Vierailija

Ihmettelin vain, kun eilisessä BB:ssä Vappu kysyi Tiinalta, että onko varmasti raskaana. Johan hän teki jo yhden testin talossa!

Kommentit (15)

Kaksi kotitestiä ja yksi labrassa. Sain sellaisen käsityksen, että Tiinankin toinen testi oli labrakoe. Vaikka kai ne on yhtä luotettavia apteekin testit kuin verikoekin... Ei sitä vaan sillon eka kerralla ollut uskoa. Seuraavilla kerroilla riitti yhdet testit minullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

alkaessani odottaa kuopustamme. Taustalla oli lähes neljä vuotta vauvan yrittämistä ja olimme jo ehtineet luopua toivosta.

Kun raskaus vihdoin alkoi, olin mielettömän onnellinen niistä kahdesta viivasta, mutta toisaalta omaa onneaan ei tahtonut uskoa todeksi pitkän odottamisen jälkeen.

Testejä teki ihan siitä ilosta, että näki niiden kahden viivan ilmestyvän siihen tikkuun!

Sen jälkeenkin uskoin asian todeksi vasta kun kuukautisia ei tosiaan tullut moneen viikkoon ja kävin alkuraskauden ultrassa, jossa todettiin raskauden alkaneen, olevan oikeassa paikassa ja että masussa oli vain yksi vauva.

Olen tänään menossa alkion siirtoon, haluaisimme toisen lapsen. Nytkin siirretään kaksi, toivotaan, että pääsen parin viikon päästä testaamaan plussaa!! Ja jos testi on positiivinen, uskon, että en ihan yhteen testiin jätä testaamista tälläkään kertaa.

Eihän se kaksi ole vielä mikään määrä. Itseäkin epäilytti niin paljon kun vihdoin ja viimein olin raskaana että tein kolme ennenkuin uskoin tuloksen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat