Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

1) Satu

2) Pia

3) Timo (tai jos se alkaa vonkaan jotain uutta mimmiä Sadun lähdön jälkeen, sitä vois olla mielenkiintosta seurata vähän aikaa)

Sivut

Kommentit (29)

Minusta hän on tosi hauska, ei ärsytä mua ollenkaan:) En ole kyllä joka päivä BB:tä katsellutkaan, mutta niinä päivinä kun olen, Pia on vaikuttanut minusta tosi hauskalta. Mikä teitä siinä Piassa sitten ärsyttää?

Mua ärsyttää BB-kisailijoista eniten Satu. Perusteena samat syyt kuin muillakin eli puhetyyli, räpsytys, jutut ylipäänsä.. Toivon, että hän tippuu seuraavaksi.

Tämäkin mamma innostus ehkä äänestää!!!

Ja sit Piia,Jarkko,Aki... Aivan sama missä järkässä, mut ovat jotenkin ällöttäviä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Satu, Henri ja Kadi. Satu ärsyttää häsläämisellään ja puhumisellaan, Henri pomottelulla ja Kadi, koska on rikkonut sääntöjä enemmän kuin laki sallii... Näistä Henri voisi mennä pihalle, aika turha jätkä.

1) Timo - kuvottava ' ' pelimies' '

2) Pia - tylsä, negatiivinen bitch.

3) Heli - tympeä, ilmeisesti vain kännissä edes hieman kiinnostava, mutta tuskin silloinkaan...

Ja mä haluan pois just ne ketkä eniten ärsyttää, koska en MISSÄÄN NIMESSÄ soisi heille voittoa!! 50 000 ansaitsee mielestäni joku näistä neutraaleista ihmisistä jotka eivät puheillaan ja tekosillaan ärsytä!

Jarkosta ei oo irronnu mitään mielenkiintosta. Satu on rasittava ja joutaa ulos seuraavana. Tosin olis kiva jos Heli sais aikaan kunnon säpinää Satu-Timo-Henri-akselille.

Vierailija:

Lainaus:

Ja mä haluan pois just ne ketkä eniten ärsyttää, koska en MISSÄÄN NIMESSÄ soisi heille voittoa!! 50 000 ansaitsee mielestäni joku näistä neutraaleista ihmisistä jotka eivät puheillaan ja tekosillaan ärsytä!

Viihdearvo 0. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi äänestää talosta ulos just ne tyypit, jotka vois tehdä touhusta mielenkiintoista. Tyyliin Eemeli.

2. Maxine -Sama perustelu kuin Saulin kohdalla

3. Jarkko -en oo oikein Jarkostakaan täysin selvillä

hmm... nyt kun aloin katsomaan perustelujani, niin onkohan vika mun tavassa katsoa ja kuulla tapahtumia vai noissa asukkaissa ;)

ei ärsytä, vihastuta, ilostuta, naurata jne. Eli henkilö jolla ei ole mitään viihde arvoa. Esim. Maxine on just tällänen, se ei juurikaan anna ohjelmalle mitään, Eikkakin kaikessa outoudessaan ja ärsyttävyydesssään olis saannu jäädä, siinä sentään oli jotain.

Sitten vois tippua myös Maxine, koska hänellä ei tosiaan ole paljon viihdearvoa. Vaikuttaa tosi tylsältä.

Kolmatta en keksi. Tykkään oikeastaan kaikista muista henkilöistä:)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat