Vierailija

Kyse siis edellisen asukkaan ominaistuoksusta, muuton jälkeen on seinät maalattu, parketit vahattu ja haju pysyy vaan. Pari mööpeliä jäi vanhalta sukilta mitä olen heitellyt menemään kun epäilin hajun olevan niissä. Kaiken lisäksi tunnen henkilön, joten joka kerta oven avatessa tulee mieleen, yök! Kyse ei siis ole pahasta hajusta vaan henkilön ominaistuksusta. Siivottu ja kuurattu on, mutta haju vaan pysyy, miten saan " meidän tuoksumme" omaan kotiimme, apua!!

Kommentit (8)

mä en ymmärrä vaan, että mikä haju voi olla niin voimakas, että ei maalauksenkaan jälkeen lähde? siksi tuo home tuli lähinnä mieleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esim suuret määrät hiiren raatoja. Suosittelen ensiksi ottamaan yhteyttä kosteustarkastajaan ja jos mainittavia homevaurioita ei löydy (eivät aina löydy tarkastuksissa vaikka olisikin!) niin suosittelen purkamaan seinää ja vaihtamaan eristeet. Vanhat eristeet saattavat olla täysin kuluneet pois ja on energiansäästönkin kannalta kannattava teko vanhaan rakennukseen.

Maalaaminen saattaa joskus viedä hajua pois, mutta pahimmassa tapauksessa pinttynyt haju vain sekoittuu maalin hajun kanssa ja tuoksuyhdistelmä saattaa muutaman kuukauden kuluttua olla aika " juhlava" . Tosin te olette itse siihen jo siinä vaiheessa totteuneet joten eipähän se tietä enää vaivaisi.. ;)

Voi nimittäin olla, että talossa ei ole henkilönhajua, vaan henkilössä talonhaju.

Jos kysessä kerrostalo tai home muuten vaan poissuljettu, pyyhi pinnat etikalla ja pidä huoneissa lautasia, joissa pyykkipulveria.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat