Seuraa 

Moikka!

Aloitin uuden pinon, kun en löytänyt vanhaa. Missäs kaikki??? Ok, en ole itsekään vähään aikaa kirjoitellut.

Kiirettä pitää. Aloitin työt äskettäin ja löysimme oman tontin, jota nyt pitäisi alkaa raivata, että pääsee rakentamaan!!

Nyt on aika jännät hetket käsillä!! Tuossa yhden kerran kun miehen kanssa puuhasteltiin, niin kortsu oli vähän lähtenyt paikaltaan, ja tämä kerta oli juuri oviksen aikaan... Menkat pitäisi viimeistään parin viikon päästä alkaa. Mulla on ollut vähän epäsäännöllinen ja pitkä kierto synnytyksen jälkeen, eli ei aina tiedä alkamispäivää varmasti. Mies vaan tuumasi tapahtuneen jälkeen, että näinkös se pojan pikkuveli sit saikin alkunsa ;D Kait se oli sysäys sit miehelle muutenkin, kun sovimme, että odotellaan vielä yksi kierto ja sit jätetään ehkäisy pois!!! (ellei siis nyt tärppää, mitä pidän kyllä aika epätodennäköisenä) Mä oon ollut aivan onnessani täällä ja hymyilyttää vaan koko ajan!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja ilmoitelkaahan itsestänne!!

terkuin Alisa

Kommentit (18)

Santsulle vastausta ja kysymystä:)

Eli testin tein ja kaiken ymmärryksen mukaan plussa tuli:) Mutta sellasta piti kysyä, että onko kontrolliviiva vaaleampi, ku itse testiviiva? Tää oli eka kerta, ku testin tein ja sillä tällasia kyselen. Mutta, mutta joka tapauksessa kaks viivaa oli tikussa. Pakko testata vielä kerran, joskaan en tänään:)

nimim. miten täs nyt pitäs olla?:)

näy mitään muutoksia isännän pehmenemisessä. enkä oikein itsekseni jaksa haavetta pitää yllä...olisin kyllä valmis vauvaan heti kun mieskin, mutta ei se päivä taida ihan vielä tulla...

onnea yrityksen aloittaville, paljon plussatuulia...

satunnaisesti kyllä kurkin täällä ja kirjoitellakin yritän...tosin jos kaikki siirtyvät joko yrittäjien pinoon tai haihtuvat taka-alalle niin tuskin ihan yksin pinoilen=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

moi..mäki liityn sit vaikka tänne...ku jotenki mieles oli nyt heti toinen lapsi..en tajua. siis tyttö on vasta 4kk ja pari päivää... mut jotenki ku edellinen raskausaika meni kurjasti tai elämän tilanne oli epämukava ja raskaudesta ei pystynyt nauttia eikä vauvaa suunnitella ja unelmoida toisen kans..ni haluis sen käydä läpi.. vaikka tietenki tärkein on tää ihana lapsi eikä se ihana raskausaika mut kuitenki..ja sit nyt ku on tavannu ihanan uuden miehen niin olis niiiiiiin vauvakuume.mut todellakaan en ala muksua tekemään näin lyhyen tuttavuuden jälkeen mutta saahan sitä haaveilla...heh. eli tuun nyt tänne pinoon sit haaveilemaan keskenäni vaikka..heh.nii ja ei mul edellisetkää tikit oo viel parantunu tai seksiä ees harrastettu mut siis haluis vaan lapsia lisää..onkohan tää joku synnytyksen jälkeinen mania...heh..en tiiä.

Voi, kun itsekin saisi pian iloisia uutisia. Minä siis 26, mies 25 ja ensimmäinen haaveissa. Mies oli vielä vähän aikaa sitten vastaan. Loppujen lopuksi kuitenkin hoputti lopettamaan pillerit. No, pillerit loppuivat pari viikkoa sitten ja nyt katsellaan ensin kuinka mun kierto lähtee käyntiin. Ajateltiin alottaa yritystä alkuvuodesta. Nyt olis siis tarkoitus vielä ehkäistä. Olen sanonut miehelle, että se on hänestä kiinni ja saa hankkia niitä kondomeja. Nyt vaikuttaa, että ei mies ole lainkaan kiinnostunut ehkäisemään, vaan höpöttelee koko ajan, että " Tehdäänkö vauvoja?" On ne miehet merkillisiä... :) Kuinka ne lämneneekin niin yllättäen. Aloitan uudessa työssä tammikuussa ja olin ajatellut, että olis kiva ehtiä olla hetken töissä. No, aika näyttää kuinka nopeasti sitä raskautuu. Jännittää, kun on ensimmäisestä kyse. :)

Tervetuloa uudet haaveilijat!

Tuntuu, että mä en vieläkään oikein pysty uskomaan todeksi sitä miehen suostumista. Se oli niin sinnikkäästi sitä vastaan. Se tilas mulle Vauva-lehdenkin jokin aika sitten, mutta en ajatellut sitä sen kummempana merkkinä.

Oma mielikin on kummasti piristynyt! Nyt vaan odottaa innolla sitä hetkeä, kun viimeinen pilleriliuska on syöty.

Mansikankukka

Eipä ole tullut itsekään tänne kirjoiteltua..

Olin jonkun aikaa miehelle puhumatta koko asiasta, ja sittenpä hän minut yllättikin! Halusi yksi ilta puhua vauvasta, ja nyt on annettu pikkukakkoselle lupa tulla!! :D Viikonloppuna oli ovulaatio, ja peittoja heiluteltiinkin ahkerasti.. ;) Mulla on muuten ruvennut ovulaatiot tuntumaan toden teolla, alavatsaan sattuu niin kovasti, että välillä pitää ottaa panadolia kipuun. Toisaalta ihan hyvä, niin tietääpä ainakin milloin saattaisi tärpätä. Yritetään kuitenkin olla enempiä stressaamatta asiasta.

Ai, mutta minähän en siis enää taidakaan kuulua tänne haaveilijoihin.. :)

Nyt joutuu jo kirjottelemaan. Tiedä oonko nyt niin haaveilija, mutta mutta.

reilu viikko sitte alkoi mahaa kipristelemään ja vihlomaan just niin, ku ennen menkkoja, mutta sitä sitte jatkui lähes viikon ajan. Pieniä tuntemuksia on edelleen. Rinnat on arat.. ei nukuta juuri enää mahallaan. Muutenkin tuntuu, että rinnat on jotenki täyteläisemmät:) Maha on turvoksissa, parina iltana tehny tosi pahaa, muutamana yönä heränny kauheaan janoon, olin tosi väsyny jonku aikaa sitte. Nyt, kun oon tarkemmin ajatellu, niin reilu pari viikkoa sitte mua pyörrytti ihan kamalasti, samoihin aikoihin ja vieläkin on väliin tosi kuuma ja vähän ajan päästä paleltaa. Huono puoli tässä on se, etten muista milloin viimeks on ollu menkat. Viimeinen etappi jolloin olen varma, ettei sen jälkeen ole menkkoja ollut on 22.8. Eli vaikka edelliset menkat olis silloin loppunu, niin päiviä alkaa olla reippaasti kasassa.

Tiedän, että kaikki " oireet" sopii menkkoihin ja niitä odottelin/toivoin, mutta tänään mies yllätti sanomalla, että eiköhän olisi sen vauvan aika, niin nyt en uskalla testata jos näyttää negaa. Jotenki sitä huomas, että itekki siitä vauvasta haaveili, vaikkei sitä voinu itelleen aluks myöntää. Ehkä epävarmuus tuli siitä, ku ei tienny miten mies siihen suhtautuis.

Nyt sitte pohtia, tohtiiko testata huomenna vai odottaako vielä.

Eli kai täälä on sitte kans yks haaveilija;)

Kiva että tulee uusia kun näyttää että osa vanhoista siirtyykin kohta tuonne odotus-puolelle :) Ja onneksi olkoon Burmilla plussasta. Mulla testiviivat ovat olleet molemmissa raskauksissa yhtä vahvat mutta olen tehnyt ne suht myöhään.

Vanhempi tytöistä ilmoitti iltasatua lukiessa että haluaa pikkuveljen. Tai oikeastaan kysyi että milloin on tulossa. Vastasin siihen että ei ihan vielä mutta varmaan joskus. Joskus kun saisi nuo työasiat kuntoon niin sitten voisi miettiä..

onnea mansikankukalle onnistuneesta käännyttämisestä....

meillä vielä ihmettä toivoessa, eilen tuli taas kauhea kaipuu vauvaan....varmaan tätä kierron alkuaikaa oireilen, kun parin päivän sisällä olisi ihanteellinen yritysaika....

mutta eipä taida onnistua...

Kiva juttu Kaisa että olette päässeet yrityksen makuun. Ja pidetään peukkuja Alisalle että olis tärpännyt.

Mulla on vähän sama tilanne kuin Jaffalla, en oikein taida itsekään tietää missä mennään. Nyt on ollut töissä sen verran haasteita että olen keskittynyt kokonaan niihin ja vapaa aika menee keittiörempan merkeissä, toivottavasti päästään ens viikolla kotiin kun nyt asutaan miehen vanhemmilla. Oikeastaan ei kummempia kuulu.

Käyn kyllä aina välillä kurkkimassa mitä tänne kuuluu vaikka meillä nyt taitaa vielä kestää ennen kuin päästään edes miettimään milloin voisi olla se sopiva ajankohta.

Hyvää alkanutta viikkoa!

Nyt se sitten tapahtui! Keskiviikkona sohvalla istuttaessa mies sanoi, että " Voitaishan men vähän aikaisemmin yrittää. Se, kun tuntuu olevan sulle niin tärkeä asia" .

Niin kauan, kun mä olenkin toivonut tuon lauseen kuulemista, en voi vieläkään uskoa sitä todeksi. Puhe siis on ollut, että keväällä aletaan yrittämään. Siitäkin neuvoteltiin kauan ja mies tuli lopulta vastaan, tuohon kevääseen.

Pari kuukautta sitten heitin toiveen, että yritettäisi jo loppuvuodesta. Joka päivä siitä kyselin, että on jo miettinyt sitä ja mies meinasi jo hermostua siihen jankkaamiseen. Lopulta sitten sanoin, että ' " hyvä on, en puhu sulle enää mitään tästä asiasta" . Oli sitä sitten ajatellut ja todennut, että ei kai sitä muutamalla kuukaudella ole väliä.

Mies oli yrittänyt asian kertoa jo aiemmin saman päivänä, mutta olinkin nukahtanut, kun pötköttelimme sängyllä katselemassa esikoisen leikkejä. Ei ollut sitten raaskinut herättää, vaan odotti iltaan.

Pillerit jää sitten kahden kuukauden kuluttua pois :)

Ikionnellinen Mansikankukka

Ohhoh Kaisa, teilläpä tapahtuikin nopsaan muutos :) Onnea vaan yritykseen, toivottavasti tärppää sitten pian.

Mulla / meillä on ollu vähän hiljaisempaa tän haaveilun suhteen. Oon onnistunu pitämään kuumeen haaveiluasteella ja keskittyny näihin kahteen lapseen.

Ja välillä sitä tosiaan miettii, että viittiikö enää alkaa kaikkea sitä alusta. Toisaalta taas niin kovasti haluaisi. Ota tästä nyt sitten selvää. Miksköhän mä sitten pyörin täällä :) No, siihen meidän " h-hetkeen" eli mahdolliseen yrityksen aloittamiseen on vielä noin puoli vuotta aikaa...

Terkkuja ja kuulumisia

T.Jaffa

Mulla ekassa raskaudessa kontrolliviiva oli tummempi, kun testasin ekan kerran. Pitihän sitä sitten vielä 1½ viikon kuluttua kokeilla uudestaan ja silloin kontrolliviiva jäi testiviivaa himmeämmäksi. Yhtä tummat ne kontrollivivat kuitenkin oli molempien testien välillä. Eli ilmeisesti sen testiviivan tummuus riippuu hormonin määrästä.

Mansikankukka

Kiva kun on tullut uusia haaveilijoita joukkoon, tervetuloa!

Blaahh... mulla alkoi menkat eilen illalla. Mutta nyt saatiin sovittua miehen kanssa, että odotellaan vielä yksi kierto ja sit alkaa yritys!!! Ihanaa!! Hyvässä lykyssä meillä voi vuoden päästä olla vauva!!

Ilmoittaudun mukaan tänne haaveilijoihin...

herää vaan ajatus, että eikö mikään riitä :D neljä ihanaa mukeloa, vanhin kohta 11 ja nuorin 11 kuukautta. silti sitä haluiaisi vielä yhden vauvan.

sainpas sentään suuni auki tästä asiasta miehelle ja vastaanotto oli odotetusti tiukka ei :( tossa vaan oli menkat myöhässä tai siis vasta toiset synnytyksen jälkeen niin vissiin vähän vielä epäsäännölliset, niin tuli semmoinen ajatus että olisinko raskaana... mutta tulihan ne sieltä kumminkin.

nytte ku tärppäiskin tästä kierrosta niin tulis kesävauva... se meiltä vielä puuttuisikin :) kun sais tuon puoliskon myöntymään........ nyyh.

kuullaan taas..

sanna

Kova oli (on?) vauvakuume, mutta miehen jyrkän ein jälkeen olen itseäni yrittänyt psyykata, että ehkei sittenkään ja olen siitä nyt aika vakuuttunut, mutta silti olen täällä, uskomatonta.

Juuri se, että kun noiden kahden kanssa pääsee jo suht helpolla niin jaksaisiko taas kaikkea alusta, syöttämisiä, potalle opettelua, rikkinäisiä yöunia ja lisää huutoa ja kaaosta kotiin.

Jotenkin vain tottumuksesta tänne eksyin, ei mulla oikeasti taida enää niin kova vauvakuume ollakaan, sen tiedän, että se on taas ensi keväänä, mulla on aina keväisin, nyt se vaan iski entistä kovempana ja kesti kauemmin, mutta kun tästä selvittiin niin selvitään seuraavistakin keväistä :)

Eli muille haaveilijoille paljon tsemppiä, että te ne nyytit saatte :) Ja Kaisalle plussatuulia :) Minä taidan poistua täältä takavasemmalle ja nautiskella jo olevista lapsistamme :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat