Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hei, meillä on ihana ekaluokkalainen tyttö, jolla on kuitenkin iso ongelma. Käytännössä lähes joka päivä koulussa häneltä tulee pissat housuun. Ja jos vahinko ei käy koulussa, se käy sitten iltapäiväkerhossa. Ensimmäiset kaverit ovat jo huomautelleet asiasta ja lapsi itkee asiaa kotona.

Kastelua on myös öisin.

Olen ihan pulassa, mitä voisimme tehdä. Lapsi on muuten reipas ja iloinen, vaikka asumme aika kaukana koulusta eli ei näe koulukavereita koskaan iltaisin. Tämä asia painaa häntä ja huolestuttaa tietysti meitä vanhempia.

Olen yrittänyt kysellä asiasta ja ymmärtänyt, että ainakin osittain on taustalla se, ettei malta mennä välitunnilla vessaan, kun pelkää jäävänsä sitten leikkien ulkopuolelle, kun tulee myöhässä paikalle.

Onko ketään kohtalotovereita? kaikki neuvot ja vinkit otetaan syvästi kiitollisena vastaan.

Kommentit (5)

Tulehdusta ei löytynyt, joten sai lääkkeet päiväkasteluun (minirinit oli olleet käytössä jo reilun vuoden). Ongelma ratkesi nopeasti ja parin viikon päästä oli loppunut sekä yö- että päiväkastelu. Päästiin siis molemmista lääkityksistä eroon.

Ongelmia on ollut hieman aina, mutta kesällä aika harvoin.Ajattelin jo loppukesästä, että pääsimme ongelmista kokonaan eroon. Nyt tuntuu, että tilanne on radikaalisti huonontunut.

Olen miettinyt sitäkin, että jos opettaja tosiaan pakottaisi vessan, mutta miten senkin tekee niin, etteivät muut lapset huomaa - ja ala kiusata?

Elimellistä vikaa on etsitty, mutta mitään ei ole löytynyt. Olen aika hädissäni tästä.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai sitten hänellä on jotain ongelmaa pissaamisen kanssa. Minulla on poikalapsi joka kasteli myös ja paljastuikin että hänellä oli esinahka kuroutunut kiinni ja tarvitsi pikaisesti leikkauksen. Siihen loppuivat ongelmat

Toivon todella etta tytto onnistuisi kaymaan vessassa enne valitunnille menoa. Jos nyt ei ihan joka kerta niin jos opettaja ottaisi asiakseen muistuttaa tyttoa vessalla kaymisesta ainakin aamupaivalla, ruokailuvalkalla ja ennen kotiin menoa.

Mina soittaisin opettajalle ja kertoisin asiasta, ja kysyisin voisiko nain tehda, ja jos asia helpottuisi niin ehkapa tytolle jaisi tavaksi muistaa vessassa kaynnit jo sitten itsekin ja oppisi kontrolloimaan rakkoaan itsekin?

Se toinen 7v tyton aiti

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat