Vierailija

Kommentit (4)

Niin, miksi odottaa? Me valittiin odottaminen.

Mun mies opiskelee vielä n. 3 vuotta, eikä saa opintotukeen as. lisää mun tulojen takia. Ostettiin lisäksi oma asunto (kun mun rahoista olis mennyt vuokra - mielluummin lyhennän omaksi). Itse olen nyt valmistumassa ja on jo vaiktuinen koulutusta vastaava työ, mikä on nuorelle ktm-naiselle mielestäni hyvin. Ja vieläpä ei-pk-seudulla.

Mutta nyt kun lainaa lyhennetään mun palkasta, olemme päättäneet odottaa kunnes mies valmistuu. Ei sillä että eurolääkäriä tehdessä se niin paljoa tienais, mutta sen verran että sen palkalla + äitiysrahoilla varmasti sitten ei rahahuolet hierrä. :-)

Ymmärrän että raha ei takaa onnea ja että vähälläkin pärjää. Karusti voi kai sanoa että me valittiin alkaa nyt jo lyhentämään as. lainaa. Vuokralla olis varmasti voitu yrittää vauvaakin.

Huom. mä oon vasta 24-v. ja toisaalta nyt eletään ihanaa aikaa kun on tuloja ja voidaan matkustella joskus ja rahaa riittää ravintolaan ja vaatekauppaan ihan erilailla kun silloin kun vielä molemmat opiskeltiin... :-) Ja nyt kun tekee muutaman vuoden töitä, on sitten parempi ä-rahakin kun oman ihanan vauvelin saa.

Mun mielipide on, että opiskelujen jälkeen olisi paras päästä mahdollisimman nopeasti töihin. Opiskelustakin voi ottaa äitiyslomaa. Suoritat loput sitten sen jälkeen. Töidenkin kannalta kuulostaa paremmalta " Olen juuri valmistunut." kuin " Valmistuin pari vuotta sitten ja sen jälkeen olen ollut kotona."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat