Vierailija

Löysin pojaltani (4 v) kihomatoja ja nyt oon alkanut pelkäämään, että niitä on minullakin. Olen raskaana ja lääkettä (Pyrvin) ei ole riittävästi testattu raskaana oleville, joten sitä ei voida automaattisesti suositella. Onko jollain tietoa/kokemusta, että lääkettä kuitenkin olisi määrätty raskauden aikana? Lääke ei pitäisi imeytyä elimistöön, joten suhteellisen turvallista sitä kai olisi ottaa.

Olen lääkärille jo soittanut, mutta peruslekuri ei tunnu tietävän. Oliskohan täällä asiantuntevampaa porukkaa?

Meinaan vaan, että jos en kuuria syö ja niitä minullakin on, kaikki siivoaminen ja muiden lääkekuurit ovat turhaa, kun saavat sen pian uudestaan.

Kommentit (4)

huolehdi hygieniasta niin lapsi ei saa sulta uudestaan matoja. kihomadot eivät pääse aikuisen suolistossa lisääntymään, kuolevat itsestään. aikuisen suolisto on liian pitkä- liian pitkä matka naaraille kulkea peräaukolle munimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Apteekissa kiellettiin syömästä ja täällä palstalla oltiin myös sitä mieltä ettei saa syödä. Lääkäri kuitenkin oli täysin varma asiasta ja tosiaan sanoi, että voit turvallisin mielin ottaa Pyrviniä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat