Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä raukoilla ei nimittäin ole omaa saunaa ja autoa. Ihan joudumme uimahallissa käymään, jos saunaan haluamme (heh, uinti on meidän harrastus) ja lapsetkin raahataan pää märkinä (tämä ei kyllä pidä paikkaansa) bussilla kotiin. Niin, että ihan kauheaa on...

Keksipääkä, mitä voisin seuraavalla kerralla napauttaa leikkipuistossa takaisin näille mammoille. Jotain joka osottaisi, että olen kuullut ja että pidän heitä naurettavina.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihmiset jotka keksii toisten elämästä epäkohtia, eivät ole tyytyväisiä omaan elämäänsä. Haluavat todistaa itselleen, että " kyllä mulla on asiat paremmin" .

Voit ihan suoraan sanoa vaikka, " Meillä ei ole saunaa, koska tykätään harrastaa perheen kanssa uimahallissa käyntiä kaksi kertaa viikossa, ja siellä saadaan saunoa ihan tarpeeksi samalla" .

Itse en edes haluaisi saunaa, enkä käy leikkipuistoissa, koska siellä mammat vaan juoruaa liituraitapuvut päällä. Naurettavaa.

Ei ne edes mene sinne siksi että veisivät lapset sinne leikkimään:)

N.40v. siisti naishenkilö sanoi mulle tänään keskustassa, liukuportaissa, että kuulemma mun perhe-elämä näyttää kamalalta.

Ja raivosi mun miehelle, että " perhe kävelee yhdessä!" oli kauhuissaan kun mieheni käveli 5m edellä.

Olin ihan ällistynyt, ja selitin että mieheni on menossa pankkiin nostamaan rahaa, enkä edes halua mennä sinne mukaan lapsen ja rattaiden kanssa.

Nainen oikein kauhisteli kuinka kamala perhe ollaan, ja vielä pieni lapsi.

Tuli paha mieli. Vaikka olen yrittänyt itselleni selittää että sillä naisella itsellään vaan taitaa olla aika kamala elämä. Eihän hän edes tunne meidän perhettä.

vietämässä uimahallissa.

Hieno asia!

Älä välitä toisten puheista. Kuinka usein muut jaksavat vietää koko perheen voimin uimhalleissa tai muissa harrastuksissa

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat