Vierailija

Tuplarattaat mutta silti jää pari taaperoa ilman rataspaikkaa. Miten voi lykkiä isoa lastia ja samalla juosta parin pikkutaaperon perässä? Mun alta 2v ei ainakaan kävele sinne minne tahdon.

Kommentit (7)

minua ei kyllä kauhistuttanut koskaan vaan oli hyvin hallitun näköstä touhua. Pph:mme oli niin itsevarma ja kokenut että en ikinä pelännyt. Ja muuten meidänkin vajaa 2-vuotiaamme kuulema usein käveli tosi hienosti vieressä, vaikka mun kanssa se meno oli aina sellasta seikkailua sinne ja tänne.

Hänellä on esim pyörän perässä vaunu johon kaksi mahtuu kolme, ja sitten istuin perässä. Kolmosten rattaat ja lauta. 7-paikkainen auto ja turvaistuimet.

Yleensä tuo tasan kolmevuotias tuli vasta alkuiltapäivästä niin saattoivat sillon olla lähinnä piha-alueella.

Oli aivan ihana pph, luotin häneen täysillä. Puuhasi hirveästi lasten kanssa ja piti samalla ns. hyvää kuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän lähellä olevat pph:t tekevät yhteisreissuja puistoon ja kävelyille. Rattaat tasataan ja jotenkin aina jompikumpi pääsee hortoilijan perään. Nämä hoitajat ovat selvästi harjaantuneet hommaansa ja tietävät miten toimia. Millä konstein sitten saavatkin muksut kulkemaan nätisti ja karkaamaan vähemmän.

Yks pph työnsi tuplia, veti perässä yksipaikkaisia rattaita ja yritti paimentaa kävelevää.....

Mua ainakin hirvittää, kun näkee noita " karavaaneja" vilkasliikenteisten tieden varsilla. Kai ne vaan luottaa, että lapsi pysyy rattaiden vieressä. Mun lapsi ei ainakaan pysy omassa komennossani (1 v 3 kk).

Minkä ikäiseltä voi yleensäkään olettaa, että kävelee kiltisti vieressä????

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat