Vierailija

Emme ole harrastaneet seksiä 3 viikkoon...??

Päivät mennyt töissä, harrastuksissa ja sit kun kotiin tulee niin ihan älyttömän väsynyt olo ja nukahtaa melkein heti...Kysyin eilen mieheltäni että miksi häntä ei kiinnosta minä tai minun kanssani seksi...Hän sanoi että todellakin kiinnostaa mutta tosiaan päivät ovat menneet juuri niinkuin äskön kerroin..

Seksi meillä on aina ollut hyvää ja ollaan nautittu kumpikin ja paljon ja kokeiltu kainkenlaista mukavaa ;)

Puitäisikö nyt vain uskoa miestä että asia on tosiaan niin kuin hän sanoi vai onko se vain tekosyy????Kertokaas mielipiteitänne, jookosta :)

Kommentit (9)

Ehkä teillä on koittanut se arki? Monessa parisuhteessa seksiä harrastetaan 1-4 kertaa kuukaudessa vain. Sanon vain, koska verrattuna suhteen alkuaikoihin, monille tuo 1-4krt/kk on vain.

Tietysti kannattas kuunnella miestä myös. Jos hän sanoo olevansa väsynyt töistä ja harrastuksista, mikset uskoisi häntä? Miksi heti alat epäillä, että miehellä olis joku muu syy (toinen nainen?)

Kerro miehelle rehellisesti, että sua kummastuttaa, että teillä ei ole ollut seksiä 3 viikkoon, mutta salli toisen olla väsynytkin.

toi on just yks niistä syistä miks erosin miehestäni... aina sai olla vonkaamassa seksiä, eikä se toinen meinannu millään suostua (miehelle sopiva tahti ois ollu kerran kahdessa viikossa...) No, nyt ei oo sit seksiä sitäkään vähää! Eipä meillä tosin paljon muutakaan yhteistä ollu, joten ei toi ero nyt ihan pelkästä seksin puutteesta johtunu. Mut jospa sitä joskus vielä löytäis ihanan miehen, jonka kanssa sais elämänsä jakaa ja sitä seksiäkin harrastaa..! 31-v yh-äitinä tuntuu kyllä aika epätodennäköiseltä et sellanen löytyis, mutta saahan sitä haaveilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että mieskin haluaa! Mutta ei. Aina minä teen aloitteen. Aina. Mies ei koskaan, vaikka kyllä sitten myöntyy. Siinä menee omat halutkin jos tulee sellainen olo, että se toinen ei halua.

jos aiemmin halunnut seksiä jonkun verran. Luulisi sitä sentään pikapanon haluavan vaikka olis väsynytkin. Kyllä välillä on niin väsynyt ettei jaksais, mutta silti kalun pitäis seisoskella. Ei väsymys vie haluja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat