Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Täällä kun on tätä peniksen koko juttua jatkuvasti niin kinnostaa tietää. Kuinka hyvä pienikaluisen miehen pitää muuten olla että hän kelpaisi, ja kuinka huono isokaluinen saa olla että hän kelpaa? Vaikka muista jutuista päätellen näyttää siltä ettei muilta ominaisuuksiltaan niin hyvää pienikaluista miestä olekkaan että se kompensoisi pienen peniksen tuoman puutteen, tai ettei niin huonoa isokaluista miestä etteikö tämä suuri penis korvaisi muut puuttuvat ominaisuudet tai viat.

Sivut

Kommentit (24)

Mitäpä tekee välineen koolla, jos ei sitä osaa käyttää.

Otse valitsisin isomunaisen. Mutta hän ei saa olla sallainen suhari, että toheltaa pillun tohjoksiisolla vehkeellään.

Pienimunaisista mulla ei kyllä ole kokemusta. Tuntuu vaan niin absurdilta ajatella jotain prinssinnakkilaista nussimassa oikein kunnolla.

Kuitenkin se on niin, että kokonaisuus ratkaisee. Olkoon vaikka munaton, jos hallitsee esim. suuseksin kunnolla.

ei sillä isolla munalla mitään tee, jos lykkii vaan kaks minsaa ja homma on ohi. KOKONAAN OHI. Näitä sankareita olen jo 5 nähnyt. jee, voi onnea.

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joskus ihmettelin että kun ne muslimit sinne paratiisiin pääsee 40 neitsyen kanssa niin sehän olisi ihan helvetti. Mielummin minä ottaisin parikin islamabadilaista, tultakutovaa horoa sinne mua hoitelemaan kun taas sitä "yäääkk.. .siis laitetaaks toi tonne..." -itkua.

....Minulla kotona 14/4 cm ja erinomaisesti hoituu. uollainen jo sattuisi. Mutta jos naisilla paikat alapäässä tiukkoja tai väljempiä ja tissit yhdellä isot ja toisella pienet-niin mahtuuhan tänne omat fanit niin normaali kokoisille kaluile kuin isoille.

Hui

Minä otan sen pienikaluisen hyvän, jolta saa hyvää seksiä. Munan koolla ei tee mitään jos sitä ei osaa käyttää, sattuu vain ja tuntuu huonolta. Ehdottomasti ei huonoa! Pieni on parempi muutenkin.

No tietenkin huono isokaluinen mies. Elän köyhyydessä, otan turpiin ja siedän vieraita naisiakin kunhan isokaluinen ei vaan jätä minuaaaaaaaa!!!

huono ei opi edes rautalangasta vääntämällä. Eihän se muuten huono olisikaan.

Sama kuin kysyisi mieheltä, että panetko mielummin todella seksikästä ja tiukkapilluista nuorta naista, joka on aloittelija seksihommissa, vai todella kokenutta, vanhaa, rumaa ja erittäin löysävittuista. Suunnilleen kaikki uskovat kehityskelpoisuuteen nuoren naisen kohdalla.

Lainaus:

... käydään sitten yhdessä käyttöohjeet läpi!

Hei sinä N 34/ (ID 885830) ...

Harmi, että he ovat ollee minuutti matteja. Aviomieheni kalun lsken isoksi n. 19 cm/n. 6 cm paksu - ja kestävyyttä minulle liiaksikin ympärileikatussa kalussa likaakin - josus/hyvin useinkinkin kaipaan kyllä noita ns. muutaman minuutin pikavarveja sen ainaisen parinkymmenen minuutin ja jopa puoli tuntia parhaimmillaan kestävän jyystämisen sijaan.

Eli ei kai koskaan sopivasti:) Mutta en valita.

Tarpeeksi iso mulkku riittää. Kokonaisuus on tärkein. Ei kannata mennä äärimmäisyyksiin. Kompromissi on aina parempi kuin huono ääripää.

Yksilölliset tarpeet ratkaisevat.

Mies saa siis olla vaikka minkälainen muuten kunhan hänellä on iso muna? Ettei niin huonoa isomunaista miestä etteikö hän kelpaa eikä niin hyvää pienimunaista että tämä kelpaisi?

Mieheni on asian hyväksynyt ja kiihottuu, jos saisi katsella. Itse olisin valmis kokeilemaan, koska fantasia molempien ja mieheni toive, minun märkä uni. Eli joillakin on mitä muut ei saa- tuonne ravintolaan emme lähde etsimään hakuammunnalla etsimän- ja yksi vastaavan kokeinen löytyi 27 v. herrasmiehen housuista, mutta vaikka en ole rasisti niin musta makkara ei kiihota minua jo 46 rouvana ( ehkä olen sitten vanhoillinen mutta edes ajatus ei tunnu hyvältä) - vaikka se komian kokeinen olikin 21 cm/5 cm - mies olisi luvan antanut..

Lainaus:

veikkaan että aloitus toiveikkaan pienimunasen tekemä...JOS joku SITTENKIN .....

Otat siis vaikka lättyyn kunhan saat isoa munaa?

.. uudella rakkaudella on paljon pienempi - mutta voi kun on taitava ;) En muuttaisi mitään uudessa kumppanissani, hän on täydellinen ihan omana itsenään. Rakastellessamme olen saanut kerralla enemmän orgasmeja kuin entisen kanssa kahteen vuoteen.

Ei sillä isolla tee YHTÄÄN MITÄÄN jos ei sitä osaa käyttää. Himo näissä asioissa ratkaisee, ei se vehkeen koko.

Älkää miehet stressakko näistä koko-asioista niin kovasti..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat