämpiä kuvia tulee alakautta, kun tosiaan pääsee kurkkaamaan lähempää ;)

BB:stä tuli muuten mieleen, että me nyt sitten otettiin se 24/7, mutta ihan vain sen takia, kun Sonera tarjosi sen ilmaiseksi kaapeli-asiakkaille, joilla on maksu-tv... Isäntä oli ensin sitä mieltä, ettei sillä mitään tee, mutta näyttää se sitä vähän väliä kurkkivan ;) Ja kun päivisin on paljon kotona, niin ehtii sitä katselemaankin. Mä en taas iltaisin tällä hetkellä jaksa yhtään mitään joten tuo telkkarikin jää kyllä tosi vähälle. Tietyt sarjat täytyy kuitenkin katsoa, esim. torstaina alkaa taas House..........

Omassa tilassa ei mitään uutta olekaan, sama iltaa kohti paheneva pahoinvointi jatkuu, yöks..

KAKSOSTEN rattaista vielä, kumpikohan olis parempi, sellaiset joissa lapset vierekkäin vai sitten peräkkäin? Mulla ei ole näistä mitään kokemusta ja kaikkea mahdollista kyselen...

Tuija rv 7+6

Moi!

En ole jaksanut hirveesti kirjoitella tänne, kun juuri mitään ei tapahdu. Eli, joo, vatsa kasvaa ja olo on odottava, mutta eka nla on vasta viikon pääsä maanantaina ja pohdintojen jälkeen päätettiin ettei ultrata ennenkuin sitten np-ultrassa, joskus lokakuun alussa.

Eilen oltiin perheenä kylässä ja sinne sattui samaan aikaa viime huhtikuussa syntynyt pieni mies 5kk. Miehen kanssa katseltiin vuoroin toisiamme ja vuoroin vauvaa ja molemmat miettivät että vuoden päästä ollaan sitten tossa tilanteessa. Ja hirveen vaikeeta on pitää tätä salaisuutta, mutta päätettiin että kerrotaan vasta sitten ultran jälkeen tai aikaisintaan, jos viikon päästä nlassa saadaan sydänäänet kuuluviin. Mun pikkusisko tietää, ja sekin valittelee kun ei voi esim. meidän äidille mitään kertoa.

Mulla oli ekasta lapsesta toi maidon eritys kohtuullisen runsasta, ja kuinka ollakkaan eilen kun tultiin kotiin oli rintsikat sisäpuolelta läikikkäät. Onneksi on hyvät toppaukset, olisi ollut kohtuullisen vaikea selittää märkiä läikkiä paidassa. Muutenkin muutokset rinnoissa on melkoset jo nyt, mieskin kommentoi hinkkejä. ;))

Muuten tuntuu että oon jo paisunut melkoisesti. Toisaalta kyseessä voi olla jatkuvan syömisen mukaan tuomia iloja. Mutta kun olen ajatellut että en kerro töissä ennenkuin lokakuun puolenvälin jälkeen, mietin että noinko sen pystyy pitämään piilossa sinne asti. Toisaalta ekasta olin reilusti yli 20 vkon ennenkuin kerron silloiselle työnantajlleni. Mutta vaatetuskin siinä työssä oli toisenlainen.

Mutta viikonalkuja kaikille ja kertokaahan nla terveisä kun niitä alkaa tulemaan.

pibii + atomi 9+jotain vkoa

Lukan kanssa teille tässä kirjoitellaan kahteen pekkaan. Yleensä tämä pikkuihminen vetää tähän aikaa jo sikeitä, mutta nyt näyttää virtaa löytyvän taas, vetäs tosi pitkät päikkärit ulkona vaunuissa päivällä. Onneksi itsekin on IHAN pakko valvoa ja katella BB:tä, ettei vaan jää mitään näkemättä...:D, joten nukkumaan en ole itsekään ihan heti menossa.

Murmeliäidille pahoittelut! Kovasti jaksamisia sinulle ja onnea mahdolliselle uudelle yritykselle!

Kaksostenrattaista: Kyllä, meille hommataan sellaiset! Ikäeroahan näille pienemmille tulee vain se 1,5v, joten ei taida tää pikkumies vielä silloin jaksaa kovin pitkiä matkoja tallata.

Np-ultrasta: Meillä täällä se tehdään ainakin sekä ala- että yläkautta. Alakautta kuulemma siitä syystä, että sikiö on vielä niin pieni ja siten päästään " kurkkaamaan" lähempää, sanoi eräs mieslääkäri viime kerralla :)

Eipä tässä tämän ihmeempiä, illanjatkoja kaikille!

Niina rv 10+6

Olen jo muutaman viikon taustaillut, mutta kun tuntuu jotenkin epätodelliselta tämä odotus niin en ole esittäytynyt vielä.

Kolmatta odotellaan, poika ja tyttö ennestään.

Pitkään mietitytti kolmannen lapsen " hankkiminen" . Mies oli ensin vastaan kovasti, mutta innostui asiasta ja nyt on todella innostunut uudesta lapsesta.

Pahoinvoinnista en ole kärsinyt nyt enkä edellisissäkään raskauksissa.

Väsymys on hirmuinen. Onneksi molemmat lapset nukkuu vielä päikkärit, joten pääse äippäkin nukkumaan.

Neuvolaan en ole ollut vielä yhteydessä, edellisistäkin olen ollut vasta rv11.

Kenellekkään ei vielä olla kerrottu, luultavasti kerrotaan vasta np-ultran jälkeen.

Nyt pitää mennä lastenhuoneessa kriisi...

Outi rv 7+1

Ohhoh! Onneksi (tai voiko sitä onneksi sanoa) näyttää teillä muillakin olla väsymystä tällä hetkellä. Täytyi jäädä töistäkin kotiin pariksi päiväksi, kun yksinkertaisesti aivan kamalan paha olo ja väsymys. Jotenkin huono omatunto olla pois töistä tämän takia, varsinkaan kun en vielä ole raskaudesta kertonut... Mutta en kyllä jaksa seisaallani koko päivää olla, toivottavasti ensi vko sujuu paremmin.

Meitä säikäytti eilen aamulla pieni vuoto, mutta onneksi ei jatkunut sen enempää, ehdin kuitenkin jo soitella vaikka mihin - ultraan en olis päässyt kuin vasta ensi vkolla, joten jospa jaksaisin odotella puolentoista vkon päässä olevaan ultraan... Toisaalta on huolissaan, että onko kaikki kunnossa, toisaalta tietää, että pientä vuotoa saattaa olla ja että jos menee kesken, niin eihän sille tässä vaiheessa mitään voi. Jotenkin kuitenkin ne tunteet aina tulee ensin ennen kuin järki...

Toivotankin voimia kaikille teille, joilla on tullut keskenmeno. Itse nyt vielä jännitän uudestaan, vaikka yhden kerran on jo todettu, että kyllä siellä alkio sykkeineen masussa asustelee...

Pahnu

Täytyy silti kuulumisia kirjoitella, että pysyy mukana jutuissa.

ANNIKALLE ensin halit! Ikävää, että kävi noin. Toivottavasti seuraava sujuisi onnellisesti loppuun asti -sitten kun sen aika on.

Mä sain sitten vihdoin aikaiseksi itsestäni sen verran, että varasin itselleni ekan neuvola-ajan. On sitten ensi viikon tiistaina. Eihän siellä mitään oikeen muuta tehdä, kuin täytellään niitä tietoja, mutta on sitten sekin käyty. Enemmän kyllä ootan sitä, että pääsen varaamaan ajan siihen np-ultraan! Mutta siihenkin on ilmeisesti reilu 4 viikkoa vielä :(

Mulla ei pahemmin naamassa ole mitään, mutta jos jotain hyvää voi itsestä sanoa niin se, ettei finnit ole koskaan ollu mun kiusana. Mutta sitten taas sen tillalla on tämä psoriasis... Onneksi nyt on taas häviämään päin nuo kaikki läiskät, niin ei tarvitse ihmisten kartella kassajonoissa :)

NIINAlle piti myös sanoa, että meilläkään ei mitään synttäreitä juhlita pienimuotoisesti. Meillä kun asuu samalla paikkakunnalla mummit ja mun sisko perheineen, niin kyllä sitä aina oletetaan, että kakkua on tarjolla. Oli sitten kyseessä aikuisten tai lasten juhlat ;) Mutta kivahan se kuitenkin on, että käy vieraitakin. Meillä taas alkaa kohta tuo juhlarumba, kun joka kuukausi on jonkun synttärit ja sitten joulu siihen päälle..... Että pelkkää kakun syöntiä tiedossa...

Ekaa kertaa mulle tuli nyt mieleen, että kannattaisikohan hankkia KAKSOSTEN RATTAITA? Näille nuorimmille kun tulee sitä ikäeroa vain 1v6kk, niin olisi kai helpompi sitten liikkua, kun saa molemmat kyytiin. Onko kellään mitään kokemuksia, että onko ollut käytössä vaan olisiko ihan turha hankinta? Kun auto kuitenkin on koko ajan käytettävissä, että varmaan kauppareissut tehdään niin. Mä en ainakaan enää jaksa tälle porukalle kantamalla tuoda kotiin sitä hirveää ruokamäärää ;)

Mutta nyt taas palattava työn touhuun..

Tuittuli rv7+5

No niin, nyt on sitten np-ultrassa käyty! Ja niin siellä sykki pienen pieni sydän kaikista miun epäilyksistä huolimatta!!! Kokoa pienellä oli päästä peppuun 3,8cm, siellä hää sitten heilutteli meille, kun hoitajatäti kovan työn jälkeen sai pikkuisen hereille. Niskaturvotusta oli 1,37mm joten ei hätää silläkään " rintamalla" . Osallistuin myös siihen veriseulaan, joten tietysti pieni jännitysmomentti on vielä olemassa, mutta nyt en jaksa siitä stressata! Alan nyt sitten oikeasti olemaan raskaana, enkä kuluta energiaa miettimällä kaikkea niitä ikäviä asioita, mitä nyt on päässä pyörinyt :)!!!

Meillä on täällä tää pikkumies kipeenä ja itkeskelee koko ajan! Saa nähdä, miten jaksaa ensimmäistä vuosijuhlaansa lauantaina juhlia, ja miten saan tehtyä kaiken valmiiksi, kun tää haluaa olla koko ajan sylissä! No sen näkee huomenna ja launataina...

Jaksamisia!

Niina rv 11+1

Pahoittelut kaikille keskenmenon saaneille :(

Useampi oli tosiaan kuullut sydänäänet tai käynyt jo np-ultrassakin. Itse sain eilen sairaalalta tiedon uä-ajoista. Np-ultra on 5.10. ja rakenneultra 19.11. Onneksi ekaan on odotettavaa " enää" kolme viikkoa; sen onneksi kestää, kun päivät ja viikot menee niin vauhdilla pikku miehen kanssa puuhaillessa. Onneksi sydänäänet kuului ekalla neuvolakäynnillä, niin tietää, että joku otus siellä majailee.

Burde: Onkos meidän esikoisilla sattumalta sama syntymäpäivä?? Meidän poika juhlii ekoja synttäreitään ensi viikon keskiviikkona. Varsinaiset juhlat pidetään vasta reilun viikon päästä sunnuntaina ja silloin on tulossa n. 15 vierasta. Kylläpä teillä Burde on tulossa isot juhlat! Huh, tuntuu, että jo tuon 15 hengen tarjoilujen järjestämisessä on puuhaa riittämiin, mutta teillä sitä tekemistä vasta riittääkin =)

ronjaruu

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat