Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

miestä pitää aina määrätä. Miten kestää elämää tällaisen käskettävän kanssa? Ja mun pitäis kaikki järjestää aina. Jos minä en järjestäis meille vapaa-aikaa, sitä ei olisi koskaan! Neuvottelen mummolan kanssa saako muksut tuoda, hoidan pakkaamiset ja kuskaan ne edes taas autolla (ei ihan lyhyt retki sekään), menen itse lasten kanssa mummolaan vähän väliä että mies saisi vähän hengähdystaukoa. Ikinä en saa vastapalvelusta. Olen noin 50 kertaa sanonut miehelle, että arvostaisin sitä että mies edes joskus sanois mulle että hei, sain pitää koko viime viikonlopun vapaata, mitä jos sulla olis vapaapäivä ensi sunnuntaina. Mutta kun ei - minun pitää määrätä hänet lastenhoitovuoroon. Eilen kilahdin ja kysyin että milloin sinä määrää tai järjestät tai kuskaat. Milloin olet sanonut että pakatkaa kamat ja menkää mummolaan, haluan olla rauhassa. Et koskaan, koska sun ei tarvi, mua oikeasti kiinnostaa että me molemmat jaksetaan ja minä järkkään sulle ihan oma-aloitteisesti vapaita viikonloppuja. Sun ei tarvi tehdä yhtikäs mitään ja vapaat vaan tippuu plop plop plop.

Tämä on typerää ja lapsellista ja silti multa hajoo pää!!!

Kommentit (2)

Silloin voitiin mennä molemmat oman päämme mukaan. Nyt olen kusessa tuon kanssa. Voi kertokaa nyt joku onko toivoa että tämä muuttuis tästä paremmaksi. Miten?!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat