Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on siis World Visionin kautta kummilapsi Ugandassa. Maksamme kuussa tietyn summan, joka menee lapsen koulunkäyntiin ja koko yhteisön kehittämiseen.

Yhdelle kummilapselle saa yhden kerran tehdä yhden ylimääräisen rahalahjoituksen, joka menee lyhentämättömänä suoraan lapselle ja tämän perheelle.

Lähetimme jouluksi 200 euroa ja olemme jännittäneet, meneekö raha perille. Kiitoskirje on hävinnyt postissa, ja saimme nyt vasta tietää, mitä rahalle tapahtui. Eli saimme valokuvat ja kirjeen:

Tyttö sai 200 eurolla:

Lehmän

Vuoden

Possun

Mekon

kahdet kengät

Arkivaatteita

Sukkia

Parasta oli tytön kirje... se oli niiiiiiiin onnellinen.

Kommentit (12)

meidänkin tark. on ottaa kummilapsi! kauhea sanoa, että ei olla saatu aikaiseksi, kun on ollut kaikenlaista =/ Täytyykin nyt tänään ottaa asioista enemmän selvää! Kuinka suuren summan te lahjoitatte kk:ssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

he menettivät siis kaiken pommituksissa ja jotuvat aloittamaan kaiken alusta,, joten kuluja tulee olemaan.

Se on pieni mutta kokenut hyväntekeväisyys järjestö, eräs vanhimpia Suomessa.

8.

World Visionin kautta ei voi tuota tehdä. Lapselle saa antaa vain yhden ylimääräisen lahjoituksen, jotta lapset eivät olisi eriarvoisessa asemassa pysyvästi. Me saamme kyllä lähettää pienen paketin synttäreiksi, mutta rahaa ei saa lahjoittaa. (Tai saa rahaa lahjoittaa toisenkin kerran, mutta se menee sitten kylälle, ei lapselle).

Olen lahjoittanut kyniä,hiussolkia summuuta. Viimeksi laitoin toiselle lapselle (tuli just valokuva, siksi muistan) suurennuslasin, pienen koottavan lennokin ja jonkin askartelupaketin.

Meillä on ollut kummilapsia jo 17 vuoden ajan World Visionin kautta. Aina on jokainen paketti mennyt perille. Ihmeellistä sinänsä.

ap

En tiedä, viettääkö joulua... Mutta käsittääkseni World Vision on kristillinen avustusjärjestö.

Ööö, en mä tiedä, paljonko on kuukausisumma. WV:n kautta saa valita, me maksamme minimisummaa. Oisko 30 e kuussa? Meillä on kummilapsia kaksi, ja mies hoitaa maksut.

että jotkut jaksavat ajatella köyhissä oloissa eläviä. Pienemmänkin summan lahjoittaminen kummilapselle kannattaa. Itse olen kummi Interpedian kautta ja lahjoita syntymäpäivinä yms. 10 euroa ylimääräistä lapselle.

Afrikkaan lapsille, en muista minkä järjestön kautta.

Kiitokseksi sain kauniin kirjeen, oikein tietokoneella kirjoitetun. Tulipa liikkis olo, kun kuvittelin tämän nälkää näkevän tytön kirjoittavan kiitoskirjeen tietokoneella :/

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat