Vierailija

Ja noloa kyllä oman talon huoltomieheen/talonmiesyrittäjään. Ärsyttää, kun tiedän, että monet uteliaat silmäparit seuraavat juttuamme. Meidän välillä oli heti kemiaa, kun tapasimme, ja puolen vuoden päästä hän pyysikin mua treffeille. Tapailemme nyt säännöllisesti, kun lapseni ovat isällään ja jos luen tenttiin kotona ja lapset ovat hoidossa, mies saattaa piipahtaa. Alan olla ihan myytyä naista., mutta, mutta... Hän haluaisi, että rupeaisimme olemaan julkisesti yhdessä - esittäydyttäisiin kavereille, sukulaisille ja ennen kaikkea mun lapsille. Minulla haraa se vastaan, ettei hän sovi yhtään akateemisissa kuvioissa pyörivien opiskelukavereiden ja sukulaisteni joukkoon. Voiko akateemisen ja duunarin juttu toimia pidemmän päälle? Lapsille hän kyllä varmasti olisi mukava isäpuoli.

Kommentit (5)

Mietipä miten sinä sopisit hienostelemaan tämän duunarimiehen kavereiden ja sukulaisten keskelle.. Varsinkin jos hekin ovat, hui apua, tavallisia duunareita.

Toivottavasti äijä herää hypnoosistaan ja löytää naisen joka arvostaa häntä itseään.

Suomessakin tuhannet ihmiset haluaisivat kokea rakkauden löytää sen jonkun tärkeän ihmisen ja sulla sellainen on niin ainoa huolenaiheesi on mitähän kaverit tykkää.

Ihan tiedoksi että duunarina pidän akateemikkoja laiskoina, perseellään istuvina, paperinpyörittäjinä jotka ei oikeaan työhön kykene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

älkää langetko, tää on duunarin kirjoittama provo, sitä harmittaa, kun ei ole oikeasti itse akateeminen.

Näin idioottia akateemista ihmistä ei voi olla olemassa.

Onneksi ollaan koko poppoo sen verran samalla aaltopituudella, että eipä ole kertaakaan tullut mietittyä tyylin " Maijan mies on raksalla töissä, mitähän senkin kanssa puhuis?" =D Tuntuu ihan hullulta! Mitä väliä mistä palkkansa saa, kaikki työ on arvokasta ja ihan yhtä fiksuja ollaan kaikki ;)

Ei koskaan kannata lyödä itseään muiden yläpuolelle, sieltä tulee aika lujaa myös alas :) Niin ja tämä näin yleisesti, ei kohdistettu ap:n viestiin!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat