Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (9)

Täälä piinaillaan...tai no jaa.. siis tädin pitäisi saapua ti tai ke kylään ja näillä näkymin se myös tulee. Eilen olin niin kiukkunen ku olla vaan voi ihan pikku asioista. Ja alku viikosta oli jo pari päivää alaselkä kipee mut nyt ei sit taas yhtään. Outoa. Rintoja ei oo viel ainakaan aristanut *koputtaa puuta* mutta nuo muut oireet viittaa vahvasti tädin saapumiseen siis.

vai luumua..hmm..pitäisköhän itekin okeilla. Mistä moisen jutun tilasit?? ja paljon makso?!

Mun pitäis viikonloppu kärsiä allergiasta. Lupauduin menee koira vahdiks kun sillä on juoksut ja faija lähtee reissuun eikä siks viitti sitä sit mukaan ottaa. Heti huomen aamulla pitäis mennä sinne sitte ja mies tulee sit vasta lauantai iltana sinne kun se alottelee nyt uudessa työssä.

Eipä tässä sen ihmee,piä tällä erää...

Pitää kirjoittaa, ettei ihan vajota taas.

Hiljaista on tän mun kierron kanssa, taitaa käydä niinkuin marzulle, ettei ovulaatiota löydy/tapahdu. kaikenlaisia tuntemuksia on kyllä ollut, vähän liikaakin, mutta kun testit näyttää negaa :/

Pitäisi tehdä kuten koiramamma ja laittaa vähän kehoa remonttiin. On musta semmonen sohvaperuna tullutkin viimeaikoina ja liikaa tulee murehdittua näitä juttuja.

Passionate: kiva kuulla sinusta ja ihanaa että ultrassa oli pikkuinen näkynyt ja kaikki ollut hyvin! En vielä osaa kuvitella minkälaiset ajatukset olisi jos pian raskautuisin, kovin pessimistisethän ne ylipäänsä koko raskautumisen suhteen on ollut. Olen kyllä suunnitellut olevani ensimmäiset kolme kuukautta todella matalalla profiililla, kyllä se keskenmeno on kipeät haavat jättänyt mieleen varmaan loppuelämäksi.

Mutta ihanaa, että sinulla on nyt asiat hyvin, oikein onnellista odotusaikaa ja kyllä ne viikot nopeasti menee, kun osaa ajatella muutakin kuin pelätä vain pahinta, se ei kuitenkaan mitään auta. Se on todettu.

Tsemppiä kaikille!!

-Maisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies sai työpaikan Rovaniemeltä, tai noh... tavallaan. Päästään kuitenkin menemään takaisin kotiin asumaan. Mies alkaa ajamaan ranualaiselle firmalle rahtia välillä Rovaniemi-Lahti, eli joutuu kuitenkin olemaan öitä pois kotoa. :( Ja joskus kuulemma saattaa tulla viikon reissu, jos joutuu lastaajaksi. Viikonloput on kuitenkin vapaita ja voidaan asua pääsääntöisesti kotona. :D Nyt kun vielä kävis niin hyvä tuuri, että miäki saisin töitä. Hain nimittäin kahteen eri paikkaan, missä oli useampikin työpaikka avoinna.

baulie ja marzu: Toi elimistönpuhdistuskuuri on nimeltään MethoDraine Detox, 250ml luumun makuista tiivistettä, hinta 25,90¿. " Sekoita 12 ml liuosta 1,5 litraan vettä ja juo pitkin päivää. 20 päivän puhdistava kuuri (250 ml)." Tilasin netistä Terveyskioskista. Samaa tavaraa saa myös tablettina. Itseasiassa minäkin tilasin tabletteja, mutta tuli tuo juoma. En palauttanut, koska sain sen kuitenkin niiden tabujen hinnalla, eli paljon halvemmalla (19¿). Onhan tuo juoma varmaan tehokkaampi, joutuu samalla juomaan enempi nestettä kuin tavallisesti (minä ainakin). Kuurin aikana syön ihan samalla tavalla kuin ennenkin, mutta oon kuitenkin jo ihan sen laihduttamisen takia yrittänyt vähentää ruuan määrää ja herkkuja. Tämän kuurin jälkeen alan syömään myös Tonalinia, jos se ja vähän nopeuttaisi/auttaisi tässä laihtumisessa.

Mut joo... ollaan tässä lähdössä kohta kotiin viikonlopun viettoon. Kuun vaihteessa päästäänkin sinne takaisin lopullisesti. :)

-Koiruus-

P.S. Vieläkään en oo saanu varattua sitä lekuria. *nolotus*

Tuo Koiramamman puhdistus-kuuri kuulosti aika mielenkiintoselta, en ole tuosta ennen tiennytkään ;) Syötkö sä sen kuurin aikana kuitenkin normaalisti, vai onko tuo luumu-juttu sun ainoa sallittu ruoka ;) ? Voi olla tiedossa heikotusta jossain vaiheessa, jos syöt kevyemmin kun ennen... Mut toivotan sulle tsemiä tavoitteeseen pääsyssä!

Aika hiljaista edelleen, nyt tytöt ryhdistäytykäähän ;)

Lääkäri soitti eilen niistä mun S-Progesteroni -arvoista, jotka siis testattiin kp 21. Arvot oli ok, lukema 50 (yksikköä jotain?), en nyt muista ulkoa niitä raja-arvoja, joiden sisällä tuon lukeman pitäisi luteaalivaiheessa olla. Eli, ovulaatio tapahtui niinkuin pitikin, ainakin tässä kierrossa. Joten o-testikin enteili ihan oikeaa...

Nyt sitten vaan mietityttää, että missä vika? Vai onko meillä ollut vaan huonoa tuuria... Tottakai tiedostetaan myös se, että tää odottamisen odottaminen voi johtua yhtä hyvin miehestäkin. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että odotellaan ainakin tuonne huhtikuulle asti (jolloin yrittämistä tulee 2 vuotta täyteen) ja aletaan sitten tutkia asiaa enemmän...

Siispä uusi viikko, tehdään tästä pinosta oikein pitkä :)

Marzu oli eilen illalla raapustellut, moi moi vaan! Sulla taisi nyt sitten tulla ovuloimaton kierto... Seuraavaan kertaan sitten sitäkin suuremmalla tarmolla :)

Itsellä nyt kp 6, vuoto loppui eilen. Lämpöjä mittailin viime kierrossa, tällä kertaa en ole sitä jaksanut aloittaa... Ylihuomenna lääkärin soittoaika, hui! Jännään aina tämmösiä juttuja, varsinkin nyt kun tästä riippuu niin paljon... Että mihin suuntaan aletaan hoitoja viemään. PCO-tapaus kun olen, niin toivon ainakin kovasti tuota clomifen-lääkitystä.

Lauantain keikka oli mahtava :) Multa meinasi loppui innostus jossakin vaiheessa lauantai-päivää, ajattelin että tulee ihan tylsä ilta kun Amorphis ei ihan suoraan mun suosikki ole. Mutta vau :) Laulaja on niin seksikäs ja karismaattinen, muutenkin bändi toimi livenä hienosti! Eilisen taisin pääasiassa kuunnella ko. bändin biisejä... ;)

Turiskaahan ahkeraan!

-Paula-

Tilasin netistä jonkun elimistönpuhdistus-kuurin, nyt sitten pitää lipitellä veteen lantattua luumu-myrkkyä seuraavat 20 päivää. Josko sais kuona-aineita liikkeelle ja sais sitten aloitettua laihista... taas.. Oonkin lihonu vuodessa 10kg ja ennestäänkin sitä ylipainoa on, sanotaanko näin, että minua ei todellakaan enään punnita neuvolassa. ;( Josko saisin painoa putoamaan ja se lapsenhankintakin helpottuisi. Nyt olen yrittänyt jo vähentään kaiken hyvän syöntiä ja käydä säännöllisemmin koirien kanssa kävelyillä.

Vieläkään en oo saanut soitettua sinne lääkäriin. *nolotus* Jotenkin niin kauhean iso kynnys soittaa ja kertoa mikä on ongelmana ja sitten vielä se itse lääkärille meno ja sama selitys uudelleen. Ja sitten tämä minun ylipaino, pelottaa etteivät ota minua vakavasti tämän takia. ;(

Tosi vaikeeta kirjoitella tänne, kun ei samalla näe muiden lähettämiä viestejä. Ei pysty kommentoimaan muiden tekstejä. Pitäisi olla toinen ikkuna auki tuossa vieressä. :) Eniwei... kaikille tasapuolisesti tsempityksiä. Toivottavasti ette kyllästy tähän minun marinaan.

-Koiruus-

turistaan täällä melkeinpä kolmestaan, Marzu ja Koiramamma ;) No, hyvä et meitä on tämäkin vähä!

Voi, Marzun tuntemukset kuulostaa jänniltä! Paljon tsemppiä piinapäiville :) Tässä kuussa sun miehesi oli ilmeisesti aika paljon poissa kotoa, vai muistanko väärin? Ajattele, jos olisikin ajoitus osunut oikeaan, vaikka ette paljon yhdessä kerenneet ollakkaan ;) Taisit myös mainita siitä hukassa olleesta ovulaatiosta, entäpä jos se tulikin salaa...

Mille alalle Koiramamma laittoi työhakemukset? Kerrohan, sitten kun kuuluu jotain sen tiimoilta :) Ovista ei ole ilmeisesti näkynyt? Onko teillä muuten oma asunto kuitenkin jossain " valmiina" , vai luovuitteko siitä kokonaan siksi aikaa kun majailette muualla?

Mulla olisi tuolla kaapissa vielä 3 o-testiä jäljellä, jotka melkein kokonaan unohdin! Mietin tässä vain nyt sitä, että testaanko, vai jätänkö koko homman... Nyt ilmeisesti kp 11 tai 12, en ole oikein seurannut. Viime kierrossa testi näytti positiivista kp 14, joten ehkä testaan juuri sinä päivänä, jos meinaan.

Meillä oli puoliskon kanssa eilen hauska ilta ;) Tehtiin pizzaa ja alotettiin valkoviinipullo, syötiin karkkia ja muuta hyvää + katottiin leffaa... Heitin sit vitsillä, et lähetäämpäs kahdestaan keskustaan baariin ;) No, sittenhän me toteutettiin tuo... Juotiin vielä toinenkin viinipullo ja baarissa vähän lisää ;) Hyvässä kunnossa kuitenkin oltiin. Eipä olla oltukaan samassa baarissa yhtä aikaa kun viimeksi vajaa kolme vuotta sitten, ihan seukkauksen alkuajoilla! Eipä me nytkään ihan kahdestaan oltu, mukana oli mun sisko kuskin ominaisuudessa ja sitten sen kavereita...

Oli rentouttavaa jättää joskus mieleen pyrkivät murheet kotiin ja aivotkin (melkein) narikkaan :)

Kohta on uusi viikko, jatketaanko tähän vai tehdäänkä uusi pino?

*Huiskutuksia*

Kotiuduin justiin viikonlopun vietosta. Olin siis koira vahtina faijan luona :) tulihan siinä lenkkeiltyy kolmisen kertaa päivässä,että tuli liikuntaa saatua iteki pikkasen enempi ku yleensä.

Taitaa multa kyllä jäädä tuo kehonpuhdistus kuitenkin väliin.. mä olen nin epäileväinen kakkien tuollaisten suhteen. Pitäis olla joku ihme pilleri joka sais näläntunteen kuriin ja herkkuhimon katoomaan. Heh.

No juu,tätioireisiin.

Eli alaselkää on taas särkenyt ja nyt on nippaillut myös masusta mitä ei yleensä tapahdu. Tosin se voi johtua myös noista mun masulihas treeneistäkin mitä on tullu nyt jumpas vedettyä. Ja tän koko aamun ajan on koko ajan sellanen " märkä" olo ollu ja pissattaa jatkuvasti. Ehkä ne vaan on merkkejä että täti jo pakkailee kamojaan reissua varten.

kp 26/27-28 siis meneillään.

Huomisen joudun olee taas ihan yksin ku ukko menee töihin ja kotiutuu jasta siinä joskus yhentoist aikaa ilalla luultavasti. Hitto etten tykkää yhtään noista ilta/yö töistä kun ei tunnu ikinä olevan aikaa sit toiselle. Mies jaksaa vaan jankuttaa et tän neljä kuukautta tekee mitä vaan mut juu,mun hermot vaan on sit tiukilla. En jaksa enää valittaa mistää vaik itel kiehuu niin perkuleesti.

Huoh...se siitä...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat