Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Niin, jos viittisitte laittaa vähän omia kokemuksia ko. laitteesta. Mies(ja tietty minäkin) haluais kovasti tilata meille semmosen, että vois sit ite kuunnella vauvaa!

Sitä nyt sitten vaan, että toimiiko toi laite oikeesti? Tai kyllä varmaan toimii, mutta kokemuksia silti kaipailisin!

Ja nopeita vastauksia, kiitos, koska se pitäis kuulemma tänään jo ennen klo. 15 tilata....näin siis sanoi mies;D

Mutta kiitos jo etukäteen!

Aleida 12+3

Kommentit (2)

kokemusta on kuitenkin.

Ostin käytettynä kun olin vasta rv6. Sydänäänet alkoi kuulua rv 13 vai 14 en muista ihan tarkkaan.

Kun oppii erottamaan omista niin ei voi erehtyä. Kuuluu tosi hyvin ja helppo käyttää. Kerran piti patterit vaihtaa kun laite oli mennyt päälle laatikkoon pistäessä ja oli yön yli päällä. Laitteella saa mielenrauhan ja itse olen säästänyt omaisuuden kun ei tarvinnut juosta ultrassa joka viikko kuten esikoisen aikaan kun pystyi kotona testaamaan että vauva on elossa.

Laitteella kuuluu hyvin ja se on näpsäkän kokoinen kädessä, ei mitään negatiivista sanottavaa. Kuuntelin joka aamu kunnes liikkeet tuntui hyvin ja säännöllisesti

hankin angelsoundsin viime raskauden aikana ja olin kyllä tyyväinen. Sydänäänet alkoi kuulua joskus rv 12. Välillä joutui alkuaikoina sykettä etsimään ja vauva karkasi usein alta pois. Mutta kummasti se rauhoittaa mieltä ennen kuin liikkeet sitten alkaa tuntumaan.

Suosittelen!

AIHA

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat