Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itselle ostin nätin polviin ulottuvan silkkimekon ja nyt mies sanoi ettei aio laittaa pukua. Ollaanko pikkuisen epäsuhtainen pari jos minä silkkipuvussa ja toinen tyyliin farkuissa?!? Minulla ei tällä hetkellä ole mitään muita ideoita miehen siistiin pukeutumiseen kun puku. Ehdottakaa jotain siistimpää vaatekertaa miehelle!!

Kommentit (15)

Kai hänellä on jokin idea siitä, mitä hän haluaa pukea.

Jos hän on farkkutyyppi niin uudet tuliterät farkut ja valkoinen paita on siisti yhdistelmä.

Nyt alkaa itselläkin ideat pulppuamaan=) Ehdotan jos käytäisiin ostamassa uudet farkut, kauluspaita ja bleiseri tms. pikkutakki. Miltä kuullostaisi?

Mies on hoikka. Olemme keskustelleet aiemmin asiasta mutta nyt hän alkoi perumaan puvun laittoa. En toki hänen pakota laittamaan pukua enkä alun perinkään ole vaatinut. Jotenkin vain oletin että hän puvun laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä nyt suorathousut ainakin pitää olla! Onko mies mahakas? Jos ei, voi tulla ilman puvuntakkia, muussa tapauksessa ei, mahakas mies ei ole komea ilman takkia. (tai liiviä)

Onnea jo etukäteen!

ps. jotkut ei pukeudu maistraattiin mitenkään.(siis juhlavasti)

Toisin sanoen harkitse vielä sitä avioliittoa, jos miehesi ei kunnioita teidän alämänne tärkeintä päivää tuon enempää. Eikä näy kunnioittavan sinua ja sun toiveitasikaan.

Että onnea vaan, tulet sitä tarvitsemaan.

vaatteista! Eikä nyt aivan kirjaimellisesti kannata ottaa kaikkea lukemaansa. Sitä paitsi ap: eli minun kysymys liittyi vaatteisiin, eikä suhteemme kestävyyteen=)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat