Vierailija

lapsella on mahtavat mustelmat nyt naamassa. ja todellakin oli pikkuveljen aiheuttamat, nappasi kouralla poskesta kiinni kun tuli riitaa

mietin vaan että mahtaa tarhatädit huomenna juoruta ja epäillä ties mitä! :(

Kommentit (9)

eipä sillä että olisi tädeillä edes tarvetta meitä epäillä mutta tuo naama on tosiaan nyt ihan pahoinpitelyn jäljiltä.

3v ja 5v tuli riitaa pikkuautoista, niin 3v nappasi kouralla poskesta. tuli mieleen että pitääkö minun nyt aamulla selittää nuo jäljet vai vaikuntako sit just epäilyttävältä :)

Tosin tietysti käsivarsien tarttumaotteen näköiset mustelmat ovat epäilyttäviä, mutta yksittäiset eivät. Sen sijaan vartalon ja esim. reisien takaosan mustelmat ovat epäilyttävämpiä. Päätän lapset kolistelevat paljon kaatuillessaan tai juuri oviin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koskaan ei olla epäilty väkivaltaa. Enemmän oudoksutti yks tuttava joka aina selitti kauheen tarkkaan mistä sen lapsen jatkuvat kolhut on tullut. En silti epäillyt mitään, lapsi oli hyvin vilkas, ainainen selittely vaan kummastutti.

ja niitä on riittänyt vuosien varrella. Olen minä päiväkodissa sanonut mistä mikäkin ruhje on tullut (esim. leuka ruvella tms..) En minä varmaan jokaista mustelmaa ole viitsinyt selittää, kun niitä nyt tulee vilkkaille lapsille jos jostakin leikistä ja touhusta.

Ei tosiaan tule ensimmäiseksi mieleen lapsen pahoinpitely, jos päässä (otsassa) mustelmia. Niitähän tulee etenkin alle 2v lapselle jatkuvasti.

Eri asia jos pitkin vartaloa on paljon mustelmia usein.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat