Seuraa 

ts. Bugien omistajat - missä vaiheessa vauva rattaisiin? Kun meillä ei ole vaunuissa viihdytty ja matkiksissa ei saa vauvan kasvoja työntäjään päin, haaveilen, milloin voisi alkaa harjoitella rattaiden kanssa - jospa niissä viihtyisi, että pääsisi kärryttelemään...

kiitos!

-mooli

Kommentit (6)

Ensin ihan siinä makuuasennossa ja lyhyitä aikoja vain puolimakaavassa. Näköalat paranivat kuitenkin vauvalla huimasti vaunun pohjalla makaamiseen. :)

Muistelen (en jaksa siis tarkistaa... ) etta valmistajan ohjeissa olisi, etta ratasversiota aletaan kayttamaan vasta kun vauva on 6kk. Ihan pystyasennossa on pakko osata istua, puolimakaavassa.... rehellisesti en osaa sanoa, paremmin sina on kuin perusrattaissa, koska istuin on kuppimainen, eli peppuosa nousee koholle...

Itse otin rattaat kayttoon vasta 9kk iassa, mutta syyna se, etta Suomessa meilla on perusrattaat ja Bugat taalla kotona ja olimme pitkaan Suomessa kesalomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jo 4 kuukauden iässä. Tyttö kun ei suostunut kopassa makaamaan ilman näköalaa. Omakaan selkä ei lopulta jaksanut loputonta kantamista. Pystyasennossa vasta sitten kun osasi istua kunnolla itse.

terveisin Id@

ei bugia ole, mutta saahan sen ratasosan makuuasentoon. se vaan ei ole niin suojainen välttämättä, joten vaatetta pitää muistaa pukea. meillä ei makuultaan kopassa poika viihtynyt, vaan jossain 4kk iässä piti hiukan pystyynpäin päästä ja vaunuilu maistui taas =)

mun mielestä istuin vaikuttaa varsin ergonomiselta - ja tosiaan, melko lyhyistä ajoista kyse - pääsisi edes joskus ulos kärryjen kanssa, eikä vaan kantoliinan...

Ehkäpä me aletaan tässä lähipäivinä sitä viritellä...

-mooli

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat