Seuraa 

Menossa viides päivä menkkojen oletetun alkamispäivän yli ja testi nega,onko vielä toivoa? Eli kuinka pitkään teillä on näyttänyt väärää ?negaa?

Kommentit (17)

menkat piti alkaa pe.La.aamuna testasin negan.Apteekin omalla testillä.Paitsi kurkkasin roskikseen monen tunnin jälkeen tarkistaakseni että oliko se tosiaan vain yksi viiva,silloin näkyi haalea toinen viiva.Ei tietenkään ole enää luotettava.

Menkat edelleen alkamatta,nyt kolmas päivä myöhässä.En uskalla tehdä uutta testiä.

Odottelen,josko huomen testin hakuun...

Jännittää!!

Onko myöhemmin esm ultrassa tai muuten todettu raskauden alkaneen myös yhtälailla myöhemmin?

Siis jos alkutilanne normi 28 päivän kierto,ovis kp 14(oletettu)ja kk ei kuulu ja testi negaa.

Raskaus olisikin alkanut muuna aikana,myöhemmin,kuin tuo kp 14 ja siksi testit vielä negaa vaikka menkatkin viikko--enemmän myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tässä kierrossa olin bongaavinani oviksen jo aikaisessa vaiheessa, eli odottelin lyhyttä kiertoa. Testasin kuitenkin negaa kp 30/25-34, ja vasta tänään haalean plussan, nyt kp 32-25/34. Nyt jännään, käykö niinkuin viimeksi plussan jälkeen, jolloin täti tuli seuraavana päivänä...

et jos juo paljon vettä, raskaushormonia erittyy virtsaan vähemmän? Siis vaikka testaiskin aamupisusta, niin pissa on vaan yleisesti ottaen aina laimeampaa... miten teillä, jotka ootte saanut plussan vasta myöhemmin, juotteko paljon nestettä?

Pähkäilen vain...

Mulla esioiselta oli menkat myöhässä noin viikon ja ainavain näytti negaa, ja vihdoin sitten alkoi näyttään haamun ja lopen ihan kirkkaan plussan. Pahoittelen että en muista nyt tarkemmin noitaa päiviä paljonkon oli myöhässä. Mutta silloin tiesin koko ajan että olen raskaana, oli vain sellainen olo, rinna oli ihan kamalan turvoksissa...

Nostan ylöspäin, sillä aihe on itsellenikin ajankohtainen: kuukautisten olisi pitänyt alkaa perjantaina, nyt on sunnuntai, eikä niitä kuulu. Raskausoireita on ollut mielestäni aika reilusti verrattuna aiempiin yrityskiertoihin ja olenkin ollut aika luottavaisin mielin. Nyt sitten alkaa mietityttää, kun en ole saanutkaan kaikista herkimpään testiin toista viivaa. Testailin tänään, kun kuukautiset ovat kaksi päivää myöhässä. Olisin kiinnostunut kokemuksistanne, joista edellinenkin kirjoittaja tuossa kyseli eli onko ultrassa myöhemmin todettu, että hedelmöitys olisi tapahtunutkin myöhemmin? Tämä voisi selittää kuviota. Toinen mieleeni tuleva ajatus ei ole mieluinen, mutta en voi sitä välttääkään: onkohan jotain mennyt pieleen ja raskaushormonin taso ei nouse? Onko tästä teillä kokemuksia? Lähinnä mietin tässä kohdunulkoisen mahdollisuutta...

olen käsittänyt että kohdunulkoisessa raskaustesti näyttäisi itseasiassa jopa aikaisemmin positiivista...

Kiinnittyyhän munasolu jo aikaisemmin sinne johtimeen.

Voin kyllä olla väärässäkin

Eli kp37/33 ja kuukautiset hukassa. Apteekin omaan sain viikko sitten haalean plussan, mut tän viikon maanantaina aconin 10IU- testi oli nega! En käsitä. Nyt sain maanantaille lähetteen labraan, jossa tehdään raskaustesti pissasta. Nyt ei muita oireita ole kuin älytön väsymys! Tuun kertomaan sitten miten kävi..

...näytti negaa aina kp 37, jolloin sain haamuakin haamumman vaalean punaisen viivan RFSU:n testiin (ja oli selkeästi punainen), kp 39 sain sittten selkeän viivan Vilja testiin ja koska halusin varmistaa, niin tein vielä exactin testin perään ja vaaleanpunainen uhuen ohut viiva tuli. TK:ssa kävin varmistamassa asian ja nyt ollaan siis 5+0 ja turhautuminen negatiivisista lukemattomista testeistä haihtunut :). Kyllä plussa voi tulla hyvinkin paljon menkkojen alkamispäivästä siis, mulla oli noin 9 päivää oletettujen menkkojen alkamisesta, mutta mulla edellisessäkin raskaudessa (jonka tulos on nyt 7 kk) pissassa nousi tosi hitaasti hormonitaso (silloin selkeä plussa rv 6).

Mulla on nyt menkat myöhässä 4-7 päivää oletetusta alkamisajasta (eka yrityskierto kp 36, pillerit jätin 2.8.) kun ennen ollut kierto 29-32 päivää. 2 testiä oon tehnyt: viime pe Apteekin omalla nega, sunnuntaina Analyz Exactilla nega, haamusta ei toivoakaan (kurkkasin vielä roskikseenkin varmaan tuntia myöhemmin). Tänään maanantaina kävin labrassa antamassa verinäytteen ja siitäkin tuli iltapäivällä tieto: nega! Ite oon laskeskellu et ovis saattoi olla kuviteltua myöhemmin eli toissaviikon to-pe eli kenties ei vielä näy mitään testeissä...

Mul on nyt kp 37/28-30. Kierto tasattu alkukesällä Terolut-kuurilla. Oireita on monenlaisia: välillä kuumottaa, välillä palelee, alaselkää särkee, menkkamaisia tuntemuksia, mutta menkkoja ei vain näy. Testannut puhtaan negan kaksi kertaa (kp 33 ja kp 36). Missä mennään? Onko mielestänne raskauden mahdollisuus olemassa?

onnittelut plussasta! Kiva kun tällainenkin aihe on aloitettu. Tässähän on itekin ehkä hitusen toiveikkaana kun muitten kokemuksia lukee. Silti vieläkin saan ihmetellä kun ei mitään menkkaoireita, eikä muitakaan... Kai tässä pitää ootella jos jossain vaiheessa tulee raskausoireita...? Kattelin taas kalenteria ja jos jonkinlaiset huomaamani merkit pitävät paikkansa niin raskautuminen on voinut tapahtua ehkä vasta 31.8. tai 1.9. eli vielä ei näy missään mitään välttämättä jos onkin vasta 10. tai 11. pv menossa...

Suzie kp 37/?? (29-32?) yk 1

onnitteluista!Varovaisen mielissään olemme.Tämä olisi toinen lapsi.

Oireista vielä sen verran että itse tunsin oviksen jälkeisinä päivinä lievää pahoinvointia ja ällötti samat hajut mitkä kuvotti esikoista oottaessa.Hajut tuli muistista,ne eivät siis leijuneet ilmassa:) Kummallista!Samoin rintojen arkuutta,lievää vilustumista,sitä voi kyllä näin syksyllä olla muutenkin.

Itse luotin vahvasti oireisiin ja uskoin plussaan.Aik.kuukausina vastaavia oireita ei ole ollut.

Miehen mielestä olin hyvä kuvittelemaan ja kehittelemään oireita:)

Plussaonnea kaikille!!!

+++

tietää kauanko testi on negaa näyttänyt. Itsellä kierrot on sekaisin ja nyt menossa kp 44. Menkkoja olen odotellut jo jonkin aikaa, mutta viime viikn lopulla erityisesti. Pe (kp41) sain testiin aivan puhtaan negan, mutta toivossahan on hyvä elää =) Noin reilu pari viikkoa sitten oli mielestäni ovistuntemuksia, täysin varma en kyllä ole.

Kertokaa kokemuksia!

Mulla menkat on olleet parikin viikkoa myöhässä, ennen kuin testit ovat näyttäneet heikkoa plussaa/roskishaamuja. Syytä en tiedä, mutta malttia se on vaatinut!

Koskaan ei väärää positiivista vastausta ole tullut.

..Tulin lukeneeksi pinoa ja aloin miettiä, onko kellään kokemusta; Edellisellä kierrolla noin viikko,vähä reilu ennen menkkojen alkua maistui tosi voimakkaasti metalli suussa ja oli muutenkin" jännä" olo. No menkat kuitenkin tuli,pari pvä lyhyemmät kuin ennen. Nyt on kuitenkin välistä huono-olo ja voisin nukkua kokoajan!!! Ennestään kolme lasta,mutta vastaavasta ei kokemusta itsellä eikä tuttavilla.. Oisko testin paikka??

piti tulla kertomaan että tänään uusin testin ja positiivista näytti alle 10 minuutissa.Eli joku tuolla nyt on..toivotaan että vauvan alku!

Nyt siis kp 27/31.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat