Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

siis tietenkin voin, saanhan tehdä mitä itseäni huvittaa, mutta miltä se näyttää muitten silmissä? naurettavalta yritykseltä näyttää ikäistäni nuoremmalta, vai mitä? jotakin repäisevää tekis mieli tehdä. kampausta meen uusimaan kampaajalle keskiviikkona, mutta joku uusi väri pitäis sitten myöskin laittaa. ja punaiset hiukset mulla ei oo ollu moneen vuoteen, lähinnä sen takia kun se on niin vaikee väri. mutta nyt mä ajattelin että kun alkaa ruska ja luonnossa on toinen toistaan upemapia värejä, niin mun tukka vois sitten loistaa kilpaa luonnon kanssa. :)

Kommentit (19)

senhän saa kuitenkin piiloon jollakin tummalla värillä sitten kun rupee kyllästyttämään. -ap

Vierailija:

Lainaus:

ei vaan onnistunut kun oli niin tummat alta (värinpoistoa ei tehty). Selvästi punaiset silti ja kehuja on tullut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei sitä oikeasti voi tehdä muuta kun pää on kuin huutomerkki yhtäkkiä. Sitä ei vaan voi sivuttaa eikä mulla ole pokkaa sanoa että ei toi nyt oikein..... Voihan olla että se oikeasti sopi sulle nuorempana ja voihan se sopia edelleen. Ja ainakaan et ole seinäruusu, joten on siitä ainakin se hyöty. Tarviiko sitä aina niin kaunis ollakaan.

kenellekään. Vaatii minimivaatimuksena aivan täydellisen upean ihon. Muuten vaan korostaa ihon punoitusta ja muita pikku virheitä. Jos iho on kovin vaalea, näyttää ihan kamalta. Tummaihoiset taas on usein ihonväriltään oliiviin vivahtavia ja sekin on kirkkaan punaisen kanssa tosi huono väriyhdistelmä.

Suvussa on yksi kolmekymppinen kirkkaanpunainen pää, kaamee. Tädit harrastaa sitä ollakseen boheemin näköisiä. Jollain viiskymppisellä tuollainen tukka oikeastaan meneekin parhaiten, koska kasvot on monilta osin jo menetetty mitä tulee ryppyihin jne. eli jäljelle jää vaan se rempseyden korostus ja ihan sama onko naama muuten kuin petolinnun perse

pähkäilin pitkän aikaa laitanko punaisen vaiko enkö. päädyin kuitenkin tummanruskeaan. kauhistuksekseni siitä tuli kuitenkin musta. no, kovasti oon saanut kyllä tänään töissä kehuja hienosta väristä, joten ehkäpä tää ei niin kauhea olekaan. kestää vaan jonkun aikaa että oma silmä tottuu tähän " liian tummaan" .

ja kyllä mä ymmärrän että kohteliaisuudesta yleensä sanotaan että näytätpä sä hyvältä tms, vaikkei niin oikeesti oliskaan. mä nyt joudun vielä käymään sisäistä keskustelua siitä että minkäväriseks mä rupeen. :) ja pitää kattoa miltä se mun uus kampaus sitten näyttää, jos vaikka sais jotain " viboja" siitä. ja jos vaikka kysyis kampaajalta että mikä vois olla hyvä. :) -ap

Vierailija:

Lainaus:

Ei sitä oikeasti voi tehdä muuta kun pää on kuin huutomerkki yhtäkkiä. Sitä ei vaan voi sivuttaa eikä mulla ole pokkaa sanoa että ei toi nyt oikein..... Voihan olla että se oikeasti sopi sulle nuorempana ja voihan se sopia edelleen. Ja ainakaan et ole seinäruusu, joten on siitä ainakin se hyöty. Tarviiko sitä aina niin kaunis ollakaan.

Mutta värin kanssa on syytä olla tarkkana, mikä sopii omiin väreihisi. Eli ihonväri ja silmien, sekä hiusten alkuperäinen väri. Vaaleille sopii usein kulta-kuparin ja kuparin sävyt ja tummemmille burgundin ja viininpunaisen vivahteet. Paloauton punainen on ihana, mutta vaatii sitten hyvän ihon, ja meikkiä. Ja muistathan että vaatekaappikin saattaa mennä osittain uusiksi.

t.entinen kampaaja

Niin ja oon 23v, mutta enpä usko, että 30 vuotiaanakaan viihdyn blondissa tai ruskeassa tukassa ;) ei vaan oo mun juttu. rohkeesti vaan!ihanan syksyiset sävytkin vielä :)

mutta saattaishan se korostaa tätä väsynyttä naamaa ja säkkejä silmien alla. no, katotaan nyt mihin mä päädyn. -ap

Vierailija:

Lainaus:

kenellekään. Vaatii minimivaatimuksena aivan täydellisen upean ihon.

Vierailija:

Lainaus:

Niin ja oon 23v, mutta enpä usko, että 30 vuotiaanakaan viihdyn blondissa tai ruskeassa tukassa ;) ei vaan oo mun juttu. rohkeesti vaan!ihanan syksyiset sävytkin vielä :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat