Vierailija

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 15v , lapsia on 3. Yhteiselämämme on aina ollut tasapainoista ja rauhallista.

Nykyvuosina jostain syystä minulle on tullut " läheisyysvaikeus" . Rakastan miestäni paljon ja haluan hänelle pelkkää hyvää, mutta jostain kumman syystä en osaa luontevasti halata, koskettaa tms. Seksikään ei oikein innosta.

Mieheni otti asian puheeksi viikonloppuna. Hän sanoi, että jotain tarvii tehdä ennenkuin vieraannumme toisistamme.

Miten saisin alulle ja oppisin taas fyysisestikin näyttämään tunteitani? Lapsuudenkodissani vanhemmat eivät koskaan ikinä halanneet lasten nähden. En tiedä, onko tällä mitään tekemistä asian kanssa.

Kommentit (5)

niin ymmärtäähän sen että siinä ajassa ehtii toiseen kyllästyä. Rakkaus muuttuu enemmän kaveripohjalta lähteväksi

ei tossa mun mielestä mitään ihmeellistä ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaikka hieroisit tai menisit syliin. Ilman minkäänlaisia pakotteita seksistä. Ajattelist vain miltä toisen iho tuntuu, mille se tuoksuu jne.

Ensinnäkin suosittelisin lukemaan sellaisen kirjan, kuin Läsnä ja lähellä - seksuaalinen viisaus parisuhteessa. Se on todella hyvä, ainakin meillä siitä löytyi paljon vastauksia.

Toisekseen; parisuhteessa on erilaisia kausia. Joskus on etäisempää, mutta ei se välttämättä siihen lopu.

Ja vielä, mieti, onko jokin muu huonosti/muuttunut? Onko sinulla tai miehelläsi kiirettä töissä tms? Tai onko miehelläsi mitään kriisiä, ihastumista toiseen tms, johon reagoisit?

Vierailija:

Lainaus:

Ensinnäkin suosittelisin lukemaan sellaisen kirjan, kuin Läsnä ja lähellä - seksuaalinen viisaus parisuhteessa. Se on todella hyvä, ainakin meillä siitä löytyi paljon vastauksia.

Toisekseen; parisuhteessa on erilaisia kausia. Joskus on etäisempää, mutta ei se välttämättä siihen lopu.

Ja vielä, mieti, onko jokin muu huonosti/muuttunut? Onko sinulla tai miehelläsi kiirettä töissä tms? Tai onko miehelläsi mitään kriisiä, ihastumista toiseen tms, johon reagoisit?

Kriisejä ei ole ollut, ainoa mikä uuvuttaa minua, on kolmivuorotyö, jonka aloitin viime vuonna.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat